Loading...
Big Revealing In Education Department Inquiry Report On Scholarship Scam Himachal -ہماچل میں ایسے ہوا کروڑوں روپے کا چھاترورتی گھوٹالا,رپورٹ میں بڑا خلاصہ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ہماچل میں ایسے ہوا کروڑوں روپے کا چھاترورتی گھوٹالا,رپورٹ میں بڑا خلاصہ

انمیش کوشل,امر اجالا,شملہ Updated Thu, 16 May 2019 10:18 AM IST
big Revealing in education department inquiry report on scholarship scam himachal
خبر سنیں
کئی راجیوں میں پھیلے چھاترورتی گھوٹالے کو انجام دینے کے لئے ہماچل سے لیکر دہلی تک گوٹیاں بٹھائی گئیں تھیں۔ کیندر اور راجیہ سرکار کے کئی افسروں کی ملی بھگت سے سرکاری پیسے کا گول مال ہوا۔
وگیاپن
سی بی آئی کے پاس پہنچی شکشا وبھاگ کی جانچ رپورٹ میں خلاصہ ہوا ہے که یوٹلائجیشن سرٹیفیکٹ پر بنا ہستاکشر کے ہی500کروڑ سے زیادہ کی چھاترورتیاں جاری ہوئیں۔

سال2018میں ہماچل سرکار کے شکشا سچو ڈا.ارن شرما کی جانچ رپورٹ کے مطابق سال2010کے بعد کسی بھی شکشا سچو نے یوٹلائجیشن سرٹیفیکٹ پر کاؤنٹر سائن نہیں کئے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

کیندر سے بجٹ جاری کرنے کا یہ ہے نیم

وگیاپن

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

وواہ میں آ رہیں اڑچنوں اور بادھاؤں کو دور کرنے کا پائیں سمادھان وشوپرسدو جیوتشاچاریو سے
جیوتش سمادھان

وواہ میں آ رہیں اڑچنوں اور بادھاؤں کو دور کرنے کا پائیں سمادھان وشوپرسدو جیوتشاچاریو سے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Shimla

شملہ: چائے سموسہ,کڑھی چاول,اور دھام پر پرتیاشیوں نے خرچے لاکھوں روپے

لوک سبھا چناؤ میں پرچار کے دوران شملہ سنسدیہ سیٹ کے پرتیاشیوں نے کاریہ کرتاؤں پر چائے,سموسہ,سنیکس,دودھ,مٹھائی اور دھام پر لاکھوں روپے خرچ کر ڈالے۔

22مئی2019

وگیاپن

لوک سبھا چناؤ کے نتیجوں سے ایک دن پہلے شیئر بازار میں آیا اچھال سمیت5بڑی خبریں

امر اجالا ڈاٹ کام پر دیش دنیا کی راجنیتی,کھیل,کرائم,سنیما,فیشن اور دھرم سے جڑی خبریں۔

22مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation