Loading...
Ied Blast In Naushera Sector Rajouri Jammu Kashmir, Major And Jawan Martyred -جموں کشمیر: نوشیرا سیکٹر میں ایل او سی پر دو آئیئیڈی بلاسٹ,ایک میجر و ایک جوان شہید- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

جموں کشمیر: نوشیرا سیکٹر میں ایل او سی پر دو آئیئیڈی بلاسٹ,ایک میجر و ایک جوان شہید

نیوز ڈیسک,امر اجالا,جموں Updated Fri, 11 Jan 2019 08:26 PM IST
ایل او سی
ایل او سی -فوٹو:فاعل
خبر سنیں

خاص باتیں

  • آتنکیوں کی اور سے آئیئیڈی کیا گیا تھا پلانٹ
  • سینا کے گشتی دل کو نشانہ بنانے کی تھی سازش
  • پاکستانی سینا کے بیٹ حملے کو لیکر الرٹ جاری
جموں کشمیر کے راجوری ضلعے کے نوشیرا علاقے کے لام سیکٹر میں شکروار کو دو آئیئیڈی بلاسٹ میں ایک میجر سمیت دو جوان شہید ہو گئے۔ دو انیہ جوان گھائل ہے۔ سینیہ سوتروں کے انوسار آتنکیوں کی اور سے ایل او سی پر آئیئیڈی پلانٹ کیا گیا تھا تاکہ سینا کے گشتی دل کو نشانہ بنایا جا سکے۔ سینا نے آئیئیڈی بلاسٹ تتھا پاکستانی سینا کے بیٹ حملے کو لیکر الرٹ جاری کیا ہے۔
وگیاپن
لام سیکٹر میں شکروار کو سینا کی لام بٹالین2/1جیار کے تین جوان گشت کے دوران آئیئیڈی بلاسٹ میں گمبھیر روپ سے گھائل ہو گئے۔ تینوں کو اسپتال میں اپچار کے لئے لایا گیا۔ ان میں سے ایک جوان نے دم توڑ دیا۔ گھائل صوبیدار و نائک کا اپچار چل رہا ہے۔ اسی جگہ شام پونے چھہ بجے ایک اور آئیئیڈی بلاسٹ ہوا,جسمیں سینا کے ایک میجر شہید ہو گئے۔ بتایا جا رہا ہے که آئیئیڈی بلاسٹ میں سینا کی ایک جپسی بھی اڑ گئی ہے۔

شہید میجر کی پہچان ایس نائر اور جوان کی پہچان رائپھلمین جیون گرنگ کے روپ میں ہوئی ہے۔

سینیہ سوتروں کے انوسار پاکستانی بیٹ ٹیم نے نوشیرا سیکٹر کے پکھرنی علاقے کی روپمتی پوسٹ کے پاس پہلا آئیئیڈی وسفوٹ کیا۔ اس میں بھارتیہ سینا کے تین جوان گھائل ہو گئے۔ تینوں گھائلوں کو لینے جب سینا کے انیہ جوان و ادھیکاری گھٹناستھل پر پہنچے تو ایک اور وسفوٹ ہوا,جسمیں سینا کی2/1گورکھا ریمیمینٹ کے میجر رینک کے ادھیکاری ایس جی نائر شہید ہو گئے۔ پہلے وسفوٹ میں گھائل تین جوانوں میں سے ایک رائپھلمین جی گرنگ کی بگڑتی حالت کو دیکھتے ہوئے اودھمپور ستھت سینا کے اسپتال بھیجا گیا تھا,لیکن اسنے اپچار کے دوران دم توڑ دیا۔

سینیہ سوتروں کے انوسار پاکستانی سینا کی مدد سے بیٹ ٹیم کے کچھ سدسیوں نے بھارتیہ شیتر میں گھس پیٹھ کر روپمتی پوسٹ کے پاس دو آئیئیڈی لگائی تھی۔ بھارتیہ سینا کے جوان جب آئیئیڈی کے اوپر سے گزرے تبھی اس میں وسفوٹ ہو گیا,جسمیں تینوں جوان گھائل ہوئے۔

کئی آتنکیوں کے گھس پیٹھ کرنے کی آشنکا
سینیہ سوتروں کی مانیں تو پاکستانی سینا نے پکھرنی علاقے میں بیٹ ٹیم سے آئیئیڈی لگوانے کے بعد کئی آتنکیوں کی گھس پیٹھ کروانے کی کوشش کی۔ ایسا بتایا جا رہا ہے که جب ایک کے بعد ایک آئیئیڈی وسفوٹ میں میجر و جوان شہید ہوئے تو نینترن ریکھا کے اس پار سے آتنکوادیوں کے ایک گروپ نے گھس پیٹھ کا پریاس کیا۔ سوتروں کی مانیں تو آتنکوادیوں نے گھس پیٹھ کے پریاس کے دوران بھارتیہ سینا پر گرینیڈ بھی پھینکے,حالانکہ وہ گھس پیٹھ میں سپھل نہیں ہو پائے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

جموں کشمیر: ایل او سی پر11دن میں نویں بار پاک نے توڑا سیجپھایر,سینا کے پورٹر کی موت

وگیاپن

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

لاکھ پریاس کے باوجود نہیں مل رہی نوکری؟ کرائیں شنیکیتو شانتی پوجا 29جون2019
Astrology

لاکھ پریاس کے باوجود نہیں مل رہی نوکری؟ کرائیں شنیکیتو شانتی پوجا 29جون2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Jammu

ماتا ویشنو دیوی کٹڑا نئی دہلی کے بیچ وندے بھارت ٹرین دوڑانے کی تیاری, 8گھنٹے میں تے ہوگا سفر

ویشنو دیوی کے بھکتوں کو ریلوے بڑی سوغات دینے جا رہا ہے۔ ریلوے یاتریوں کو آٹھ گھنٹے میں دہلی سے کٹڑا تک پہنچانے کی تیاری کر رہا ہے۔پہلی سودیش نرمت وندے بھارت ایکسپریس(ٹی 18)کو نئی دہلی اور شری ماتا ویشنو دیوی کٹڑا کے بیچ دوڑایا جائیگا۔

26جون2019

وگیاپن

پٹنہ میں ٖفٹ پاتھ پر چڑھی کار, 3بچوں سمیت4کی موت

بہار میں ہوئے ایک دردناک حادثے میں تین بچوں سمیت چار کی موت ہو گئی۔ ٖفٹ پاتھ پر سو رہے چار لوگوں کو بےقابو کار نے کچل دیا۔ ایک کی حالت گمبھیر بنی ہوئی ہے۔

26جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation