Loading...
Mp News: Murder After Rape Of Child Girl: Court Death Sentences To Accused In Only 32 Days -معصوم سے دشکرم کے بعد ہتیا معاملے میں محض32دن میں آیا فیصلہ,سنائی پھانسی کی سجا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

معصوم سے دشکرم کے بعد ہتیا معاملے میں محض32دن میں آیا فیصلہ,سنائی پھانسی کی سجا

راجیش چترویدی,بھوپال Updated Fri, 12 Jul 2019 11:21 AM IST
سانکیتک تصویر
سانکیتک تصویر
خبر سنیں
آٹھ سال کی معصوم کے دشکرم کے بعد ہتیا کے ایک ماہ پرانے معاملے میں بھوپال کی کورٹ نے35سال کے وشنو بامورے کو دوشی قرار دیتے ہوئے پھانسی کی سجا سنائی ہے۔ گھٹنا کے32ویں دن گرووار کو فیصلہ سنانے سے پہلے بھوپال کی وشیش عدالت کی جج کمدنی پٹیل نے فیصلہ سنایا۔
وگیاپن
وگیاپن
راجدھانی بھوپال کے کملا نگر میں آٹھ جون کو بچی کے ساتھ بربرتا کی گئی تھی۔ اسکے اگلے دن اسکا شو نالے میں پڑا ملا تھا۔ جج نے آروپی بامورے سے پوچھا که کیا اسے اپنے پکش میں کچھ کہنا ہے,تو اسنے جواب دیا کچھ نہیں۔

غورطلب ہے که دونوں پکشوں کی دلیلیں سننے کے بعد وشیش عدالت نے بدھوار کو آروپی وشنو بامورے کو دوشی قرار دیا تھا۔ اس معاملے میں پولیس نے17جون کو کورٹ میں108پیج کا چالان پیش کیا تھا۔19جون کو کورٹ میں آروپ تے ہوئے۔ پولیس نے40لوگوں کو گواہ بنایا تھا۔ کورٹ نے وشنو بامورے کو بچی کے ساتھ زیادتی,اپراکرتک کرتیہ اور اسکے بعد ہتیا کا دوشی مانا۔

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Madhya Pradesh

زمین کو لیکر دو پکشوں میں ہوا جھگڑا,مہلا کو جندا جلایا

گنجارہ گاؤں میں کل ایک مہلا کو جندا جلا دیا گیا۔ پولیس کا کہنا ہے که,کل ایک بھومی وواد کو لیکر دو سموہوں کے بیچ جھگڑا ہوا تھا۔

23جولائی2019

وگیاپن

رتیک کے فلمی بھائی نندیش نے رکھی خاص بچوں کے لئے فلم سپر30کی خاص سکریننگ

رتیک کے فلمی بھائی نندیش نے بچوں کے لئے فلم سپر30کی خاص سکریننگ رکھی۔ جسے دیکھ کر بچے کافی خوش دکھے۔

23جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation