Loading...
Akhilesh Yadav Interview Related To Alliance With Bsp -بھاجپا سے ہی سیکھا گٹھ بندھن کرکے انکگنت ٹھیک کرنا:اکھلیش یادو- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن

بھاجپا سے ہی سیکھا گٹھ بندھن کرکے انکگنت ٹھیک کرنا:اکھلیش یادو

نیوز ڈیسک,امر اجالا,لکھنؤ Updated Fri, 11 Jan 2019 11:13 PM IST
سپہ کے راشٹریہ ادھیکش اکھلیش یادو
سپہ کے راشٹریہ ادھیکش اکھلیش یادو -فوٹو: amar ujala
خبر سنیں
سماجوادی پارٹی کے ادھیکش و پورو مکھیہ منتری اکھلیش یادو نے اس بات سے انکار کرتے ہیں که پی ایم مودی کے ڈر سے سپہ بسپا کا گٹھ بندھن ہو رہا ہے۔ وہ کہتے ہیں که ہم نے بھاجپا سے سیکھا ہے که دلوں سے گٹھ بندھن کرکے کیسے انکگنت ٹھیک کیا جاتا ہے۔
وگیاپن
سپہ بسپا کا ڈر میں کڑواہٹ کو نکارتے ہوئے انہوں نے کہا که جنتا تیار تھی,تبھی تو گٹھ بندھن ہو رہا ہے۔ گورکھپور,پھولپر و کی رانا کا اداہرن دیا که وہاں کے لوگ بھاجپا کو ہرانا چاہتے تھے۔

قنوج کے پھکیرے پروا گاؤں میں ای چوپال کے بعد بات چیت میں اکھلیش یادو نے گٹھ بندھن پر نپے تلے جواب دیئے لیکن انیہ مدعوں پر کھل کر بولے۔ انہوں نے کہا,بھاجپا نے سکھایا که دلوں کو ملائیے,لوگوں کو جوڑیے اور جیت حاصل کیجئے۔

گورکھپور اپ چناؤٔ میں ہم نے نشاد پارٹی کے ادھیکش کے بیٹے کو چناؤ لڑاکر مکھیہ منتری کے شیتر میں سیٹ جیتی۔ کی رانا میں ہمارا پرتیاشی تھا اور راشٹریہ لوک دل کا سمبل تھا۔ چودھری اجت سنگھ و جینت چودھری نے محنت کی اور رالود سپہ گٹھ بندھن نے سیٹ جیت لی۔

سپہ بسپا کے کا ڈر میں تال میل کی کمی پر انہوں نے کاریہ کرتا اور جنتا تیار تھی,تبھی تو گورکھپور,پھولپر و کی رانا میں بھاجپا ہاری۔ گٹھ بندھن مودی ورودھ میں نہیں ہو رہا ہے,ملایم سنگھ یادو پہلے کانشیرام مایاوتی کے ساتھ گٹھ بندھن کر چکے ہیں۔

انہیں کے کام کو ہم آگے بڑھا رہے ہیں۔ ہماری وچار دھارا میں فرق نہیں ہے۔ انہوں نے بھاجپا پر نشانہ سادھا که کشمیر میں انہوں نے سوارتھ کے لئے وپریت دھرو والی پارٹی(پیڈیپی)سے گٹھ بندھن کیا اور پھر ستا کے لئے ہی ختم کر دیا۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

سیٹوں کے بٹوارے پر: دو قدم پیچھے ہٹنے کو تیار

وگیاپن

Recommended

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Lucknow

69000سہایک شکشک بھرتی کے نتیجے پر ہائیکورٹ کی روک,ادھیکاریوں کو لگائی پھٹکار

ہائیکورٹ کی لکھنؤ کھنڈپیٹھ نے پردیش سرکار سے69ہزار سہایک شکشکوں کی بھرتی کے معاملے میں سوموار تک کے لئے یتھاستھتی بحال رکھنے کی اپیکشا کی ہے۔

18جنوری2019

وگیاپن

یہاں ہر روز225لوگوں کی ٹیم بنتی ہے ڈیڑھ لاکھ بچوں کا کھانا

یوپی کے سرکاری سکولوں میں مڈ ڈے میل کے کھانے میں کیڑے اور بچوں کو سڑے ہوئے کھانے کی خبریں تو آپنے کئی بار سنی ہونگی۔ لیکن یوپی میں ایک ایسی بھی سنستھا ہے جو ہر روز لاکھوں بچوں کا کھانا بناتی۔ اور وہ بھی شدھ اور سوستھ بھوجن کے ساتھ۔

19جنوری2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation