Loading...
One Died And Two Injured In A Car Accident In Shillai Himachal -گہری کھائی میں گری کار,ایک کی موت,دو گھائل- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

گہری کھائی میں گری کار,ایک کی موت,دو گھائل

نیوز ڈیسک,امر اجالا,شلائی(سرمور) Updated Tue, 12 Feb 2019 11:23 AM IST
one died and two injured in a car accident in shillai himachal
خبر سنیں
اپمنڈل شلائی میں ہوئے کار حادثے میں ایک ویکتی کی موت ہو گئی۔ حادثے میں دو لوگ گمبھیر روپ سے گھائل ہو گئے۔ گھائلوں کو سامدایک سواستھیہ کیندر شلائی میں اپچار کے لئے بھرتی کیا گیا ہے۔ ادھر,ستھانیہ پولیس معاملے کی جانچ میں جٹ گئی ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
جانکاری کے انوسار حادثہشلائی سے لگ بھگ30کلومیٹر دور ٹمبی کیاریگنڈاہ سمپرک مارگ پر شام قریب پونے آٹھ بجے ہوا۔ پنجوان کے سمیپ ایک اپلائی فارآلٹو کارگہری100میٹر کھائی میں گر گئی۔

حادثے کے وقت کار میں تین لوگ سوار تھے۔ پولیس سے پراپت جانکاری کے انوسار چالک نے پنجوان کے نکٹ گاڑی سے سنتلن کھو دیا۔ حادثے میں گتادھار شیتر کے ونیہ عرف ونود کی موقعے پر ہی موت ہو گئی۔

جبکہ کار میں سوار اسی شیتر کی سودا دیوی(47)اور شلیا نواسی امن(22)گمبھیر روپ سے گھائل ہو گئے۔ سوچنا ملتے ہی گرامینوں کی مدد سے گھائلوں کو سڑک تک لایا گیا اور108ایمبولینس سے اسپتال پہنچایا۔ ڈی ایس پی پانوٹا صاحب سوم دت نے معاملے کی پشٹی کی ہے۔ پولیس موقعے پر جانچ میں جٹ گئی ہے۔

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Shimla

چناؤ آیوگ کی کارروائی کے بعد بی جے پی نے نیتاؤں کو دیئے یہ نردیش

پردیش بھاجپا ادھیکش ستپال سنگھ ستی کی بدجبانی اور چناؤ آیوگ کی کارروائی کے بعد ہو رہی کرکری کے بیچ پردیش بھاجپا نے سبھی نیتاؤں کو سخت نردیش جاری کر دیئے ہیں۔

20اپریل2019

وگیاپن

ہماچل میں بارش اور برفباری نے مچایا قہر,ابھی ہے فی الحال یہ حالات

ہماچل میں بھاری بارشبرپھباری سے دوسرے دن بھی جنجیون استویست رہا۔ کلو,لاحول,کنور,شملہ,منڈی اور چنبا میں برفباری اور انیہ علاقوں میں بارش کے چلتے حالات خراب ہیں۔ ہماچل پردیش میں موسم کی پوری جانکاری دیکھیئے اس رپورٹ میں۔

22فروری2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation