Loading...
Pakistan Did Ceasefire Voilation In Sundarbani Rajouri Jammu Kashmir -جموں کشمیر: ایل او سی پر11دن میں نویں بار پاک نے توڑا سیجپھایر,سینا کے پورٹر کی موت- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن

جموں کشمیر: ایل او سی پر11دن میں نویں بار پاک نے توڑا سیجپھایر,سینا کے پورٹر کی موت

نیوز ڈیسک,امر اجالا,جموں Updated Fri, 11 Jan 2019 08:03 PM IST
pakistan did ceasefire voilation in sundarbani rajouri jammu kashmir
خبر سنیں
بھارتیہ سینا کی طرف سے منہ توڑ جواب ملنے سے پاکستانی سینا لگاتار گولی باری کے مورچے بدلنے کو مجبور ہو رہی ہے۔ یہی وجہ ہے که شکروار کو دوپہر بعد اسنے پنچھ ضلعے سے اپنے مورچے کو بدلتے ہوئے سندربنی میں سیجپھایر کا النگھن کیا۔ اس گولاباری میں بھارتیہ سینا کا ایک پورٹر زخمی ہوا ہے۔ اسے اپچار کے لئے ہوائی مارگ سے اودھمپور بھیجا گیا ہے۔ جہاں علاج کے دوران اسکی موت ہو گئی۔
وگیاپن
وگیاپن
پولیس کے انوسار ہیمراج پتر تاراچند نواسی کلاسرا جو دادل شیتر میں سینا کے پورٹر کے طور پر کام کرتا تھا۔ شکروار کو دوپہر میں3:30بجے پاکستان نے ہلکے ہتھیاروں سے گولاباری شروع کر دی۔ ہیمراج کے پیر میں گولی لگنے سے وہ گمبھیر روپ سے گھائل ہو گیا۔ اسے سیما پر بنے سینا کے استھایی چکتسا کیندر پہنچایا گیا۔ وہاں پراتھمک اپچار کے بعد اسے ہوائی مارگ سے اودھمپور بھیجا گیا۔ جہاں علاج کے دوران اسنے دم توڑ دیا۔

پنچھ کی طرح سندربنی میں بھی بھارتیہ سینا نے پاکستان کو کرارا جواب دیا۔ بھارتیہ سینا کے جوان پہلے سے ہی سترک تھے۔ اسلئے جیسے ہی پاکستان کی طرف سے گولی باری شروع کی گئی,بھارتیہ سینا کے جوانوں نے فائر جھونکنا شروع کر دیا۔ اسکے چلتے10منٹ میں ہی پاکستانی سینا کی بندوقیں شانت ہو گئیں۔ ایسے میں ایک بار پھر پاکستان کو کڑا سبق ملا ہے,جس سے وہ آتنکی گھس پیٹھ کی اپنی منشا میں کامیاب نہیں ہو پایا۔

غورطلب ہے که پاکستان نے ویروار کو پنچھ ضلعے میں نینترن ریکھا پر دگوار سیکٹر میں گولاباری کی تھی۔ یہ دس دن میں سیجپھایر النگھن کا آٹھواں معاملہ تھا۔11دنوں میں ایل او سی پر سیجپھایر النگھن کی سب سے زیادہ چھہ وارداتیں کرماڑا سیکٹر میں ہوئیں۔ دراصل پاکستان گولی باری کی آڑ میں آتنکیوں کو بھارتیہ شیتر میں گھس پیٹھ کروانا چاہتا ہے,لیکن بھارتیہ سینا کی سترکتا کی وجہ سے وہ ایسا نہیں کر پا رہا ہے۔ اسی لئے اسنے اب سندربنی کو بھی نشانہ بنانا شروع کیا ہے۔

Recommended

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Jammu

محبوبہ نے کی الگاووادی نیتا شاہد کی سمیہ پورو رہائی کی مانگ,گرہ منتری سے کی فون پر بات

پیڈیپی ادھیکش و پورو سی ایم محبوبہ مفتی نے شنیوار کو الگاووادی نیتا شاہد ال اسلام کی رہائی کے لئے کیندریہ گرہ منتری سے فون پر بات کی ہے۔

20جنوری2019

وگیاپن

کشمیر میں سرکشابلوں کو بڑی سپھلتا,مار گرایا زینت ال اسلام

جموں کشمیر میں سرکشا بلوں کو بڑی سپھلتا ملی ہے۔ یہاں دو آتنکی مار گرائے گئے ہیں۔ آپ کو بتا دیں که شنیوار شام سرکشا بلوں نے کلگام ضلعے کے کٹپورا علاقے کی گھیرا بندی کر تلاشی ابھیان شروع کیا تھا۔ دیکھیئے یہ رپورٹ۔

13جنوری2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation