Loading...
Chaibasa's Ssp Abhiyan Manish Raman Is Accused Of Communicating With Naxals -جھارکھنڈ:چائیباسا کے اے ایس پی پر لگا نکسلیوں سے سانٹھ گانٹھ کا آروپ,گری گاج- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

جھارکھنڈ:چائیباسا کے اے ایس پی پر لگا نکسلیوں سے سانٹھ گانٹھ کا آروپ,گری گاج

نیوز ڈیسک,امر اجالا,رانچی Updated Sun, 12 May 2019 10:49 AM IST
نکسلی(فاعل فوٹو)
نکسلی(فاعل فوٹو)
خبر سنیں
جھارکھنڈ کے ایک اے ایس پی پر نکسلیوں سے ملکر کام کرنے کا آروپ لگا ہے۔ چائیباسا کے اے ایس پی ابھیان منیش رمن پر نکسلیوں سے ساٹھگانٹھ کرنے اور بات چیت کرنے کا خلاصہ کال انٹریکشن میں ہوا ہے۔ اس سمبندھ میں خفیہ ایجینسی نے پولیس مکھیالیہ کو سوچت کر دیا ہے۔
وگیاپن
مکھیالیہ نے اگلے آدیش تک ایس ایس پی سے ساری زمیداریاں واپس لے لی ہیں۔ مکھیالیہ نے رمن کو پد سے ہٹاتے ہوئے نئے پدستھاپن کی انومتی راجیہ نرواچن آیوگ سے مانگی ہے۔ بتا دیں که یہ معاملہ پہلےگرہ وبھاگ میں بھی آیا تھا۔

گرہ وبھاگ کو کوئی ثبوت نہیں ملے تھے جسکی وجہ سے رمن پر کوئی کارروائی نہیں ہو سکی تھی۔ منیش رمن پر نکسلیوں سے ساٹھگانٹھ کے معاملے میں پولیس ادھیکاری کسی بھی طرح کا بیان دینے سے بچ رہے ہیں۔

اے ایس پی ابھیان منیش رمن چائیباسا میں چار سال سے تعینات ہیں۔ چناؤ سے پہلے راجیہ نرواچن آیوگ نے صاف نردیش دیا تھا که تین سال سے ایک ہی پد پر جمے افسروں کو ٹرانسفر کیا جائے۔ اسکے باوجود بھی پولیس مکھیالیہ نے انکا ٹرانسفر نہیں کیا تھا۔

جھارکھنڈ میں پولیس افسر اور نکسلیوں کے بیچ ساٹھگانٹھ کا یہ پہلا معاملہ سامنے آیا ہے۔ چائیباسا نکسل پربھاوت جلا ہے,ایسے میں ضلعے کے اے ایس پی ابھیان کا نکسلیوں کے ساتھ سمبندھ ہونا گمبھیر مانا جا رہا ہے۔

 
وگیاپن

Recommended

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی
Invertis university

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی

سمسیا کیسی بھی ہو,پائیں اسکا اچوک سمادھان پرسدھ جیوتشاچاریوں سے کیول99روپے میں
Astrology Services

سمسیا کیسی بھی ہو,پائیں اسکا اچوک سمادھان پرسدھ جیوتشاچاریوں سے کیول99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Jharkhand

جھارکھنڈ: پولیس سی آر پی ایف کے جوانوں کی درندگی,تین سال کی بچی کو پٹک کر مار ڈالا

جیجیئیمپی اگروادی کی سوچنا ملنے پر بکوریا گئی پولیس اور سی آر پی ایف کے جوانوں نے تین سال کی بچی کی پٹٹکر ہتیا کر دی۔ جسکے بعد بچی کے پتا اور ماں نے ستبروا تھانے میں رپورٹ درج کرایا۔

25اگست2019

وگیاپن

UAEنے پی ایم مودی کو'آرڈر آف جاید'سے نوازا,بوکھلائے پاکستانی ٹوٹّر پر#ShameOnUAEچلا رہے

یو اے ای دوارہ پردھان منتری نریندر مودی کو اپنے سرواچ سمان سے سمانت کیا جانا پاکستان کو راس نہیں آ رہا دیکھیئے یہ رپورٹ

25اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation