Loading...
Monsoon 2019 Reached Jammu When Starts Amarnath Yatra, Know Today Weather Report -امرناتھ یاترا کے ساتھ پہنچیگا مانسون,�آج30-40کمی کی رفتار سے ہوائیں چلنے کے آثار- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

امرناتھ یاترا کے ساتھ پہنچیگا مانسون,آج30-40کمی کی رفتار سے ہوائیں چلنے کے آثار

نیوز ڈیسک,امر اجالا,جموں Updated Thu, 16 May 2019 05:24 AM IST
پرتیکاتمک تصویر
پرتیکاتمک تصویر -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
ریاست میں امرناتھ یاترا کے ساتھ مانسون کے پہنچنے کی امید ہے۔ جولائی کے پہلے ہفتے مانسون دستک دے سکتا ہے۔ یاترا کے لئے مانسون چنوتی رہتا ہے۔ پارمپرک بالٹال اور پہلگام ٹریک پر کئی بار موسم خراب رہنے سے یاترا میں خلل پڑا ہے۔ حالانکہ موسم کی سٹیک جانکاری لینے کے لئے یاترا کے دوران اتیادھنک موسم ینتر ستھاپت کئے جا ئینگے۔ موسم وبھاگ سرینگر کے ندیشک سونم لوٹس کے انوسار ابھی تک موسم ٹھیک بنا ہوا ہے,جس سے امید ہے که تے سمیہ جولائی میں ہی مانسون پہنچ جائیگا۔
وگیاپن
راجیہ میں عموماً جون کے آخری اور جولائی کے پہلے سپتاہ میں مانسون پہنچتا رہا ہے۔ جموں کشمیر سے پہلے مانسون دیش کے کئی حصوں سے ہوکر یہاں پہنچتا ہے۔ جولائی ماہ میں عموماً سب سے ادھک بارش ہوتی رہی ہے۔ اس میں جموں سنبھاگ کے ساتھ کشمیر پربھاوت رہا ہے۔ اس بیچ بدھوار کو جموں کے کچھ حصوں میں بوندا باندی کے ساتھ موسم صاف رہا۔ لیکن دن بھر ہلکے بادل چھائے رہنے سے تپش کا ادھک احساس نہیں ہوا۔ جموں میں دن کا تاپمان سامانیہ سے3.3ڈگری گرکر33.6ڈگری سیلسیس درج کیا گیا۔ گریشمکالین راجدھانی سرینگر میں دن بھر موسم صاف رہنے سے شام کو بادلوں کا گرجنا شروع ہو گیا تھا۔ یہاں دن کا تاپمان23.3ڈگری سیلسیس درج کیا گیا۔

کب کب راجیہ میں پہنچا مانسون
2014 - 1جولائی
2015 - 24جون
2016 - 21جون
2017 - 3جولائی
2018 - 28جون
 
وگیاپن
آگے پڑھیں

کیرل سے چلکر راجیہ میں پہنچتا ہے مانسون

وگیاپن

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Jammu

جموں کشمیر: گھاٹی میں تین مٹھ بھیڑ,چھہ آتنکی ڈھیر,ایک جوان شہید

کشمیر گھاٹی میں ویروار کو ہوئی تین الگ الگ مٹھبھیڑوں میں دکشنی کشمیر میں چھہ آتنکیوں کو مار گرانے میں سرکشا بلوں کو بھاری کامیابی ہاتھ لگی۔

16مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation