Loading...
Cherry Tomatoes: Cut Ripe Tomatoes, Dry And Fry Any Time -پکا ٹماٹر کاٹو,سکھاؤ اور جب چاہے تڑکا لگاؤ,پڑھیں پورا معاملہ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

پکا ٹماٹر کاٹو,سکھاؤ اور جب چاہے تڑکا لگاؤ,پڑھیں پورا معاملہ

ونود کمار شرما,امر اجالا,ہمیرپور Updated Fri, 12 Jul 2019 11:39 AM IST
چیری ٹماٹر
چیری ٹماٹر -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
تیزی سے خراب ہونے والی سبزیوں میں شمار ٹماٹر کو اب ایک سال تک بھی استعمال کیا جا سکےگا۔ جلا ہمیرپور کے مجھوگ قصبے میں پہلی بار اگائے گئے چیری ٹماٹر کو کاٹ کر سکھایا جا رہا ہے۔ اسکے بعد چیری ٹماٹر میٹیریل کو بند پیکیٹ میں رکھا جائیگا۔
وگیاپن
ایک سال تک کی اودھی میں جب چاہے اسے پیکیٹ سے نکال کر تڑکے میں استعمال کیا جا سکےگا۔ خاص یہ ہے که اسکی قیمت بھی تین گنا ہو جائیگی۔ چیری ٹماٹر کی قیمت سوکھنے کے بعد پرتی کلو360روپے ہو جائیگی۔ ورتمان میں مجھوگ کے کسان اسے120روپے پرتی کلوگرام کے حساب سے بیچ رہے ہیں۔

چیری ٹماٹر کو کاٹ کر اس پر نمک کا چھڑکاؤ کر اسے دھوپ میں سکھایا جا رہا ہے۔ دراصل,مجھوگ میں کسان ونود نے پالی ہاؤس میں چیری ٹماٹر اگایا ہے۔ ہماچل کے نونی وشوودیالیہ کی اور سے تیار اس ٹماٹر کی قسم کا بیج جائکا پروجیکٹ کے تحت ونود کو اپلبدھ کروایا گیا۔

کسان کی محنت اور کرشی وبھاگ کے سہیوگ سے چیری ٹماٹر کی اچھی پیداوار ہوئی۔ کسان نے شروعات میں اسے ہمیرپور میں بیچا,لیکن چیری ٹماٹر کو لینے کے لئے ہمیرپور میں زیادہ خریدار نہیں ملے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

بلڈ پریشر اور موٹاپا گھٹانے میں سہایک

وگیاپن

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Shimla

ہماچل میں سپاہی کے پدوں کے لئے اس دن ہوگی لکھت پریکشا

پردیش پولیس میں سپاہی کے ایک ہزار سے زیادہ پدوں کے لئے11اگست کو لکھت پریکشا کروائی جائیگی۔ اس پریکشا میں وہ ابھیرتھی شامل ہو نگے جنہوں نے شریرک دکشتا پریکشا پاس کر لی ہے۔

23جولائی2019

وگیاپن

کرناٹک میں کمار سوامی سرکار گری,بھاجپا ودھایک رینکاچاریہ نے کیا ڈانس

کرناٹک میں کمار سوامی سرکار گر گئی۔ جسکے بعد بینگلرو کے رماڈا ہوٹل میں بھاجپا ودھایک رینکاچاریہ نے اپنے سمرتھکوں کے ساتھ جم کر ڈانس کیا۔

23جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation