Loading...
Akhilesh Yadav Statement On Mining Scam -کھنن گھوٹالے پر بولے اکھلیش سی بی آئی جانچ کا ڈر نہیں ایک بار میں جو پوچھنا ہے پوچھے- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کھنن گھوٹالے پر بولے اکھلیش سی بی آئی جانچ کا ڈر نہیں ایک بار میں جو پوچھنا ہے پوچھے

نیوز ڈیسک,امر اجالا,لکھنؤ Updated Fri, 11 Jan 2019 11:00 PM IST
سپہ کے راشٹریہ ادھیکش اکھلیش یادو
سپہ کے راشٹریہ ادھیکش اکھلیش یادو -فوٹو: amar ujala
خبر سنیں
امر اجالا سے وشیش بات چیت میں پورو مکھیہ منتری اکھلیش یادو نے کھنن گھوٹالے کی سی بی آئی جانچ کے سوال پر کہا که شاسن میں ایک ادھیکاری کے اوپر دوسرا ادھیکاری اسلئے رکھا جاتا ہے که پہلا غلطی کرے تو دوسرا سدھار لے۔
وگیاپن
وگیاپن
کھنن ادھیکاری کے اوپر ندیشک ہوتے ہیں,ان سے اوپر سچو,پرمکھ سچو اور پھر مکھیہ منتری کاریالیہ ہوتا ہے۔ ویوستھا یہی ہے۔ کہا,مجھے جانچ کا ڈر نہیں ہے,سی بی آئی کو جانکاری دینے کو تیار ہیں۔ سی بی آئی جو پوچھنا ہے ایک بار میں پوچھ لے پھر ہمیں چناؤ میں جانا ہے۔ کہا,ہم نے جنتا سے گٹھ بندھن کیا ہے اور بھاجپا نے سی بی آئی سے گٹھ بندھن کیا ہے۔

انہوں نے کہا,سی بی آئی میں اتنے جھگڑے ہیں,ادھیکاری کرسی پر نہیں بیٹھ رہے ہیں,ای میل,واٹسئیپ سندیش بھیجے جا رہے ہیں,اسکی جانچ کون کریگا?انہوں نے کہا,کانگریس کو دھنیواد۔

کانگریس سی بی آئی جانچ نہ کراتی تو ہمارے کاغذ,اکاؤنٹ ٹھیک نہیں ہو پاتے۔ بھاجپا پر نشانہ سادھا که کچھ لوگ دھمکا کر گٹھ بندھن کو ختم کرنا چاہتے تھے۔ گٹھ بندھن تو جنتا کے ہاتھوں میں ہیں۔

سی بی آئی ہماری جانچ کریگی,جنتا کی نہیں۔ انہوں نے کہا,آج ہمیرپور,سونبھدر میں جاکر دیکھیے,کتنا کھنن ہو رہا ہے.چار گنا قیمت کیسے بڑھ گئی,اسکی جانچ کون کریگا?

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Lucknow

چناؤ ختم ہوتے ہی بھرتیوں کے دوار کھلے,یہاں ہوگی بمپر بھرتی

لوک سبھا چناؤ نتیجے آتے ہی یوپی ادھینستھ سیوا چین آیوگ(یوپیئیسئیسئیسسی)کی سکریتا بڑھ جائیگی۔

20مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation