Loading...
Ashok Gehlot Called Jauhar As Matter Of Pride And Make Fun Of Pm Modi Meditation -اشوک گہلوت نے جوہر کو بتایا گورو,پی ایم مودی کے دھیان کا اڑایا مذاق- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

اشوک گہلوت نے جوہر کو بتایا گورو,پی ایم مودی کے دھیان کا اڑایا مذاق

نیوز ڈیسک,امر اجالا,جے پور Updated Sun, 19 May 2019 08:10 AM IST
اشوک گہلوت(فاعل فوٹو)
اشوک گہلوت(فاعل فوٹو) -فوٹو: Facebook
خبر سنیں
راجستھان کے مکھیہ منتری اشوک گہلوت نے شنیوار کو جوہر کو غرو کا وشیہ بتایا۔ انہوں نے کہا که جوہر یا آکرمنکاریوں سے بچنے کے لئے خود کو آگ کے حوالے کرنے کی پرتھا گورو کا وشیہ ہے۔ بھاجپا پر اتہاسک تتھیوں کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کرنے کا آروپ لگاتے ہوئے انہوں نے کہا, 'جوہر ہمارے اتہاس میں بلیدان اور گورو کے بارے میں رہا ہے۔'
وگیاپن
انہوں نے مہا رانا پرتاپ کو تیاگ اور ساہس کا پرتیک کہا۔ گہلوت کا یہ بیان ایسے سمیہ پر آیا ہے جب سکولوں کے پاٹھیہ کرم میں بدلاؤ کو لیکر کانگریس سرکار نشانے پر ہے۔ ان بدلاووں میں بھاجپا سرکار دوارہ کرائے گئے بدلاووں کو ہٹا دیا گیا ہے۔ دامودر ساورکر کے نام کے آگے لکھے ویر شبد کو بھی ہٹا دیا گیا ہے۔ بھاجپا نے ان بدلاووں کا ورودھ کیا ہے۔

کیول اتنا ہی نہیں انہوں نے پردھان منتری نریندر مودی کے کیدارناتھ دھام کی گپھا میں دھیان لگانے کا بھی مذاق اڑایا۔ انہوں نے حیرانی ظاہر کرتے ہوئے کہا که مودی اب کیا سندیش دینا چاہتے ہیں۔ انہوں نے پردھان منتری پر دھرویکرن کا آروپ لگاتے ہوئے کہا که وہ بھگوا دھارن کرکے ایک گپھا کے اندر بیٹھے ہوئے ہیں۔ بھگوان ہی جانیں وہ کیا سندیش دینا چاہتے ہیں۔ ہر کوئی انہیں دیکھ رہا ہے۔

مکھیہ منتری نے کہا که آپ پریس کانفرنس کے دوران انکے چہرے اور شریر کے ہاو بھاوٴ کو دیکھیئے۔ دیش دیکھ چکا ہے که وہ کیا سندیش دینا چاہتے ہیں۔ کانگریس ادھیکش راہل گاندھی نے انہیں بحث کی چنوتی دی لیکن وہ پیچھے ہٹ گئے۔ وہ مدعوں پر چرچا کرنے سے پیچھے کیوں ہٹ جاتے ہیں؟ پانچ سال میں انہوں نے کیا کیا ہے؟ انکا درشٹیکون کیا ہے؟ انہوں نے کیول اپنے پرچار اور رننیتی کو لیکر بات چیت کی۔ مودی اور شاہ لوگوں کے لئے کیول مذاق کا وشیہ بن کر رہ گئے ہیں۔

بتا دیں که شنیوار کو بھگوان شو کی آرادھنا کے بعد رویوار کو پردھان منتری مودی بھگوان وشنو کی آرادھنا کرینگے۔ آج صبح سات بجکر بیس منٹ پر پردھان منتری مودی گپھا سے باہر آئے۔ اب وہ ایک بار پھر بابا کیدار کے درشن کرینگے اور اسکے بعد بدری ناتھ کے لئے روانہ ہو نگے۔ پردھان منتری ہیلی پیڈ سے سیدھے بدری ناتھ سمتی کے وی وی آئی پی گیسٹ ہاؤس میں پہنچینگے۔ جہاں سے وہ مندر میں پوجا ارچنا کے لئے جا ئینگے۔ اسکے بعد مانا جنجاتی کے لوگوں دوارہ بنائی گئی اون کی شال انہیں بھینٹ کی جائیگی۔
 
وگیاپن

Recommended

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی
Invertis university

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی

سمسیا کیسی بھی ہو,پائیں اسکا اچوک سمادھان پرسدھ جیوتشاچاریوں سے کیول99روپے میں
Astrology Services

سمسیا کیسی بھی ہو,پائیں اسکا اچوک سمادھان پرسدھ جیوتشاچاریوں سے کیول99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Rajasthan

راشٹرہت میں کام کر رہے ہیں پی ایم مودی,میڈیا بھی نہیں کر سکتی ہے ورودھ: بھاجپا سانسد

راجستھان کے جھنجھنو سے بھاجپا سانسد نریندر کمار پردھان منتری نریندر مودی کو لیکر کئے گئے اپنی ٹپنی کے کارن چرچا میں ہیں۔ انہوں نے دعویٰ کیا که پی ایم مودی کا ورودھ کوئی نہیں کر سکتا ہے۔

26اگست2019

وگیاپن

بین سٹوکس کو شراب نے بنایا آکرامک,جا چکے ہیں کئی بار جیل

کرکٹ کا نام ہی کرشمہ ہے اور اس میں کرشمیں دیکھنے کو ملتے ہی رہتے ہیں۔ بین سٹوکس کے اوشوسنیہ شتکیہ پاری کی بدولت انگلینڈ نے ایشیج سیریز کا تیسرا ٹیسٹ اپنے نام کر لیا ہے۔

26اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation