Loading...
'iraq Was About To Go To Join The Is Ever, Today's Mobile Shop' -کبھی آئییس میں شامل ہونے کے لئے جانے والا تھا عراق,آج چلا رہا ہے موبائل کی دوکان- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کبھی آئییس میں شامل ہونے کے لئے جانے والا تھا عراق,آج چلا رہا ہے موبائل کی دوکان

بھاشا,ممبئی Updated Sun, 10 Feb 2019 01:30 PM IST
سانکیتک تصویر
سانکیتک تصویر
خبر سنیں
جمیل انصاری(بدلہ ہوا نام)مہاراشٹر کے بیڑ ضلعے میں موبائل فون رپییر کی دوکان چلاتا ہے۔ کوئی بھی یہ اندازہ نہیں لگا سکتا که محض دو سال پہلے وہ ہزاروں کلومیٹر دور عراق جاکر خونخوار آتنکوادی سنگٹھن آئییس میں شامل ہونے والا تھا۔
وگیاپن
وگیاپن
بھلا ہو مہاراشٹر آتنکواد رودھی دستے(اے ٹی ایس)کا,جس نے انصاری کا من بدلہ اور اسے روزگار پرشکشن کاریہ کرم میں شامل کیا۔ وہ عراق اور سیریا کے آئییس کی آن لائن بھرتی کے چنگل میں پھنس گیا تھا جنہوں نے اسے لگ بھگ کٹرپنتھی بنا دیا تھا۔

اے ٹی ایس کے ایک ورشٹھ ادھیکاری نے‘پی ٹی آئی بھاشا’کو بتایا که وہ اکیلا ایسا ویکتی نہیں ہے۔ مہاراشٹر میں کئی یووک خاص طور سے پچھڑے شیتر کے یووک آئییس کے جال میں پھنس چکے تھے لیکن اب وہ روزگار پرشکشن کاریہ کرم کی مدد سے سامانیہ زندگی جی رہے ہیں۔

35سال کے سناتک انصاری کی2016میں سیلسمین کی نوکری چلی گئی تھی اور وہ کافی سمیہ آن لائن بتانے لگ گیا تھا جہاں وہ آئییس کے کچھ لوگوں کے سمپرک میں آیا اور جلد ہی کٹر بن گیا۔

ادھیکاری نے بتایا, ‘‘اسکی آن لائن گتیودھیاں اسے جانچ کے دائرے میں لیکر آئی۔’’ 

اے ٹی ایس کے ادھیکاریوں نے پایا که انصاری آئییس کے پروپیگینڈا میں پھنس گیا جسکے بعد اسکی کاؤنسلنگ کی گئی۔

ادھیکاری نے بتایا که اے ٹی ایس دھارمک نیتاؤں اور مولویوں کی مدد سے ایسے لوگوں کو پھر سے مکھیہ دھارا میں لانے کے لئے ایک کاریہ کرم چلاتی ہے جسمیں انکی کاؤنسلنگ کی جاتی ہے۔

مراٹھاواڑا میں اے ٹی ایس نے پچھلے دو سال میں ایسے400لوگوں کی پہچان کی جن کے آئییس کے پربھاؤ میں ہونے کا سندیہ تھا۔

ادھیکاری نے بتایا که جب کسی ویکتی کو کٹرپنتھی بنا دیا جاتا تو پھر اسے آئیئیڈی یا انیہ ہتھیار بنانا سکھایا جاتا۔ کچھ کو عراق میں آئییس میں شامل ہونے کے لئے بھی اکسایا جاتا۔

غورطلب ہے که اے ٹی ایس نے پچھلے مہینے اورنگا آباد اور ٹھانے ضلعوں سے راسائنک حملے کرنے کے آروپ میں نو لوگوں کو گرفتار کیا تھا۔

اے ٹی ایس پرمکھ اتلچندرا کلکرنی نے بتایا که انہیں محسوس ہوا که مسلم سمودائے کے ایسے لوگوں کے لئے مکھیہ سمسیا بیروجگاری ہے جس سے وہ آن لائن کٹر بن رہے ہیں اور آئییس کے چنگل میں پھنس رہے ہیں۔

کلکرنی نے کہا, ‘‘بڑی چنوتی ایسے لوگوں کا جیون پھر سے پٹری پر لانا ہوتا ہے اور ہم نے کیندریہ گرامین وکاس منترالیہ دوارہ چلائے جا رہے گرامین سو روزگار پرشکشن سنستھانوں میں اسکا سمادھان پایا۔’’ 

ایک انیہ پولیس ادھیکاری نے بتایا که پچھلے سال ان سنستھانوں میں ایسے239لوگوں کو پرشکشن دیا گیا۔ تیس لوگوں کو پرشکشن دئیے جانے کے بعد انہیں اپنا خود کا دھندھا شروع کرنے کے لئے بینک سے قرض بھی ملا۔

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

آئییسائییس ماڈیول کے خلاف اینائیے کا حیدرآباد اور مہاراشٹر میں چھاپہ

راشٹریہ جانچ ایجینسی(اینائیے)حیدرآباد اور مہاراشٹر کے وردھا میں چھاپیماری کر رہی ہے۔ اینائیے سوتروں کے حوالے سے پراپت جانکاری کے انوسار اینائیے دوارہ حیدرآباد میں تین ستھانوں اور مہاراشٹر کے وردھا میں آئییسائییس ماڈیول کے خلاف سرچ آپریشن جاری ہے۔

20اپریل2019

وگیاپن

پی ایم مودی کو لیکر دیئے بیان پر کرناٹک کے سی ایم ایچ ڈی کمار سوامی کی صفائی

کرناٹک کے سی ایم ایچ ڈی کمار سوامی نے پی ایم مودی کو لیکر دیئے اپنے بیان پر صفائی دی ہے۔ انہوں نے کہا که بی جے پی کے سبھی امیدوار پی ایم مودی کے نام پر ووٹ مانگتے پھر رہے ہیں۔

20اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation