Loading...
Sexual Harassment With Child In Bandipore, Jammu And Kashmir, High Court Seeks Report From Ig -باندیپورا دشکرم معاملہ: ہائیکورٹ نے آئی جی سے مانگی رپورٹ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

باندیپورا دشکرم معاملہ: ہائیکورٹ نے آئی جی سے مانگی رپورٹ

نیوز ڈیسک,امر اجالا,سرینگر Updated Thu, 16 May 2019 05:54 AM IST
jammu high court
jammu high court
خبر سنیں
باندیپورا میں تین سال کی معصوم بچی سے دشکرم کے معاملے میں ہائیکورٹ نے سوت: سنگیان لیتے ہوئے کشمیر کے آئی جی سے اگلی سنوائی کے دوران شکروار کو سٹیٹس رپورٹ طلب کی ہے۔ کورٹ نے کہا ہے که وہ بتائیں که اس معاملے کی جانچ کے لئے کیا پربھاوی قدم اٹھائے گئے ہیں۔ساتھ ہی بچی کے علاج کی پختہ ویوستھا کرنے کو کہا ہے۔ چیف جسٹس گیتا متل اور جسٹس تاچھی ربسٹن والی کھنڈپیٹھ نے بدھوار کو یہ آدیش دیا۔ اس معاملے کو لیکر کشمیر میں کافی بوال ہو رہا ہے۔8مئی کو بچی کے ساتھ دشکرم کیا گیا تھا۔
وگیاپن
وگیاپن
عدالت نے پوچھا ہے که یہ بھی بتائیں که پیڑت بچی اور اسکے پریوار کو سرکشا دینے کے لئے پولیس نے کیا قدم اٹھائے ہیں۔ اگلی تاریخ پر پولیس کو اسکی رپورٹ پیش کرنے کے لئے کہا گیا ہے۔ سواستھیہ ایوں تکنیکی شکشا کے سچو کو بھی آدیش دیا گیا ہے که وہ رپورٹ پیش کرکے بتائیں که بچی کا میڈکل,اسکا علاج اور کاؤنسلنگ کے لئے کیا قدم اٹھائے گئے ہیں۔ سٹیٹ لیگل اتھارٹی کو بھی آدیش جاری کرتے ہوئے کہا که بتایا جائے که بچی کے پریوار کو قانونی سہایتا کیا دی جا رہی ہے۔ یدی کسی بچی کے ساتھ اس طرح کی گھٹنا ہوتی ہے,تو اسکو معاوضے کے طور پر کیا دیا جا رہا ہے۔

پہچان اجاگر کرنے والوں پر کارروائی
کچھ میڈیا رپورٹ میں بچی کے نام اور پہچان بھی بتائی گئی ہے۔ جس پر ہائیکورٹ نے کہا که یہ بچی کی پرائویسی کے لئے انیائے ہے۔ ایسا کرنے والوں کے خلاف قانون کے تحت کارروائی کی ضرورت بتائی۔

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Jammu

غلطی سے پی اوکے چلا گیا تھا یووک, 5ماہ بعد پاکستان نے لوٹایا

ایک سال پہلے دسمبر کے مہینے میں جموں کشمیر کے پونچھ ضلعے کا ایک یووک پاکستان ادھیکرت کشمیر چلا گیا تھا۔

19مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation