Loading...
Tutankhamun Mummies Exhibition In Paris France -مصر کے اتہاس سے جھانکتی ممی کی انوکھی پرمپرا اور پیرس کی پردرشنی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

مصر کے اتہاس سے جھانکتی ممی کی انوکھی پرمپرا اور پیرس کی پردرشنی

Narmda prasad Upadhyayنرمدا پرساد اپادھیائے Updated Fri, 12 Jul 2019 02:29 PM IST
ہماری پرمپرا دیہہ کے وسرجن کے بعد آتما کو امر مانتی ہے جس کا کوئی سوروپ نہیں ہوتا ہے۔
ہماری پرمپرا دیہہ کے وسرجن کے بعد آتما کو امر مانتی ہے جس کا کوئی سوروپ نہیں ہوتا ہے۔ -فوٹو: Social Media
خبر سنیں
ہماری پرمپرا دیہہ کے وسرجن کے بعد آتما کو امر مانتی ہے جس کا کوئی سوروپ نہیں ہوتا,لیکن آج سے ساڑھے تین ہزار سال پہلے مشر کی سبھیتا میں مرتیو کے بعد دیہہ ہی سب سے مہتوپورن معنی جاتی تھی۔
وگیاپن
پنرجنم کا وشواس اتنا پربل تھا که راجا جسے پھراؤ کہتے تھے کی مرتیو ہونے پر اسکی دیہہ کو طرح طرح کے لیپ سے ممی کے روپ میں سرکشت رکھا جاتا تھا,اسے شاندار مقبرے میں دفنایا جاتا تھا,اسکے ساتھ اسکے اپیوگ اور ایشوریہ کی وستوئیں رکھی جاتی تھیں,کھانے کا سامان رکھا جاتا تھا اور تمام رتن تتھا زیور رکھے جاتے تھے تاکہ اسکے آگے کے جیون کی یاترا میں کوئی ویودھان نہ آئے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع
TAMS

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019
Astrology Services

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

رام مندر میں سونے کی اینٹ لگوائیگا یہ مغل ونشج!

خود کو مغل سامراجیہ کے انتم شاسک بہادر شاہ جفر کا ونشج بتانے والے راج کمار یعقوب ہبیبدین تسی نے ایودھیا میں رام مندر نرمان کے لئے سونے کی اینٹ دان دینے کا پرستاؤ دیا ہے۔

19اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation