Loading...
Himachal Weather Report Snowafll Chances For Next Two Days -دو دن پھر بگڑےگا موسم,بارشبرپھباری ہونے کا پوروانمان- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن

دو دن پھر بگڑےگا موسم,بارشبرپھباری ہونے کا پوروانمان

نیوز ڈیسک,امر اجالا,شملہ Updated Fri, 11 Jan 2019 05:34 PM IST
himachal weather report snowafll chances for next two days
خبر سنیں
پردیش کی اونچی چوٹیوں پر شکروار کو لگاتار دوسرے دن بھی ہلکی برفباری کا دور جاری رہا۔ حالانکہ,میدانی اور مدھیہ پروتیہ شیتروں میں موسم صاف رہا۔ شنیوار اور رویوار کو بارشبرپھباری ہونے کا پوروانمان ہے۔ شنیوار کو بھاری برفباری ہونے کی چیتاونی سے موسم وگیان کیندر نے انکار کیا ہے۔
وگیاپن
پورے پردیش میں ہلکی بارشبرپھباری کے آثار ہیں۔14کو موسم صاف اور15جنوری سے پچھمی وکشوبھ کے سکریہ ہونے کی بات کہی گئی ہے۔15اور16جنوری کو پردیش کے کئی علاقوں میں بارشبرپھباری ہونے کا پوروانمان ہے۔17کو موسم صاف رہیگا۔ شکروار کو ادھکتم تاپمان میں جہاں دو ڈگری کی بڑھوتری ہوئی۔ ویروار رات کو نیونتم تاپمان بھی بڑھا ہے۔

ویروار رات کی لانگ,کلپا اور کپھری کا نیونتم تاپمان مائنس میں ریکارڈ ہوا۔ منالی,بھنتر اور شملہ کے نیونتم تاپمان میں ہلکی بڑھوتری ہوئی ہے۔ دوپہر بعد کلو اور لاحول گھاٹی کی چوٹیوں میں تازہ برفباری ہوئی۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

City and States Archives

6700پیٹیئے شکشکوں کو جھٹکا,کیبنیٹ میں نہیں ہوا کوئی فیصلہ

نیمت شکشکوں کے برابر وتیہ لابھ ملنے کی آس میں بیٹھے6700پیٹیئے شکشکوں کو بڑا جھٹکا لگا ہے۔

19جنوری2019

وگیاپن

اس لڑکی کی پرتبھا دیکھ نیہا ککڑ کی آنکھوں میں آ گئے تھے آنسو,اب حاصل کیا یہ مقام

سال2014میں نریندر مودی بھارت کے پردھان منتری بنے۔ اسی سال انہوں نے گاندھی جینتی کے دن پردھان منتری نریندر مودی نے سوچھ بھارت ابھیان کی شروعات کی۔ اس ابھیان کو آگے بڑھانے کے لئے دگج آگے آئے,انہیں میں سے ایک ہے ساریگاماپا فیم پائل۔ پائل۔

14جنوری2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation