Loading...
Lok Sabha Election 2019: Rahul Gandhi Will Meet The Sexually Exploited Dalit Woman In Alwar Today -پنجاب میں چناؤ پرچار سے پہلے الور ساموہک دشکرم پیڑتا سے ملنے جا ئینگے راہل گاندھی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

پنجاب میں چناؤ پرچار سے پہلے الور ساموہک دشکرم پیڑتا سے ملنے جا ئینگے راہل گاندھی

نیوز ڈیسک,امر اجالا,الور Updated Wed, 15 May 2019 09:18 AM IST
رانہل گاندھی(فاعل فوٹو)
رانہل گاندھی(فاعل فوٹو) -فوٹو: Twitter
خبر سنیں
کانگریس ادھیکش راہل گاندھی بدھوار کو راجستھان میں الور ساموہک دشکرم کی پیڑتا سے ملاقات کرینگے۔ انوسوچت جاتی کی مہلا کے ساتھ کتھت طور پر26اپریل کو پانچ لوگوں نے ساموہک دشکرم کیا تھا۔ کیول اتنا ہی نہیں آروپیوں نے اسکے پتی کو بری طرح مارا تھا اور انکے پاس موجود دو ہزار روپے لوٹ لئے تھے۔
وگیاپن
وگیاپن
راہل چناؤ پرچار کے لئے پنجاب جانے سے پہلے پیڑتا سے ملیں گے۔ پنجاب میں آخری چرن کی سیٹوں کے لئے رویوار کو متدان ہونے ہیں۔ گاندھی مہلا سے ایسے سمیہ پر ملاقات کرنے کے لئے جا رہے ہیں جب راجیہ سرکار کو بھاجپا اس معاملے کو لیکر گھیر رہی ہے۔ جب پیڑتا پولیس کے پاس شکایت لیکر پہنچی تو اسے یہ کہ کر بھیج دیا گیا که ابھی چناؤ ہیں۔

راجستھان سرکار نے ایف آئی آر درج کرنے میں دیری کی۔ دشکرم کا ویڈیو جب سوشل میڈیا پر وائرل ہو گیا تو دباوٴ میں آ کر پولیس کو ایف آئی آر درج کرنی پڑی۔ پانچو آروپیوں جنہوں نے گھٹنا کو انجام دیا اور اسکا ویڈیا بنایا پولیس کی گرفت میں ہے۔ چھٹھواں آروپی جس نے اس ویڈیو کو سوشل میڈیا پر شیئر کیا اسے بھی گرفتار کر لیا گیا ہے۔

پردھان منتری نریندر مودی نے رویوار کو ایک چناوی سبھا کے دوران اس دشکرم کا ذکر کیا تھا۔ انہوں نے بہوجن سماج پارٹی کی ادھیکش مایاوتی سے سوال کیا تھا که انہوں نے راجستھان سرکار سے اپنا سمرتھن واپس کیوں نہیں لیا ہے۔ پردھان منتری نے راجیہ سرکار پر معاملے کو دبانے کا آروپ لگایا تھا۔

اچت کارروائی نہ کرنے پر راجستھان سرکار نے الور کے پولیس ادھیکشک راجیو پچار اور تھانہ ادھیکش سردار سنگھ کو نلمبت کر دیا ہے۔ سوموار کو مکھیہ منتری اشوک گہلوت نے مودی پر اس معاملے کا راجنیتکرن کئے جانے کا آروپ لگایا۔ انہوں نے کہا که انکی سرکار نے دوشیوں کے خلاف کارروائی کرنے کے لئے ہر آوشیک قدم اٹھایا ہے۔

بھاجپا کے راجیہ سبھا ساسند کروڑی لال مینا معاملے کو لیکر ورودھ پردرشن کر رہے ہیں اور انہوں نے گھٹنا کی سی بی آئی سے جانچ کرانے کی مانگ کی ہے۔ منگلوار کو مینا کے سمرتھکوں اور پولیس کے بیچ جھڑپ ہو گئی۔ وہ دوسا کے ریولے ٹریک کو بلاک کرنے کی کوشش کر رہے تھے۔ مینا کو پردرشنکاریوں کا نیترتو کرنے کے کارن پولیس نے حراست میں لے لیا۔

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

بات کریں انڈیا کے بیسٹ ایسٹرولاجرس سے اور پائیے اپنی سمسیا کا سمادھان|
Astrology

بات کریں انڈیا کے بیسٹ ایسٹرولاجرس سے اور پائیے اپنی سمسیا کا سمادھان|

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Rajasthan

ڈاکٹر نے یووک کے پیٹ سے نکالیں نیل کٹر ,چلم سمیت50طرح کی عجیب و غریب چیزیں

راجستھان سے ایک آشچریچکت کر دینے والا معاملہ سامنے آیا ہے۔ ادے پور کے ایک اسپتال میں شنیوار کو ڈاکٹروں نے ایک مریض کی سرجری کی۔ سرجری میں24سال کے ویکتی کے پیٹ سے50طرح کی چیزیں نکلی ہیں۔

17جون2019

وگیاپن

آج سے بجٹ ستر شروع, 26جولائی تک چلنے والے ستر میں تین طلاق سمیت کئی اہم بلوں پر نگاہ

سترہویں لوک سبھا کا پہلا ستر سوموار سے شروع ہے۔ ستر سے ایک دن پہلے رویوار کو سرکار نے سرودلیہ بیٹھک بلا کر تین طلاق سمیت کئی اہم بلوں پر وپکش سے سہیوگ کی اپیل کی۔ وہیں اس بار کے سنسد ستر میں سرکار کئی بڑے بل کو قانون بنانے کو کوشش کریگی.

17جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation