Loading...
Bjp Mlas Sloganeering On The Issue Of Unemployment Allowance In Rajasthan Assembly -راجستھان:بیروجگاری بھتے کو لیکر بھاجپا ودھائکوں کی ودھان سبھا میں نعرےبازی,بتایا ڈھکوسلا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

راجستھان:بیروجگاری بھتے کو لیکر بھاجپا ودھائکوں کی ودھان سبھا میں نعرےبازی,بتایا ڈھکوسلا

نیوز ڈیسک,امر اجالا,جے پور Updated Wed, 17 Jul 2019 03:16 PM IST
راجستھان ودھان سبھا(فاعل فوٹو)
راجستھان ودھان سبھا(فاعل فوٹو) -فوٹو:سوشل میڈیا
خبر سنیں
بھارتیہ جنتا پارٹی کے ودھائکوں نے بیروجگاری بھتے کے مدعے کو لیکر بدھوار کو راجستھانودھان سبھا میں نعرےبازی کی۔ بھاجپا ودھائکوں نے کانگریس سرکار کے چناوی وعدوں کو ڈھکوسلا بتایا۔
وگیاپن
راجیہ کے کوشل وکاس ایوں روزگار منتری اشوک چاندنا نے پرشنکال کے دوران ودھایک کالیچرن صراف کے ایک سوال کے جواب میں بتایا که راجیہ کے روزگار کاریالیوں میں10.73لاکھ شکشت بیروزگار یووا پنجیبدھ ہیں اور راجیہ سرکار نے مکھیہ منتری یووا سمبل یوجنا کے تحت3500روپے تک بھتہ دینے کی گھوشنا کی تھی۔

انہوں نے سوچت کیا که راجیہ سرکار نے دسمبر2018سے مئی2019تک40,118لابھارتھیوں کو5909لاکھ روپے وترت کئے۔ انہوں نے کہا که شکشت بیروزگاروں کا پنجین اب آن لائن ہوتا ہے اور29,019نئےپنجیکرن ہوئے ہیں۔

اس پر ودھایک صراف نے پورک پرشن پوچھا که کانگریس سرکار کے آنے کے بعد کتنے بیروزگار یوواؤں کو بھتہ مل رہا ہے۔ نیتا پرتپکش گلاب چند کٹاریہ نے بھی اس میں شامل ہوتے ہوئے کہا که بانسواڑا,ادے پور اور ڈونگرپر ضلعوں میں یہ بھتہ پانے والے یوواؤں کی سنکھیا کم کیوں ہے؟

منتری چاندنا نے کہا که یہ آنکڑے تو پچھلی بھاجپا سرکار کے ہی ہیں اور یہ شودھ کا وشیہ ہے که سنکھیا اتنی کم کیوں ہے؟ اس پر بھاجپا ودھائکوں نے ہنگامہ شروع کر دیا اور نعرےبازی کرتے ہوئے آسن کے سامنے آ گئے۔ انہوں نے بھتے کو ڈھکوسلا قرار دیا اور سدن سے بہرگمن کر دیا۔ سدن میں پرشنکال کی کارروائی جاری رہی اور اس دوران بھاجپا کے کیول وہی سدسیہ سدن میں آئے جن کے سوال سوچیبدھ تھے۔
وگیاپن

Recommended

فیشن انڈسٹری دے رہی ہے خاص موقعے,انورٹس سنگ کریں خود کو تیار
Invertis university

فیشن انڈسٹری دے رہی ہے خاص موقعے,انورٹس سنگ کریں خود کو تیار

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019
Astrology Services

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Rajasthan

راجستھان میں جان لیوا بارش سے تباہی, 16کی موت, 2ہزار بیگھہ فصلیں نشٹ

راجستھان کے کئی شہروں میں بھاری بارش جان لیوا ثابت ہونے لگی ہے۔ بیتے چوبیس گھنٹے کے دوران15علاقوں میں بھاری بارش ہوئی ہے۔

17اگست2019

وگیاپن

دوردرشن کی ورشٹھ پترکار اور اینکر نیلم شرما کا ندھن,کینسر سے تھیں پیڑت

دوردرشن کی ورشٹھ اینکر نیلم شرما کا ندھن ہو گیا۔ دوردرشن کے آدھکارک ٹوٹّر ہینڈل پر اسکی جانکاری دی گئی۔ جانکاری کے مطابق وہ کینسر سے پیڑت تھیں۔

17اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation