Loading...
Himachal Weather Report Snowafll Chances For Next Two Days -دو دن پھر بگڑےگا موسم,بارشبرپھباری ہونے کا پوروانمان- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

دو دن پھر بگڑےگا موسم,بارشبرپھباری ہونے کا پوروانمان

نیوز ڈیسک,امر اجالا,شملہ Updated Fri, 11 Jan 2019 05:34 PM IST
himachal weather report snowafll chances for next two days
خبر سنیں
پردیش کی اونچی چوٹیوں پر شکروار کو لگاتار دوسرے دن بھی ہلکی برفباری کا دور جاری رہا۔ حالانکہ,میدانی اور مدھیہ پروتیہ شیتروں میں موسم صاف رہا۔ شنیوار اور رویوار کو بارشبرپھباری ہونے کا پوروانمان ہے۔ شنیوار کو بھاری برفباری ہونے کی چیتاونی سے موسم وگیان کیندر نے انکار کیا ہے۔
وگیاپن
پورے پردیش میں ہلکی بارشبرپھباری کے آثار ہیں۔14کو موسم صاف اور15جنوری سے پچھمی وکشوبھ کے سکریہ ہونے کی بات کہی گئی ہے۔15اور16جنوری کو پردیش کے کئی علاقوں میں بارشبرپھباری ہونے کا پوروانمان ہے۔17کو موسم صاف رہیگا۔ شکروار کو ادھکتم تاپمان میں جہاں دو ڈگری کی بڑھوتری ہوئی۔ ویروار رات کو نیونتم تاپمان بھی بڑھا ہے۔

ویروار رات کی لانگ,کلپا اور کپھری کا نیونتم تاپمان مائنس میں ریکارڈ ہوا۔ منالی,بھنتر اور شملہ کے نیونتم تاپمان میں ہلکی بڑھوتری ہوئی ہے۔ دوپہر بعد کلو اور لاحول گھاٹی کی چوٹیوں میں تازہ برفباری ہوئی۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

کیا آپکی نوکری کی تلاش ختم نہیں ہو رہی؟ پرسدھ کریر وشیشگیہ سے پائیں سمادھان۔
Astrology

کیا آپکی نوکری کی تلاش ختم نہیں ہو رہی؟ پرسدھ کریر وشیشگیہ سے پائیں سمادھان۔

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Shimla

چھاترا سے دشکرم معاملے میں آروپی شکشک نلمبت,چترتھ شرینی سٹاف کو بدلہ

اونہ ضلعے میں شکشک کے نابالغ چھاترا سے دشکرم معاملے میں شکشا وبھاگ کی پرارمبھک چھان بین میں سکول سٹاف کی لاپرواہی سامنے آئی ہے۔

25جون2019

وگیاپن

سانسد مدن لال سینی کو شردھانجلی دینے پہنچے امت شاہ اور راجناتھ سنگھ,پی ایم نے کیا ٹویٹ

راجستھان بھاجپا کے ادھیکش اور راجیہ سبھا سے سانسد مدن لال سینی کا ندھن ہو گیا۔ وہ کینسر کی بیماری سے جوجھ رہے تھے۔ سینی کے ندھن پر تمام دگج نیتا انہیں شردھانجلی دینے پہنچے۔

25جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation