Loading...
Governor Satyapal Malik: Delimitation Is Constitutional Matter, Even Home Ministry Has Not Confirmed - J&k:راجیہ پال ستیہ پال ملک بولے,پرسیمن ایک سنویدھانک معاملہ,گرہ منترالیہ نے بھی نہیں کی ہے پشٹی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

J&K:راجیہ پال ستیہ پال ملک بولے,پرسیمن ایک سنویدھانک معاملہ,گرہ منترالیہ نے بھی نہیں کی ہے پشٹی

نیوز ڈیسک,امر اجالا,جموں Updated Wed, 12 Jun 2019 01:53 PM IST
جموں کشمیر کے راجیہ پال,ستیہ پال ملک
جموں کشمیر کے راجیہ پال,ستیہ پال ملک -فوٹو:فاعل,ایئینائی
خبر سنیں
جموں کشمیر کے راجیہ پال,ستیہ پال ملک نے بدھوار کو کہا که پرسیمن ایک سنویدھانک معاملہ ہے۔ راجیہ میں پرسیمن ہوگا کی نہیں اس بار میں ابھی تک گرہ منترالیہ نے بھی اسکی پشٹی نہیں کی ہے۔ ابھی یہ کیول افواہیں ہیں۔
وگیاپن
 
پترکاروں سے انہوں نے انوچھید370اور35اے کو لیکر کہا که یہ بہت پارٹیوں کے گھوشناپتر میں ہیں جس پر بات چیت چلتی رہتی ہے۔ لیکن ایسی کوئی بات نہیں جس سے آپ کو فکر کرنے کی ضرورت ہے۔ راجیہ میں جو چناؤ ہم نے کروائے وہ اچھے سے ہوئے۔ودھان سبھا چناؤ کے لئے جو سرکشا چاہئیے وہ ملے گی تو ہم تیار ہے۔ اس بیچ مکھیہ سچو نے کہا که چناؤ آیوگ پہلے ہی سپشٹ کر چکا ہے که امرناتھ یاترا سماپت ہونے کے بعد ودھان سبھا چناووں کی گھوشنا کی جائیگی۔
 

1995میں ہوا تھا پرسیمن

ریاست میں آخری بار1995میں پرسیمن ہوا تھا,جبکہ راجیہ کے سنودھان کے مطابق ہر10سال کے بعد ودھان سبھا شیتروں کا پرسیمن کیا جانا چاہئیے۔ پرسیمن کی جموں میں لمبے سمیہ سے مانگ چل رہی ہے۔ یہاں کی پارٹیاں کشمیر میں ادھک سیٹیں ہونے سے ناراض ہیں۔ انکا ماننا ہے که جموں کو اسکا حق نہیں ملا ہے۔ یہاں ودھان سبھا کی سیٹیں ادھک ہونی چاہئیے۔

صوبے میں آخری بار1995میں پرسیمن کیا گیا تھا,جب راجیہ پال جگموہن کے آدیش پر87سیٹوں کا گٹھن کیا گیا۔ ودھان سبھا میں کل111سیٹیں ہیں,لیکن24سیٹوں کو رقت رکھا گیا ہے۔ سنودھان کے سیکشن47کے مطابق ان24سیٹوں کو پاک ادھیکرت کشمیر کے لئے خالی چھوڑ گیا ہے۔ شیش87سیٹوں پر چناؤ ہوتا ہے۔

راجیہ کے سنودھان کے مطابق ہر10سال کے بعد نرواچن شیتروں کا پرسیمن کیا جانا چاہئیے۔ یعنی یہاں سیٹوں کا پرسیمن2005میں کیا جانا تھا,لیکن فاروق عبداللہ سرکار نے2002میں اس پر2026تک کے لئے روک لگا دی تھی۔ عبداللہ سرکار نے جموں کشمیر جنپرتندھتو قانون1957اور جموں کشمیر کے سنودھان میں بدلاؤ کرتے ہوئے یہ فیصلہ لیا تھا۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ
Invertis university

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019
Astrology

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Jammu

راجناتھ بولے,ہر حال میں ہوگا کشمیر سمسیا کا سمادھان,دل میں بسا ہے جموں کشمیر

رکشا منتری راجناتھ سنگھ نے کہا ہے که کشمیر سمسیا کا سمادھان ہر حال میں ہوکر رہیگا۔

21جولائی2019

وگیاپن

یوپی کی جیل ہوگی پوری طرح سرکشت,دیکھیئے امر اجالا سے بات چیت میں کیا بولے ڈی جی جیل آنند کمار

پچھلے کئی دنوں سے یوپی سے کرائم کی ایک کے بعد ایک خبریں سامنے آ رہی ہیں۔ کئی جیلوں کے اندر اپرادھیوں کی پارٹی کرنے کی تصویریں بھی سامنے آئیں۔ پردیش کی آل اینڈ آرڈر کی ستھتی کو لیکر امر اجالا نے خاص بات چیت کی ڈی جی جیل آنند کمار سے۔

21جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation