Loading...
Video: Afc Asia Cup: Uae Man Locks Up Indian Football Fans In Bird Cage Ahead Of Asian Cup Match -بھارتیہ فٹبال فینس کو پنجرے میں کیا قید,یو اے ای کے خلاف میچ سے پہلے کا معاملہ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن

بھارتیہ فٹبال فینس کو پنجرے میں کیا قید,یو اے ای کے خلاف میچ سے پہلے کا معاملہ

سپورٹس ڈیسک,امر اجالا Updated Fri, 11 Jan 2019 09:11 PM IST
VIDEO: Afc asia cup: UAE Man Locks Up Indian Football Fans in Bird Cage Ahead of Asian Cup Match
خبر سنیں
دبئی میں جاری ایئیپھسی ایشیائی کپ میں بھارتیہ ٹیم کو یئیئی کے ہاتھوں ہار کا سامنا کرنا پڑا۔ اس میچ سے ٹھیک پہلے ایک ویڈیو سامنے آیا ہے,جسے دیکھتے ہی دنیا بھر کے تمام کھیلپریمی سہم اٹھینگے۔ دراصل,گرووار کو یئیئی کے خلاف میچ سے پہلے کچھ بھارتیہ پرشنسکوں کو پکشیوں کے پنجرے میں بند کر دیا گیا۔
وگیاپن
اب ویڈیو وائرل ہونے کے بعد کچھ آروپیوں کو گرفتار کیا گیا ہے۔ اس ویڈیو میں پکشیوں کے پنجرے میں کچھ مزدور قید ہے اور ایک آدمی ہاتھ میں ڈنڈا(چھڑی)لیکر باہر بیٹھا ہے۔

خلیج ٹائمس کی رپورٹ کے مطابق ہاتھ میں چھڑی لیکر آدمی مزدوروں سے پوچھتا ہے که وہ کس کا سمرتھن کر رہے ہیں تو مزدور کہتے ہیں بھارتیہ ٹیم کا۔ اس پر وہ مزدوروں کو کہتا ہے که یہ صحیح نہیں ہے کیونکہ وہ یو اے ای میں رہتے ہے اور انہیں یو اے ای کا سمرتھن کرنا چاہئیے۔

آروپی پنجرے پر چھڑی گھماتے ہوئے ایک بار پھر سوال کرتا ہے۔ پرشن وہی ہوتو ہے که کس کا سمرتھن کروگے,لیکن اس بار بندھک مزدوروں کا جواب بھارت کے بجائے یئیئی ہوتا ہے,جسکے بعد پنجرہ کھلتا ہے اور مزدوروں کو آزاد کر دیا جاتا ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

پھر کیا ہوا؟

وگیاپن

Recommended

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all Sports news in Hindi related to live update of Sports News, live scores and more cricket news etc. Stay updated with us for all breaking news from Sports and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Football

بھارت کا سپنا ٹوٹا,بحرین سے ہارکر ایئیپھسی ایشین کپ سے باہر

فٹبال کے مہاکمبھ ایئیپھسی ایشین کپ میں سوموار کو کھیلے گئے'کرو یا مرو'مقابلے میں بحرین نےبھارت کو1-0سے ہرایا۔

14جنوری2019

وگیاپن

جیت کے بعد دھونی کے مرید ہوئے کوہلی,دھونی کے بچاو میں کہی یہ بات

میلبرن میں تیسرے ون ڈے میں جیت کے ساتھ ہی کپتان مہیندر سنگھ دھونی نے اپنے انداز سے سبھی کا دل جیت لیا.بھارتیہ کپتان وراٹ کوہلی بھی اس میں شامل رہے,کوہلی نے میچ کے بعد پریس کانفرنس میں دھونی کے بارے میں کئی باتیں دل کھول کر کیں

19جنوری2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation