Loading...
Shikhar Dhawar Tweets Rahat Indori Sher -شکھر دھون نے ٹویٹ کی راحت اندوری کی شاعری تو جواب میں ملا یہ شیر- Amar Ujala Kavya
آپ کا شہرClose
Home ›   Kavya ›   Halchal ›   Shikhar dhawar tweets rahat indori sher
Shikhar dhawar tweets rahat indori sher

ہلچل

شکھر دھون نے ٹویٹ کی راحت اندوری کی شاعری تو جواب میں ملا یہ شیر

امر اجالا کاویہ ڈیسک,نئی دہلی

1978 Views
شکھر دھون نے راحت اندوری کی لکھی کچھ پنکتیوں کو اپنی تصویر کے ساتھ ٹویٹ کیا ہے۔ غورطلب ہے که اس سمیہ وشو کپ کا دور چل رہا ہے اور شکھر دھون کے انگوٹھے میں چوٹ لگی ہے۔ اس کارن انہیں کچھ سمیہ کے لئے وشو کپ سے باہر رہنا پڑےگا۔ ایسے سمیہ میں انہوں نے راحت صاحب کے شیر کے ذریعے اپنے ارادوں کو بیاں کیا ہے۔

کبھی مہک کی طرح ہم گلوں سے اڑتے ہیں
کبھی دھوئیں کی طرح پروتوں سے اڑتے ہیں
یہ کینچیاں ہمیں اڑنے سے خاک روکینگی,
کے ہم پروں سے نہیں ہونسلوں سے اڑتے ہیں


اسکے بعد راحت صاحب نے شکھر کے ٹویٹ کو رٹویٹ کرتے ہوئے لکھا که

بہت غرور ہے دریا کو اپنے ہونے پر,
جو میری پیاس سے الجھے تو دھجیاں اڑ جائیں


سروادھک پڑھے گئے
Top

Other Properties:

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Your Story has been saved!
Web Tranliteration/Translation