Loading...
High Court Says On Assistant Teacher Recruitment No Investigation To Cbi - 68,500سہایک شکشک بھرتی پریکشا پر ہائیکورٹ کا فیصلہ,سی بی آئی جانچ کا آدیش خارج- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

68,500سہایک شکشک بھرتی پریکشا پر ہائیکورٹ کا فیصلہ,سی بی آئی جانچ کا آدیش خارج

نیوز ڈیسک,امر اجالا,لکھنؤ Updated Mon, 11 Feb 2019 11:46 PM IST
Lucknow High Court
Lucknow High Court
خبر سنیں
2018میں ہوئی68,500سہایک شکشکوں کی بھرتی پریکشا کی جانچ سی بی آئی کو نہیں دی جانی چاہئیے۔ یہ فیصل الاہباد ہائیکورٹ لکھنؤ کی کھنڈپیٹھ نے سوموار کو دیا۔ ہائیکورٹ نے پہلے سی بی آئی جانچ کے آدیشوں پر11دسمبر2018کو انترم روک لگا دی تھی,لیکن چیف جسٹس والی دو ججوں کی پیٹھ نے اس آدیش کو خارج کر دیا۔ عدالت میں ترک دیا گیا تھا که دو سدسیہ پریکشا پرکریا تے کرنے والے بیسک شکشا وبھاگ سے ہوں۔ اس پر ایک نومبر2018کو معاملے کی جانچ سی بی آئی کو سونپنے کے آدیش دیئے تھے۔
وگیاپن
پریکشا میں ملی دھاندھلیوں کی جانچ کے لئے راجیہ سرکار نے تین سدسیہ سمتی بنائی تھی۔ لیکن اس میں دو سدسیہ پریکشا پرکریا تے کرنے والے بیسک شکشا وبھاگ سے ہونے کے ترک پر ایکل جج نے ایک نومبر2018کو معاملے کی جانچ سی بی آئی کو سونپنے کے آدیش دیئے تھے۔ اسے خارج کرتے ہوئے تازہ آدیش میں ہائیکورٹ نے کہا که کیول اس آدھار پر که جانچ کر رہے ادھیکاری داگی پائے جا رہے وبھاگ سے ہیں۔ معاملے کی جانچ سی بی آئی کو نہیں دی جانی چاہئیے۔

اپنے نرنیہ میں چیف جسٹس گووند ماتھر اور جسٹس منیش ماتھر نے کہا که پردیش سرکار کے ادھیکاریوں دوارہ کی جا رہی جانچ کے ادیشیہ پر سنشیہ نہیں کیا جا سکتا۔ سی بی آئی کو جانچ کے آدیش اس انومان پر دیئے گئے که شیتریہ جانچ ایجنسیاں,جن پر راجیہ سرکار کے ادھیکاریوں کا پربھاؤ ہوتا ہے,وہ جانچ کو پربھاوت کر سکتی ہیں۔ اس انومان کے کوئی ساکشیہ اپلبدھ نہیں ہیں۔ فی الحال کوئی ادھیکاری اس پرکار سے جانچ کو پربھاوت کرنے میں شامل نظر نہیں آیا ہے۔ ایسا کوئی ساکشیہ نہیں ہے,جو یہ کہتا ہو که سی بی آئی کے علاوہ کسی انیہ ایجینسی نے جانچ کی تو اس پر وشواس کم ہوگا۔ ایسے اسادھارن حالات بھی نظر نہیں آتے,جن میں تکنیکی وشیشگیتا چاہئیے اور سی بی آئی ہی یہ دے پائے۔ یہ کہنا جلدبازی ہوگی که سرکار کی شیتریہ جانچ ایجینسی معاملے سے جڑے ووادوں کو سلجھا نہیں پائیگی۔ ان وجہوں کے چلتے ایکل جج کے سی بی آئی جانچ کے آدیش بنے نہیں رہ سکتے,انھیں خارج کیا جاتا ہے۔ راجیہ سرکار کی اپیل کو سویکار کیا جاتا ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

سرکار کا ترک:آپرادھک معاملہ درج کرنے لائق وجہیں بھی نہیں

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Lucknow

جانیں کیا ہے'گیسٹ ہاؤس کانڈ',جسے مایاوتی نے گٹھ بندھن کی پریس کانپھرینس میں کیا تھا یاد

اتر پردیش کی راجنیتی میں بسپا(بہوجن سماج پارٹی)اور سپہ(سماجوادی پارٹی)مہا گٹھ بندھن کرکے لوک سبھا چناؤ میں ایک ساتھ میدان میں اتری ہیں۔

19اپریل2019

وگیاپن

کانپور ٹرین حادثے کے بعد کا حال,سنئے کیا اپ ڈیٹس دے رہیں ہیں ریلوے ادھیکاری

کانپور کے نزدیک روما گاؤں میں ایک بڑا ٹرین حادثہ ہوا ہے۔ ہاوڑا سے دہلی آ رہی پوروا ایکسرپریس کے12ڈبیر پٹری سے اتر گئے۔ یہ ٹرین حادثہ دیر رات1بجے ہوا,جب جیااداتر یاتری گہری نیند میں سو رہے تھے۔

20اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation