Loading...
Kader Khan Death: Know Everything About Progressive Supra Nuclear Palsy Disease -کہیں قادر خان والی بیماری آپکے کسی اپنے کو تو نہیں,دیکھیئے یہ7لکشن اور بچاو- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کہیں قادر خان والی بیماری آپکے کسی اپنے کو تو نہیں,دیکھیئے یہ7لکشن اور بچاو

بی بی سی ہندی Updated Tue, 01 Jan 2019 03:36 PM IST
kader Khan
kader Khan -فوٹو: twitter
خبر سنیں

دگج ابھینیتا اور لیکھک قادر خان اب اس دنیا میں نہیں ہیں۔کنیڈا کے ایک اسپتال میں انہوں نے آخری سانس لی۔اس خبر کی پشٹی قادر خان کے بیٹے سرپھراجخان نے کی۔انہوں نے سماچار ایجینسیPTIسے کہا, ''میرے پتا ہمیں چھوڑکر چلے گئے ہیں۔لمبی بیماری کے بعد31دسمبر شام چھہ بجے(کناڈائی سمیہ)انکا ندھن ہو گیا۔وہ دوپہر کو کوما میں چلے گئے تھے۔پچھلے16-17ہفتوں سے اسپتال میں بھرتی تھے۔''سرپھراجنے کہا, ''انکا انتم سنسکار کنیڈا میں ہی کیا جائیگا۔ہمارا سارا پریوار یہیں ہیں اور ہم یہیں رہتے ہیں اسلئے ہم ایسا کر رہے ہیں۔ہم دعاؤں اور پرارتھنا کے لئے سبھی کا شکریہ ادا کرتے ہیں۔''

وگیاپن
81سال کے قادر خان کو سانس لینے میں تکلیفہو رہی تھی,جسکے بعد ڈاکٹروں نے انہیں نیمت وینٹلیٹر سے ہٹاکر بیائیپیئیپی ویٹنلینٹر پر رکھا ہوا تھا۔قادر نہ کیول حال میں بیمار تھے,بلکہ کافیدنوں سے ایک ایسی بیماری سے جوجھ رہے تھے,جو شریر کے کئی حصوں پر اثر ڈالتی ہے۔اسے پروگریسو سپرانیوکلیر پالسی(PSP)کہتے ہیں۔

وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے
جیوتش سمادھان

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوشنیہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیںلائفسٹائل سماچارسے جڑی بریکنگ اپ ڈیٹ۔ لائفسٹائل جگت کی انیہ خبریں جیسےہیلتھ اینڈ فٹنیس نیوز,لائیو فیشن نیوز,لیٹیسٹفوڈ نیوزان ہندی, رلیشنشپ نیوزاوریاتراآدی سے سمبندھت بریکنگ نیوز۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Health & Fitness

National Safe Motherhood Day 2019:پریگنینسی کے دوران ان باتوں کو کیوں بھولتی جا رہی ہیں مہلائیں

ہر سال11اپریل کو راشٹریہ سرکشت ماترتو دوس(National safe motherhood day)کے روپ میں منایا جاتا ہے۔ جس کا مکھیہ ادیشیہ مہلاؤں کو انکے سواستھیہ سمبندھی دیکھ بھال اور گربھوتی مہلاؤں کو ماترتو سودھاؤں کے وشیہ میں جاگروک کرنا ہے۔

12اپریل2019

وگیاپن

ڈہائڈریشن سے زیادہ خطرناک ہے اوورہائڈریشن

اکثر آپ کو گرمیوں میں پانی پینے کی صلاح دی جاتی ہے تاکہ آپ ہائڈریٹیڈ رہیں اور گرمی کی دشپربھاو سے آپ کا بچاو ہوتا رہے۔ لیکن ضرورت سے زیادہ پانی کا سیون بھی آپکی صحت کے لئے نقصاندائق ثابت ہو سکتا ہے۔

23اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation