Loading...
Police Constable's Wife Sexual Harassment In Rajasthan -راجستھان میں پولیس کرمی کی پتنی کے ساتھ دشکرم,فوٹو دکھاکر کرتا تھا بلیک میل- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

راجستھان میں پولیس کرمی کی پتنی کے ساتھ دشکرم,فوٹو دکھاکر کرتا تھا بلیک میل

نیوز ڈیسک,امر اجالا,جے پور Updated Tue, 14 May 2019 02:44 PM IST
پرتیکاتمک تصویر
پرتیکاتمک تصویر -فوٹو:سوشل میڈیا
خبر سنیں
راجستھان میں مہلاؤں کے ساتھ دشکرم کے معاملے تھمنے کا نام نہیں لے رہے ہیں۔ اب ایک پولیس کرمی کی پتنی سے دشکرم کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ آروپی ویکتی نے ڈونگرپر ضلعے کے ایک کانسٹیبل کی پتنی کو رزرو پولیس لائن سے اٹھاکر کھیرواڑا لے جاکر دشکرم کیا۔
وگیاپن
پیڑتا کی رپورٹ پر رشبھدیو تھانے کے بھودھر نواسی سریش پتر کنہیا لال کے خلاف معاملہ درج کیا ہے۔ گھٹنا سات مئی کی بتائی جا رہی ہے۔ رپورٹ کے انوسار پیڑتا دو ورش پورو کھیرواڑا میں کوچنگ کرنے جاتی تھی۔ آروپی بھی وہاں پر کوچنگ کے لئے آتا تھا۔ وہاں پر دونوں کے بیچ پہچان ہوئی۔

آروپی پیڑتا کا نمبر لیکر اس سے بات کرنے لگا۔ اسی بیچ آروپی نے پیڑتا کا اشلیل فوٹو لے لیا۔ فوٹو کے نام پر آروپی پیڑتا کو بلیک میل کرتا تھا۔ اسنے ڈرا کر اسکے کھاتے سے40ہزار روپے نکال لئے۔

پولیس کو دی گئی رپورٹ میں پیڑتا نے بتایا,سات مئی کو رزرو پولیس لائن میں آ کر آروپی مجھے جبراً کھیرواڑا کے آگے اپنے دوست کے یہاں لے گیا۔ وہاں پر آروپی نے اسکے ساتھ دشکرم کیا۔ اسکے بعد سبھی کو بتا دینے کی بات کہ کر بلیک میل کرتا رہا۔ رپورٹ کے بعد سے آروپی فرار ہے۔
وگیاپن

Recommended

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی
Invertis university

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی

سمسیا کیسی بھی ہو,پائیں اسکا اچوک سمادھان پرسدھ جیوتشاچاریوں سے کیول99روپے میں
Astrology Services

سمسیا کیسی بھی ہو,پائیں اسکا اچوک سمادھان پرسدھ جیوتشاچاریوں سے کیول99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Rajasthan

راشٹرہت میں کام کر رہے ہیں پی ایم مودی,میڈیا بھی نہیں کر سکتی ہے ورودھ: بھاجپا سانسد

راجستھان کے جھنجھنو سے بھاجپا سانسد نریندر کمار پردھان منتری نریندر مودی کو لیکر کئے گئے اپنی ٹپنی کے کارن چرچا میں ہیں۔ انہوں نے دعویٰ کیا که پی ایم مودی کا ورودھ کوئی نہیں کر سکتا ہے۔

26اگست2019

وگیاپن

بین سٹوکس کو شراب نے بنایا آکرامک,جا چکے ہیں کئی بار جیل

کرکٹ کا نام ہی کرشمہ ہے اور اس میں کرشمیں دیکھنے کو ملتے ہی رہتے ہیں۔ بین سٹوکس کے اوشوسنیہ شتکیہ پاری کی بدولت انگلینڈ نے ایشیج سیریز کا تیسرا ٹیسٹ اپنے نام کر لیا ہے۔

26اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation