Loading...
Rajasthan Police Caught Smack, Tweeted Did Anyone Lost Their Smack -راجستھان پولیس نے پکڑی سمیک کی کھیپ,ٹوٹّر پر لکھا, 'جسکی ہو وہ آ کر لے جائے' - Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

راجستھان پولیس نے پکڑی سمیک کی کھیپ,ٹوٹّر پر لکھا, 'جسکی ہو وہ آ کر لے جائے'

نیوز ڈیسک,امر اجالا,جے پور Updated Wed, 17 Jul 2019 05:18 PM IST
راجستھان پولیس دوارہ پکڑی گئی سمیک
راجستھان پولیس دوارہ پکڑی گئی سمیک -فوٹو:راجستھان پولیس ٹوٹّر ہینڈل
خبر سنیں
راجستھان پولیس نے آج نشیلے پدارتھ سمیک کی کھیپ پکڑی اور اپنی اس کارروائی کو ٹوٹّر پر بیحد چٹیلے انداز میں پوسٹ کیا۔ راجستھان پولیس نے ٹویٹ کرتے ہوئے لکھا که اگر کسی کی سمیک کھو گئی ہے تو وہ ہم سے سمپرک کرے۔ اسکے ساتھ ہی پولیس نے چٹکی لیتے ہوئے مفت رہنے اور کھانا دینے کا وعدہ بھی کیا ہے۔
وگیاپن
لکھا, 'کیا کسی کی سمیک کھو گئی ہے؟ اگر ہاں تو یہ ہمارے پاس ہے! اگر آپ اسے واپس لے جانا چاہتے ہیں تو ہم سے جلد سے جلد سمپرک کریں انیتھا یہ ہمیشہ کے لئے کھو جائیگی۔ ہم مفت رہنے اور کھانے کا وعدہ کرتے ہیں! اسلئے جلدی کریں۔'ٹویٹ میں پولیس نے نارکوٹکس بیورو کو ٹیگ بھی کیا ہے۔


 

انیہ راجیوں کی پولیس بھی کر چکی ہیں ایسے ٹویٹ

پولیس دوارہ اس طرح کا ٹویٹ کوئی پہلی بار نہیں کیا گیا ہے۔ اس سے پہلے آسام,بنگلورو اور ممبئی پولیس نے بھی ایسے ٹویٹ کئے ہیں۔ ٹوٹّر یوجرس نے راجستھان کے اس پولیس کی تلنا پورو میں کئے گئے آسام پولیس کے ایک ٹویٹ سے بھی کی۔

بتا دیں که آسام پولیس نے کینبس پکڑنے کے بعد ٹویٹ کیا تھا, 'کیا کل رات کسی کا بڑی ماترا میں(590کلو)کینبس اور ایک ٹرک چگولیا چیک پوائنٹ کے پاس کھو گیا ہے۔ گھبرائیں نہیں,ہمیں یہ مل گیا ہے۔ ڈھبری پولیس سے سمپرک کریں۔ وہ آپکی ہر حالت میں مدد کرینگے۔'



راجستھان پولیس کے اس ٹویٹ کو یوجرس کی اور سے خوب پرتکریائیں مل رہی ہیں۔ کل ملاکر راجستھان پولیس کا ٹویٹ یہ بھی بتاتا ہے که پولیس کیول ڈنڈے کا ہی نہیں بلکہ ہیومر کا استعمال کرنا بھی جانتی ہے۔
وگیاپن

Recommended

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی
Invertis university

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی

سنتان کے اجول بھوشیہ و لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں سنتان گوپال پاٹھ و ہون- 24اگست
Astrology Services

سنتان کے اجول بھوشیہ و لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں سنتان گوپال پاٹھ و ہون- 24اگست

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Rajasthan

ایک ویکتی پر حق جتانے تھانے پہنچی تین مہلائیں,شادی کر دھوکا دینے کا لگایا آروپ

راجستھان کے بھواڑی تھانے کی پولیس کو گرووار کو ایک عجیب ستھتی کا سامنا کرنا پڑا۔ دراصل,تھانے میں ایک40ورشیہ ویکتی پر تین مہلائیں اپنا حق زمانے کے لئے پہنچ گئیں۔ دو مہلاؤں نے اسے اپنا پتی بتایا۔

23اگست2019

وگیاپن

جیٹلی کو پسند تھی'پڑوسن',یاد تھا اسکا ہر ایک ڈائلاگ

لمبے سمیہ سے بمار چل رہے پورو وت منتری ارن جیٹلی کے ندھن سے راجنیتک گلیاروں میں ماتم پسر گیا ہے۔ دہلی کے ایمس اسپتال میں ارن جیٹلی نے شنیوار دوپہر12بج کر7منٹ پر انتم سانس لی اور پھر دنیا چھوڑ کر چلے گئے۔

24اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation