Loading...
No Cleanliness In City After Order Makes High Court Angry, Orders Report -آدیش کے بعد بھی شہر میں صفائی نہ ہونے پر ہائیکورٹ نے جتائی ناراضگی,مانگی رپورٹ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

آدیش کے بعد بھی شہر میں صفائی نہ ہونے پر ہائیکورٹ نے جتائی ناراضگی,مانگی رپورٹ

نیوز ڈیسک,امر اجالا لکھنؤ Updated Thu, 16 May 2019 01:01 AM IST
Lucknow High Court
Lucknow High Court
خبر سنیں
ہائیکورٹ کی لکھنؤ کھنڈپیٹھ نے لکھنؤ کی صفائی کو لیکر دیئے گئے آدیشوں پر عمل نہ ہونے پر سخت ناراضگی جتائی ہے۔ کورٹ نے کہا ہے که صافسپھائی کو لیکر بڑی رقم خرچ کی جا رہی ہے پر شہر کے ہر شیتر میں کوڑا و گندگی دکھ رہی ہے۔
وگیاپن
عدالت نے کہا که شہر کو آوارہ جانوروں سے مکت کرایا جائے,پالیتھن کے پر یوگ پر لگے پرتیبندھ کو کڑائی سے لاگو کیا جائے,شہر میں چل رہی ڈییریوں کے خلاف پربھاوی کارروائی کی جائے اور ورشہ سے پہلے نالوں کی صفائی کر نکالے جانے والی گندگی جو سڑک پر چھوڑ دی جاتی ہے,کو ہٹایا جائے۔ کورٹ نے سبھی بندؤں پر سمبندھت وبھاگوں,ادھیکاریوںکرمچاری و ٹھیکیداروں کے شپتھ پتر چار دن میں داخل کرے جانے کے آدیش دیئے۔

نیائےمورتی منیشور ناتھ بھنڈاری و نیائےمورتی سوربھ لوانیا کی کھنڈپیٹھ نے یہ آدیش دیتے ہوئے معاملے کی اگلی سنوائی20مئی کو نیت کی ہے۔ عدالت نے بدھوار کو دیئے اپنے آدیش میں کہا که کورٹ کے آدیشوں کے بعد بھی نگر نگم دوارہ پربھاوی کاریہ واہی نہیں کی گئی ہے۔

ڈپھالٹر ٹھیکیداروں کے خلاف کوئی ایکشن نہیں لیا گیا ہے۔ صفائی کے کام کے نام پر ایجینسیوں یا ٹھیکیداروں کو ایک موٹی رقم ادا کی جا رہی ہے۔ باوجود اسکے شہر کے ہر شیتر میں کوڑا و گندگی دکھائی دے رہا ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

عدالت کو سونپی صفائی کے لئے ذمیدار ادھیکاریوںکرمچاری و ٹھیکیداروں کی سوچی

وگیاپن

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation