Loading...
Indore Senior Journalist Mahendra Bafna Dies In Road Accident -اندور کے ورشٹھ پترکار مہیندر باپھنا کی سڑک درگھٹنا میں موت- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

اندور کے ورشٹھ پترکار مہیندر باپھنا کی سڑک درگھٹنا میں موت

نیوز ڈیسک,امر اجالا,اندور Updated Mon, 11 Feb 2019 09:41 PM IST
mahendra bapna
mahendra bapna
خبر سنیں
اندور اور مالوہ انچل کے ورشٹھ پترکار مہیندر باپھنا کی سوموار کو ایک سڑک درگھٹنا میں مرتیو ہو گئی۔ وہ30ورشوں میں پترکارتا میں سکریہ تھے اور شیتر کے ورشٹھ اور انوبھوی کرائم پترکاروں میں انکا نام سب سے اوپر تھا۔ باپھنا اندور سے پرکاشت ہونے والے ایک ساندھیہ دینک میں لمبے سمیہ تک کاریرت رہ چکے ہیں۔
وگیاپن
وگیاپن
باپھنا اپنے دو پہیا واہن سے جا رہے تھے تبھی پپلیانا چوراہے کے پاس ایک تیز رفتار واہن نے انکو ٹکر مار دی,جس سے وہ گمبھیر روپ سے گھائل ہو گئے۔ انہیں ترنت مہاراجہ یشونت راؤ اسپتال لے جایا گیا,جہاں ڈاکٹروں نے انہیں مرت گھوشت کر دیا۔

لوک سبھا سپیکر سمترا مہاجن اور مدھیہ پردیش کے سی ایم کمل ناتھ نے مہیندر باپنا کی موت پر گہرا دکھ جتایا ہے۔

سمترا مہاجن نے کہا,یہ بہت ہی دکھد گھٹنا ہے,میں سنسد میں تھی اور باہر آتے ہی مجھے اس دردناک حادثے کی جانکاری ملی۔ باپھنا جی بیحد سکریہ پترکار تھے۔ کئی سالوں تک رپورٹنگ کی,جسمیں انہیں شریشٹھ پترکارتا کے پرسکار بھی ملے۔ انکی بھرپائی نہیں ہو سکتی۔ وہ سکریہ و سترک پترکار تھے۔ شہر کی نبج پر ہمیشہ انکا ہاتھ رہتا تھا۔ وہ ہمیشہ اپنوں کی مدد کرنے میں آگے رہتے تھے۔ دونگت آتما کو شردھانجلی اور شوق سنتپت پریوار کو بھگوان یہ دکھ صحن کرنے کی شکتی دیں۔

وہیں سی ایم کمل ناتھ نے ٹویٹ کر سنویدنا جتائی۔ سی ایم نے کہا اندور کے بےباق اور ججھارو پترکار مہیندر باپھنا کا ایک واہن درگھٹنا میں دکھد ندھن کا سماچار بیحد ستبدھ کرنے والا ہے۔
پریوار کے پرتی میری شوق سنویدنائیں۔ ایشور دونگت آتما کو اپنے شریچرنوں میں و پرجنوں کو یہ اسہنیہ دکھ صحن کرنے کا سمبل پردان کرے۔



 

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے
جیوتش سمادھان

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Madhya Pradesh

اندور:پولیس حراست میں پٹائی سے ویکتی کی موت,مہلا تھانیدار نلمبت

مدھیہ پردیش میں پسل حراست میں ایک یووک کی کتھت طور پر موت کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ معاملہ اندور کے گاندھی نگر پولیس اسٹیشن کا ہے جہاں سوموار کو پولیس حراست میں کتھت طور پر ایک ویکتی کی موت ہو گئی۔

24اپریل2019

وگیاپن

دگوجیہ سنگھ نے منچ سے پوچھا کس کو ملے15لاکھ,لڑکے نے دیا یہ جواب

کانگریس کے نیتا دگوجیہ سنگھ کا ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہا ہے۔ اس ویڈیو میں دگوجیہ سنگھ پوچھتے ہیں ہیں که کس کس کو15لاکھ روپے ملے ہیں,جس کا جواب دینے کے لئے ایک یووا منچ پر آتا ہے۔ دیکھیئے کیا جواب دیتا ہے لڑکا۔

22اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation