Loading...
Apple Will Be Provided To Children In Schools Anganwadi Centers And Patients In Hospital -سکولوں آنگنباڑی کیندروں میں بچوں اور اسپتال میں مریضوں کو ملیں گے سیب,باگوانوں کو ملیگا فائدہ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

سکولوں آنگنباڑی کیندروں میں بچوں اور اسپتال میں مریضوں کو ملیں گے سیب,باگوانوں کو ملیگا فائدہ

نیوز ڈیسک,امر اجالا,شملہ Updated Fri, 12 Jul 2019 11:03 AM IST
apple will be provided to children in Schools Anganwadi centers and patients in hospital
خبر سنیں
ہماچل کے سرکاری سکولوں میں دوپہر کے بھوجن اور آنگنباڑی کیندروں میں بچوں کو دودھدلیے کے ساتھ ہماچل کا سیب بھی کھانے کو ملیگا۔ اسکے علاوہ سرکاری اسپتالوں میں بھرتی مریض و ریل میں سفر کرنے والے یاتری بھی ہماچلی سیب کا سواد چکھ سکیں گے۔
وگیاپن
پردیش سرکار کا اپکرم ایچپیئیمسی پہلی بار باگوانوں سے سیب خریدکر سمبندھت وبھاگوں کو دیگا۔ اس سیب کو مدھیہ پردیش,راجستھان,اتر پردیش اور ریلوے کو بھی بیچےگا۔ ان راجیوں سے بات چیت چل رہی ہے۔
 
گرووار کو باغبانی منتری مہیندر سنگھ ٹھاکر کی ادھیکشتا میں راجیہ سچوالیہ میں ایچپیئیمسی کے ندیشک منڈل کی بیٹھک میں یہ فیصلہ لیا گیا۔باغبانی منتری نے بتایا که شکشا,سواستھیہ اور بال کلیان وبھاگ سے بیٹھک کر انکے سنستھانوں میں سیب مہیا کروانے کی یوجنا تیار کرینگے۔
 
ایچپیئیمسی باگوانوں سے سیب خریدکر سمبندھت وبھاگوں کو دیگا۔ اسے منظوری کے لئے کیبنیٹ کی آگامی بیٹھک میں لایا جائیگا۔ سیب خرید کے لئے100کلیکشن سینٹر ستھاپت ہو نگے۔ایچپیئیمسی کی اس نئی ویوستھا کے بعد سیب باگوانوں کو اسکا لابھ ہوگا۔

ایک تو انکے سی گریڈ سیب کی بکری کو نئی مارکیٹ ملے گی,وہیں ایچپیئیمسی سمیہ پر باگوانوں کے پیسے کا بھی بھگتان کر پائیگا۔ ابھی تک سیب باگوانوں کے سامنے سی گریڈ سیب کا سمیہ پر بھگتان نہیں ہو پانا بڑی سمسیا ہے۔
 
وگیاپن
آگے پڑھیں

داگی سیب کی کریٹ میں ہوگی ڈھلائی

وگیاپن

Recommended

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع
TAMS

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019
Astrology Services

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Shimla

ہماچل میں بنینگی نئی پنچائتیں,منتری نے ودھان سبھا میں دی جانکاری

جیرام سرکار پردیش میں نئی پنچایتوں کا گٹھن کریگی۔ اس سے کئی ودھان سبھا شیتروں میں بلاکوں,جلا پریشدوں,پنچائت سمتی وارڈوں اور پنچایتوں کی سیماؤں میں پھیر بدل ہوگا۔

19اگست2019

وگیاپن

رام مندر میں سونے کی اینٹ لگوائیگا یہ مغل ونشج!

خود کو مغل سامراجیہ کے انتم شاسک بہادر شاہ جفر کا ونشج بتانے والے راج کمار یعقوب ہبیبدین تسی نے ایودھیا میں رام مندر نرمان کے لئے سونے کی اینٹ دان دینے کا پرستاؤ دیا ہے۔

19اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation