Loading...
Valentine Day 2019 Famous Shayari On Promise -پرومس ڈے کے موقعے پر پڑھیں وعدوں پر کہے گئے شیر- Amar Ujala Kavya
آپ کا شہرClose
Hindi News ›   Kavya ›   Kavya Charcha ›   Valentine day 2019 famous shayari on promise
Valentine day 2019 famous shayari on promise

کاویہ چرچا

پرومس ڈے کے موقعے پر پڑھیں وعدوں پر کہے گئے شیر

امر اجالا کاویہ ڈیسک,نئی دہلی

1485 Views

محبت میں محبوب کے ہر وعدے پر بنا سوال اعتبار کیا جاتا ہے۔ وعدہ چاہیں ملاقات کا ہو یا تاؤمر وفا کا اور عشق کا یہ اصول ہے که وعدوں کے ٹوٹنے پر بھی قیامت تک انتظار کرنا ہوگا۔ فروری کے اس پیار بھرے موسم میں ایک دن انھیں وعدوں کے نام پر ہے۔
 
پرامس ڈے پر پریمی ایک دوسرے کا ساتھ ہاتھ پکڑکرزندغی بھر اسے کبھی نہ چھوڑنے کی قسمیں کھاتے ہیں۔ انھیں کسموں اور وعدوں پر بہت سے شاعروں نے بھی اپنے الفاظ بیاں کئے ہیں۔ پڑھیں انکے یہ کلام جو آپ کو محبت میں وعدے کا مطلب سمجھائینگے۔



ایک وعدہ ہے کسی کا جو وفا ہوتا نہیں
ورنہ ان تاروں بھری راتوں میں کیا ہوتا نہیں
-ساغر صدیقی

آگے پڑھیں

کس نے وعدہ کیا ہے آنے کا

سروادھک پڑھے گئے
Top

Other Properties:

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Your Story has been saved!
Web Tranliteration/Translation