Loading...
Interview Vishal Jangotra Accused In Kathua Gang Rape And Murder Case Found Not Guilty In Court -کٹھوا کانڈ میں بری وشال بولا کرائم برانچ نے یاتنا دیکر کہا بچی سے دشکرم اور ہتیا قبول کر لو- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کٹھوا کانڈ میں بری وشال بولا کرائم برانچ نے یاتنا دیکر کہا بچی سے دشکرم اور ہتیا قبول کر لو

نیوز ڈیسک,امر اجالا,جموں Updated Wed, 12 Jun 2019 01:27 AM IST
وشال جنگوترا(فاعل)
وشال جنگوترا(فاعل) -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں

خاص باتیں

  • وشال بولا,قدم قدم پر دی گئی یاتنا
  • پڑھائی پوری کرنے کے لئے میرٹھ جائیگا وشال
عدالت کے فیصلے کے بعد بری ہوکر لگ بھگ ایک سال بعد جیل سے باہر آئے معاملے کے مکھیہ آروپی وشال جنگوترا کے انوسار جموں کشمیر کی کرائم برانچ نے اس سے دشکرم اور ہتیا کبلوانے کے لئے ٹارچر کیا تھا۔ مارپیٹ کے ساتھ ساتھ اسے یاتنائیں دی گئیں۔ بقول وشال اسنے میرٹھ میں بی ایس سی ایجی کے پیپر دئیے تھے اور گرفتاری کے سمیہ اتر پردیش کے مجپھرنگر ضلعے کے میرامپر میں موجود تھا۔ گھر پر کرائم برانچ پہنچی اور پیٹنا شروع کر دیا۔
وگیاپن
مارپیٹ کرتے ہوئے میرامپر تھانے لے گئے اور وہاں سے ایک گاڑی میں ڈال کر کٹھوا لائے۔ راستے میں بھی پیٹا گیا اور کٹھوا میں بھی رات بھر رکھ کر یاتنائیں دی گئی۔ کرائم برانچ نے پورے پریوار کو برباد کرنے کی دھمکی دی اور کہا بچی سے دشکرم اور ہتیا قبول کر لو۔ کرائم برانچ نے یاتنا دیکر کہا که سویکار کرو که تم نے میرٹھ میں پیپر نہیں دئیے,پیپر کسی اور نے دئیے تھے۔

وشال کو ہی کیوں پھنسایا گیا,اسکے پیچھے وشال کا کہنا ہے که کرائم برانچ پورے پریوار کو ہی تباہ کرنا چاہتی تھی۔ میرے بھائی کو بھی پھنسانے کی سازش تھی۔ بری ہونے کے بعد وشال اب اپنی پڑھائی پوری کرنے کے لئے میرٹھ لوٹنے کی تیاری کر رہا ہے۔
 

آگے پڑھیں کیسے سوالوں میں گھیرے میں پولیس کی چارج شیٹ...

وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ
Invertis university

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019
Astrology

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Jammu

راجناتھ بولے,ہر حال میں ہوگا کشمیر سمسیا کا سمادھان,دل میں بسا ہے جموں کشمیر

رکشا منتری راجناتھ سنگھ نے کہا ہے که کشمیر سمسیا کا سمادھان ہر حال میں ہوکر رہیگا۔

21جولائی2019

وگیاپن

یوپی کی جیل ہوگی پوری طرح سرکشت,دیکھیئے امر اجالا سے بات چیت میں کیا بولے ڈی جی جیل آنند کمار

پچھلے کئی دنوں سے یوپی سے کرائم کی ایک کے بعد ایک خبریں سامنے آ رہی ہیں۔ کئی جیلوں کے اندر اپرادھیوں کی پارٹی کرنے کی تصویریں بھی سامنے آئیں۔ پردیش کی آل اینڈ آرڈر کی ستھتی کو لیکر امر اجالا نے خاص بات چیت کی ڈی جی جیل آنند کمار سے۔

21جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation