Loading...
No Cleanliness In City After Order Makes High Court Angry, Orders Report -آدیش کے بعد بھی شہر میں صفائی نہ ہونے پر ہائیکورٹ نے جتائی ناراضگی,مانگی رپورٹ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

آدیش کے بعد بھی شہر میں صفائی نہ ہونے پر ہائیکورٹ نے جتائی ناراضگی,مانگی رپورٹ

نیوز ڈیسک,امر اجالا لکھنؤ Updated Thu, 16 May 2019 01:01 AM IST
Lucknow High Court
Lucknow High Court
خبر سنیں
ہائیکورٹ کی لکھنؤ کھنڈپیٹھ نے لکھنؤ کی صفائی کو لیکر دیئے گئے آدیشوں پر عمل نہ ہونے پر سخت ناراضگی جتائی ہے۔ کورٹ نے کہا ہے که صافسپھائی کو لیکر بڑی رقم خرچ کی جا رہی ہے پر شہر کے ہر شیتر میں کوڑا و گندگی دکھ رہی ہے۔
وگیاپن
عدالت نے کہا که شہر کو آوارہ جانوروں سے مکت کرایا جائے,پالیتھن کے پر یوگ پر لگے پرتیبندھ کو کڑائی سے لاگو کیا جائے,شہر میں چل رہی ڈییریوں کے خلاف پربھاوی کارروائی کی جائے اور ورشہ سے پہلے نالوں کی صفائی کر نکالے جانے والی گندگی جو سڑک پر چھوڑ دی جاتی ہے,کو ہٹایا جائے۔ کورٹ نے سبھی بندؤں پر سمبندھت وبھاگوں,ادھیکاریوںکرمچاری و ٹھیکیداروں کے شپتھ پتر چار دن میں داخل کرے جانے کے آدیش دیئے۔

نیائےمورتی منیشور ناتھ بھنڈاری و نیائےمورتی سوربھ لوانیا کی کھنڈپیٹھ نے یہ آدیش دیتے ہوئے معاملے کی اگلی سنوائی20مئی کو نیت کی ہے۔ عدالت نے بدھوار کو دیئے اپنے آدیش میں کہا که کورٹ کے آدیشوں کے بعد بھی نگر نگم دوارہ پربھاوی کاریہ واہی نہیں کی گئی ہے۔

ڈپھالٹر ٹھیکیداروں کے خلاف کوئی ایکشن نہیں لیا گیا ہے۔ صفائی کے کام کے نام پر ایجینسیوں یا ٹھیکیداروں کو ایک موٹی رقم ادا کی جا رہی ہے۔ باوجود اسکے شہر کے ہر شیتر میں کوڑا و گندگی دکھائی دے رہا ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

عدالت کو سونپی صفائی کے لئے ذمیدار ادھیکاریوںکرمچاری و ٹھیکیداروں کی سوچی

وگیاپن

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Lucknow

ٹھگ نے نوکری اور ٹھیکے کے نام پر وصولے کروڑوں روپے,کچھ اس انداز میں کرتا تھا ٹھگی

لکھنؤ میں ٹھگ نے نوکری اور ٹھیکے کے نام پر کروڑوں روپے کی ٹھگی کی۔ ٹھگ نے پانچ لوگوں سے کل80لاکھ روپے ہڑپے تھے۔

24جولائی2019

وگیاپن

ممبئی میں پھر آسمان سے آفت کی بارش

ممبئی میں آسمان سے آفت کی بارش شروع ہو گئی ہے۔ دیر رات ہوئی موسلادھار بارش میں ممبئی کے کئی علاقوں میں پانی بھر گیا۔ موسم وبھاگ نے بارش کا الرٹ جاری کر رکھا ہے۔

24جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation