Loading...
Alwar Sexual Harassment  victim Identified The Accused In The Jail -الور ساموہک دشکرم معاملہ:پیڑتا نے جیل میں جاکر کی آروپیوں کی شناخت- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

الور ساموہک دشکرم معاملہ:پیڑتا نے جیل میں جاکر کی آروپیوں کی شناخت

نیوز ڈیسک,امر اجالا,الور Updated Sun, 12 May 2019 02:23 PM IST
پرتیکاتمک تصویر
پرتیکاتمک تصویر -فوٹو:سوشل میڈیا
خبر سنیں
راجستھان کے الور میں پتی کے سامنے مہلا کے ساتھ ہوئے ساموہک دشکرم معاملے میں پولیس نے پیڑتا کو جیللے جاکر آروپیوں کی شناخت کرائی۔ جانچ ادھیکاری ڈی ایس پی گرامین جگموہن شرما نے بتایا که الور کے کیندریہ کاراگرہ میں بند تینوں آروپیوں کی شناخت پریڈ کرائی گئی۔ دوپہر قریب12بجے جیل میں پیڑتا ایوں اسکے پتی کو لے جاکر انیہ آروپیوں کے بیچ میں تینوں آروپیوں کو کھڑا کر پہچان کرائی گئی۔
وگیاپن
وگیاپن
شناخت کے بعد جانچ رپورٹ کو لفافے میں سیل بند کر دیا گیا ہے۔ ابیہ رپورٹ عدالت کو سونپی جائیگی۔ دوسری اور13مئی تک ریمانڈ پر چل رہے تینوں آروپیوں سے پولیس نے تیسرے دن بھی پوچھ تاچھ کی۔ پولیس پتہ لگا رہی ہے که واردات کے بعد آروپیوں کو بھگانے و چھپانے میں کن لوگوں نے سہایتا کی تھی۔ الور میں گھٹنا کے ورودھ میں صبح ہیلپنگ ہینڈ سنگٹھن کے کاریہ کرتا,کوچنگ و میوزک کلاسیج کے ودیارتھیوں نے شہید سمارک سے مون جلوس نکالا۔ جلوس میں دشکرمیوں کو پھانسی دینے کی مانگ کی۔

بتا دیں که الور میں پانچ لوگوں نے ملکر ایک مہلا سے اسکے پتی کے سامنے ساموہک دشکرم کیا تھا اور پولیس نے چناؤ کی وجہ سے معاملے کو چار دن تک دبائے رکھا۔ معاملہ الور ضلعے کے تھاناگاجی علاقے کا ہے جہاں پر ایک پتی کے سامنے اسکی پتنی کی اجت سے کھلواڑ کیا گیا۔ آروپیوں نے دل دہلا دینے والی اس کرتوت کی ویڈیو بنا لی جو بعد میں سوشل میڈیا پر وائرل ہو گئی تھی۔

پیڑتا نے پولیس کو بتایا تھا که وہ26اپریل کو دوپہر3بجے پتی کے ساتھ بائک سے گاؤں لالواڑی سے تالورکش جا رہی تھی۔ تھاناگاجی الور بائی پاس روڈ پر دہار چوگان والے راستے سے کچھ ہی دوری پر انکی بائک کے آگے5یووکوں نے اپنی2بائک لگا دیں اور روک لیا۔ یووکوں کی عمر20-25سال تھی۔ پیڑتا نے بتایا,ان پانچوں نے اسکے پتی سے پہلے مارپیٹ کی,پھر بندھک بنا لیا۔ بعد میں پانچوں یووکوں نے مہلا سے پتی کے سامنے ساموہک دشکرم کیا۔

 

Recommended

کریر کے لئے صحیح شکشن سنستھان کا چین ہے ایک چنوتی,سچ اور دعووں کی پڑتال کرنا ضروری
Dolphin PG Dehradun

کریر کے لئے صحیح شکشن سنستھان کا چین ہے ایک چنوتی,سچ اور دعووں کی پڑتال کرنا ضروری

سمسیا کیسے بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپیے میں
Astrology

سمسیا کیسے بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپیے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Rajasthan

راجستھان پولیس نے پکڑی سمیک کی کھیپ,ٹوٹّر پر لکھا, 'جسکی ہو وہ آ کر لے جائے'

راجستھان پولیس نے آج نشیلے پدارتھ سمیک کی کھیپ پکڑی اور اپنی اس کارروائی کو ٹوٹّر پر بیحد چٹیلے انداز میں پوسٹ کیا۔

17جولائی2019

وگیاپن

کلبھوشن جادھو معاملے میں جانئے کب کیا ہوا؟

پورو بھارتیہ نوسینا ادھیکاری کلبھوشن جادھو کو ایران سے زبردستی اغوا کر کتھت جاسوسی کے آروپ میں پاکستانی سینیہ کورٹ دوارہ پھانسی کی سجا دینے کے معاملے میںICJاپنا فیصلہ سنائیگا۔

17جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation