Loading...
Militants Have Made North Kashmir Sopore Their Base To Operate In Jammu Kashmir -پناہ کے لئے آتنکیوں نے کیا اتری کشمیر کا رخ,سرکشا ایجینسیوں کو ملے انپٹ,سوپور کو بنایا بیس- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

پناہ کے لئے آتنکیوں نے کیا اتری کشمیر کا رخ,سرکشا ایجینسیوں کو ملے انپٹ,سوپور کو بنایا بیس

برجیش کمار سنگھ,جموں Updated Mon, 11 Feb 2019 12:23 PM IST
مارے گئے آتنکی
مارے گئے آتنکی -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
جموں کشمیر میں آپریشن آل آؤٹ نے آتنکیوں تتھا انکے آقاؤں کی نیند اڑا دی ہے۔ سرکشا بلوں کی سختی سے ایک کے بعد ایک ٹاپ کمانڈروں تتھا آتنکیوں کی فوج کے مار گرائے جانے سے اب انمیں اپنے استتو کو بچانے کا خطرہ اتپن ہو گیا ہے۔
وگیاپن
دکشنی کشمیر میں لگاتار آپریشن سے اب انہوں نے پناہ پانے کے لئے اتری کشمیر کا رخ کیا ہے۔ سرکشا ایجینسیوں کو اس بات کے انپٹ ملے ہیں که آتنکیوں نے وہاں سے بھاگ کر سوپور کو بیس بنانا شروع کر دیا ہے۔ اتری کشمیر میں اچانک آتنکیوں کی سنکھیا بھی بڑھی ہے۔ اس وجہ سے اتری کشمیر میں سرکشا بلوں نے خاص نظر رکھنا شروع کر دیا ہے۔

سوتروں کے انوسار سرکشا بلوں کو اس بات کے انپٹ ملے ہیں که کافی تعداد میں آتنکیوں نے سوپور تتھا آس پاس کے علاقوں میں شرن لی ہے۔ بھوگولک ستھتی کے کارن اتری کشمیر کو چھپنے کے لئے مفید ستھان مانا جا رہا ہے۔ سرکشا ایجینسی سے جڑے سوتروں نے بتایا که اتری کشمیر میں350سے400آتنکی سکریہ ہیں۔ دکشنی کشمیر میں اب صرف50آتنکیوں کے سکریہ ہونے کی سوچنا ہے۔

دکشنی کشمیر میں سختی کے چلتے اچانک انکی سنکھیا میں کمی آئی ہے۔ مانا جا رہا ہے که اب انہوں نے سختی سے ڈرکر اتری کشمیر کی اور رخ کیا ہے۔ آپریشن آل آؤٹ کے تحت سب سے زیادہ آپریشن دکشنی کشمیر میں ہی ہوئے ہیں۔ ان میں لشکر,جیش,ہجبل,البدر,جیکیائییس سبھی آتنکی سنگٹھنوں کے آتنکی مارے گئے ہیں۔

سینا کی ٹاپ ٹین لسٹ میں شامل ذاکر موسٰی اور ریاض نایکو کو چھوڑکر سبھی کمانڈر مار دیئے گئے ہیں۔ اب انکے پاس آتنکیوں کے ساتھ ہی کمانڈر کی بھی کمی ہو گئی ہے۔ لگاتار آپریشن سے آتنکی سنگٹھنوں کی اور سے موبائل فون کا استعمال نہ کرنے کی آتنکیوں کو سخت ہدایت دی گئی ہے۔ ساتھ ہی انہیں رہایشی علاقوں سے دور رہنے کو کہا گیا ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Jammu

پتھراو کے بیچشرینگر میں پھیکا متدان,اودھمپور میں خوب برسے ووٹ,دونوں سیٹوں پر45.7پرتیشت متدان

جموں کشمیر میں لوک سبھا چناؤ کے دوسرے چرن میں18اپریل ویروار کو اودھمپور کٹھوا ڈوڈا اور سرینگر لوک سبھا سیٹوں پر متدان صبح سات سے سایں چھہ بجے تک ہوگا۔

19اپریل2019

وگیاپن

باراملا کے کشمیری پنڈتوں کے لئے اودھمپور میں بنایا گیا وشیش پولنگ بوتھ

جموں کشمیر میں جموںپنچھ اور باراملا لوک سبھا سیٹوں پر متدان ہوا۔ باراملا چھوڑ کر جموں سنبھاگ میں رہ رہے کشمیری پنڈتوں کے لئے اودھمپور میں ایک وشیش پولنگ بوتھ کی ویوستھا کی گئی۔ دیکھیئے یہ رپورٹ۔

11اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation