Loading...
Facts About Irregular Periods Women Should Know -اریگلر پیریڈس سے جڑے وہFactsجو ہر مہلا کو ضرور جاننے چاہئیے- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

اریگلر پیریڈس سے جڑے وہFactsجو ہر مہلا کو ضرور جاننے چاہئیے

لائف سٹائل ڈیسک,امر اجالا Updated Wed, 19 Dec 2018 04:19 PM IST
Facts about irregular periods women should know
خبر سنیں
انیمت ماسک دھرم یا اریگلر پیریڈس کی سمسیا اب تیزی سے بڑھ رہی ہے۔ مہلاؤں کو اس سے جڑے ہر پہلو کو قریب سے جاننا چاہئیے,کیونکہ یہ انکے سواستھیہ پر برا اثر ڈالتا ہے۔سب سے پہلے تو یہ جان لیجیے که آخر انیمت ماسک دھرم یا اریگلر پیریڈس ہوتا کیا ہے۔ عام طور پر مہلاؤں میں ماسک دھرم/پیریڈس14سے48-50سال کی عمر کے بیچ ہوتا ہے۔یہ چکر مہینے میں ایک بار ہوتا ہے اور تین سے پانچ دن تک رہتا ہے۔کشوریوں میں جلدی یا پھر دیر سے ماسک دھرم کی سمسیا بھی بڑھ رہی ہے۔ ڈاکٹرس اسے اولگومینوریا کہتے ہیں۔ ایک سوستھ مہلا کے پیریڈس کی اودھی21سے35دن کے بیچ ہوتی ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے
جیوتش سمادھان

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوشنیہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیںلائفسٹائل سماچارسے جڑی بریکنگ اپ ڈیٹ۔ لائفسٹائل جگت کی انیہ خبریں جیسےہیلتھ اینڈ فٹنیس نیوز,لائیو فیشن نیوز,لیٹیسٹفوڈ نیوزان ہندی, رلیشنشپ نیوزاوریاتراآدی سے سمبندھت بریکنگ نیوز۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Health & Fitness

National Safe Motherhood Day 2019:پریگنینسی کے دوران ان باتوں کو کیوں بھولتی جا رہی ہیں مہلائیں

ہر سال11اپریل کو راشٹریہ سرکشت ماترتو دوس(National safe motherhood day)کے روپ میں منایا جاتا ہے۔ جس کا مکھیہ ادیشیہ مہلاؤں کو انکے سواستھیہ سمبندھی دیکھ بھال اور گربھوتی مہلاؤں کو ماترتو سودھاؤں کے وشیہ میں جاگروک کرنا ہے۔

12اپریل2019

وگیاپن

ڈہائڈریشن سے زیادہ خطرناک ہے اوورہائڈریشن

اکثر آپ کو گرمیوں میں پانی پینے کی صلاح دی جاتی ہے تاکہ آپ ہائڈریٹیڈ رہیں اور گرمی کی دشپربھاو سے آپ کا بچاو ہوتا رہے۔ لیکن ضرورت سے زیادہ پانی کا سیون بھی آپکی صحت کے لئے نقصاندائق ثابت ہو سکتا ہے۔

23اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation