Loading...
Jammu And Kashmir Pakistan Violates Ceasefire In Many Areas Including Poonch -جموں کشمیر: پاکستان کی ایل او سی پر ناپاک حرکت,کئی ضلعوں میں گولاباری- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

جموں کشمیر: پاکستان کی ایل او سی پر ناپاک حرکت,کئی ضلعوں میں گولاباری

نیووج ڈیسک,امر اجالا,جموں Updated Fri, 12 Jul 2019 10:19 AM IST
نوشیرا میں سیجپھایر النگھن
نوشیرا میں سیجپھایر النگھن -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
جموں اور کشمیر میں بارڈر پر ایک بار پھر سے پاکستان نے ناپاک حرکت کی ہے۔ پاکستان نے بارڈر پر سیجپھایر کا النگھن کیا ہے۔ وہیں,بھاری گولاباری کا بھارتیہ سینا نے منہ توڑ جواب دیا ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
جانکاری کے انوسار,شکروار صبح لگ بھگ8بجے پاکستان نے منکوٹ,کرشناگھاٹی سیکٹر,جلا پنچھ اور نوشیرا سیکٹر,جلا راجوری میں نینترن ریکھا پر چھوٹے ہتھیاروں سے گولاباری کی اور مورٹار داغے۔ بھارتیہ سینا جوابی کارروائی کر رہی ہے۔
 
غط بدھوار دیر شام قریب ساڑھے سات بجے جب وشوکپ کرکٹ کے سیمی فائنل میچ میں بھارتیہ ٹیم کا آخری بلے باز آؤٹ ہونے کے ساتھ ٹیم ہار گئی تو پاکستانی سینا نے چڑھانے کے لئے گولے داغنے شروع کر دیئے تھے۔

سیما پار سے پنچھ کے دگوار سیکٹر میں سینا کی اگرم چوکیوں لنگور ایوں درگا پر ہلکے اور بھاری دونوں طرح کے ہتھیاروں سے گولاباری کی گئی تھی۔ پاکستانی سینا کی طرف سے چوکیوں پر گولے داغے جانے کی سوچنا جیسے ہی دگوار ستھت سینا کے مکھیالیہ میں ملی تو جوابی کارروائی کا نردیش دیا گیا تھا۔

Recommended

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ
Invertis university

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019
Astrology

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Jammu

وسفوٹک کی24پیٹی غائب ہونے سے ہڑکمپ,سرکشا ایجنسیاں سترک,کئی جگہ چھاپے

مائننگ میں بلاسٹ کے لئے استعمال ہونے والی وسفوٹک سامگری کی24پیٹیاں غائب ہونے کے بعد رویوار کو کئی ستھانوں پر چھاپاماری کی گئی۔

22جولائی2019

وگیاپن
Jammu

وندے بھارت

22جولائی2019

مینگو فیسٹیول: عام کے لذیذ وینجنوں کا لوگوں نے اٹھایا لپھت

لکھنؤ کے گومتینگر کے پریٹن بھون میں شروع ہوئے مینگو فیسٹیول میں پہنچے لوگوں نے عام سے بنے وینجنوں کا جم کر لپھت اٹھایا۔

21جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation