Loading...
Everybodys Eyes Now On Priyanka Gandhi -روڈ شو میں سب کی نظریں پرینکا پر تھیں پر نہیں دیا کوئی بھاشن- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

روڈ شو میں سب کی نظریں پرینکا پر تھیں پر نہیں دیا کوئی بھاشن

نیوز ڈیسک,امر اجالا,لکھنؤ Updated Mon, 11 Feb 2019 10:17 PM IST
پرینکا گاندھی
پرینکا گاندھی -فوٹو: self
خبر سنیں
مہاسچو نیکت کئے جانے کے بعد اتر پردیش کے پہلے دورے پر گئیں پرینکا گاندھی پر سوموار کو کئی لوگوں کی نظریں رہیں۔ عام لوگوں,راجنیتک وشلیشکوں,پرینکا کے پتی رابرٹ واڈرا اور لکھنؤ میں انکے پہلے روڈ شو میں شامل ہوئے کانگریس کے ہزاروں کاریہ کرتاؤں کی نظریں ان پر ٹکی رہیں۔ اتنا ہی نہیں,کیندر ایوں اتر پردیش میں ستادھاری بھاجپا بھی پرینکا کے ہر ایک قدم پر نظریں گڑائے ہوئے ہے۔
وگیاپن
پرینکا کے لکھنؤ کے کاریہ کرم میں ایک بات غور کرنے لائق رہی که کانگریس مہاسچو کے طور پر پہلا روڈ شو کرنے کے بعد بھی انہوں نے کوئی بھاشن نہیں دیا اور نہ ہی ساروجنک طور پر کوئی ٹپنی کی۔

بہرحال,پرینکا کے لئے راجنیتی ایوں پریوار اور ساروجنک ایوں نجی جیون کی سیما ریکھائیں اس وقت دھندھلی پڑتی دکھی جب بھاجپا کے ایک سانسد نے انکے کپڑوں کو لیکر مہلا ورودھی ٹپنی کر دی۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Lucknow

جانیں کیا ہے'گیسٹ ہاؤس کانڈ',جسے مایاوتی نے گٹھ بندھن کی پریس کانپھرینس میں کیا تھا یاد

اتر پردیش کی راجنیتی میں بسپا(بہوجن سماج پارٹی)اور سپہ(سماجوادی پارٹی)مہا گٹھ بندھن کرکے لوک سبھا چناؤ میں ایک ساتھ میدان میں اتری ہیں۔

19اپریل2019

وگیاپن

کانپور ٹرین حادثے کے بعد کا حال,سنئے کیا اپ ڈیٹس دے رہیں ہیں ریلوے ادھیکاری

کانپور کے نزدیک روما گاؤں میں ایک بڑا ٹرین حادثہ ہوا ہے۔ ہاوڑا سے دہلی آ رہی پوروا ایکسرپریس کے12ڈبیر پٹری سے اتر گئے۔ یہ ٹرین حادثہ دیر رات1بجے ہوا,جب جیااداتر یاتری گہری نیند میں سو رہے تھے۔

20اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation