Loading...
Faiz Ahmed Faiz Nazm By Noorjahan -اپنی اس نظم کو نورجہاں کے نام کر چکے ہیں فیض احمد فیض- Amar Ujala Kavya
آپ کا شہرClose
Hindi News ›   Kavya ›   Mud Mud Ke Dekhta Hu ›   faiz ahmed faiz nazm by noorjahan
فیض احمد فیض

مڑ مڑ کے دیکھتا ہوں

اپنی اس نظم کو نورجہاں کے نام کر چکے ہیں فیض احمد فیض

امر اجالا کاویہ ڈیسک,نئی دہلی

1242 Views

فیض احمد فیض مشہور انقلابی شاعر جنہوں نے پرگتیشیل وچاروں کو اپنی شاعری کا آدھار بنایا اور نورجہاں یعنی ملکاٴ ترنم جن کے سر وساج پاکستان کے ساتھ ساتھ ودیش کی دھرتی تک بھی فیلے۔ دونوں کا نام ایک ساتھ لئے جانے پر فیض کی مشہور نظم یاد آتی ہے جسے نورجہاں نے اتنا خوبصورت گایا تھا که فیض نے اس نظم کو نورجہاں کے نام ہی کر دیا۔
جب کسی مشاعرے میں فیض سے وہ نجم سنانے کی غزارش کی گئی تھی تو اہوننے کہا که, "وہ نظم اب میری نہیں رہی,نورجہاں کی ہو گئی ہے۔"


اگلی سلائڈ میں پڑھیں وہ نظم اور سنیں نورجہاں کی آواز

آگے پڑھیں

مجھ سے پہلی سی محبت مرے محبوب نہ مانگ

سروادھک پڑھے گئے
Top

Other Properties:

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Your Story has been saved!
Web Tranliteration/Translation