Loading...
Facebook Live Streaming Policy Implementing One Strike Policy To Stop Abuse Of Facebook -فیس بک لائیو سٹریمنگ کی نیتی میں ہو رہا ہے یہ بدلاؤ,نیم توڑنے پر اکاؤنٹ ہوگا پرتبندھت- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

فیس بک لائیو سٹریمنگ کی نیتی میں ہو رہا ہے یہ بدلاؤ,نیم توڑنے پر اکاؤنٹ ہوگا پرتبندھت

ٹیک ڈیسک,امر اجالا Updated Thu, 16 May 2019 09:53 AM IST
FACEBOOK USER
FACEBOOK USER
خبر سنیں
فیس بک نے نیوزی لینڈ کے کرائسٹچرچ کی دو مسجدوں میں ہوئی آتنکی حملے کی لائیو سٹریمنگ کی گھٹنا سے سبق لیتے ہوئے اب لائیو سٹریمنگ اور شیئرنگ کو روکنے کے لئے ون سٹرائک نیتی بنائی ہے۔ فیس بک نے کہا ہے که فیس بک کے لائیو سٹریمنگ فیچر کی نیتی توڑنے والوں پر کمپنی پرتیبندھ لگائیگی۔ اسکے علاوہ اگر کسی یوجر نے اپنے فیس بک وال پر کسی ہنسک ویڈیو کی لائیو سٹریمنگ کی ہے,تو اب اس فیچر کا دوبارہ استعمال نہیں کر سکیں گے۔ کرائسٹچرچ میں ہوئے آتنکی حملے میں50لوگوں کی موت ہوئی تھی۔
وگیاپن
وگیاپن
فیس بک'انٹیگرٹی'کے وائس پریسڈینٹ گائے روسین نے بتایا که مارچ مہینے میں کرائسٹچرچ میں دو مسجدوں پر آنتکی حملے کی لائیو سٹریمنگ کی گئی تھی۔ یہیں نہیں,اس ہنسک واردات کے ویڈیو کو سوشل میڈیا میں کئی یوجرس نے شیئر بھی کیا تھا۔

روسین کے کہا که ایسے میں ہماری کوشش ہے که اس طرح کی سیوا کو سیمت کیا جائے جس سے فیس بک کا استعمال نفرت پھیلانے کے لئے نہیں کیا جا سکے۔ اسکے لئے کمپنی ون سٹرائک نیتی کو لاگو کرنے جا رہی ہے۔ اس نیتی کے لاگو ہونے کے بعد جو یوجر اس میں دی گئیں شرطوں کو توڑیگا اسکے اکاؤنٹ یا فیچرس پر پرتیبندھ لگا دیا جائیگا۔

فیس بک کے لئے'ایسے'ویڈیا ہٹانا چنوتی

روسین نے کہا که فیس بک پر کوئی یوجر اگر کسی آتنکوادی سنگٹھن کے بیان کا لنک ساجھا کرتا ہے,تب یہ بھی فیس بک کی نیتی کا النگھن مانا جائیگا۔ کمپنی ایسے ویکتی کے فیس بک اکاؤنٹ پر پرتیبندھ لگایا جائیگا۔ روسین نے کہا که نیوزی لینڈ میں ہوئے آنتکی حملے کے ویڈیو کو فیس بک نے کئی یوجرس کی وال سے ہٹایا تھا,لیکن کئی یوجرس نے اس آپتیجنک ویڈیو کا ایڈٹیڈ سنسکرن ساجھا کر دیا۔ یہ بھی ہمارے لئے چنوتی ہے۔

فیس بک کر رہا ایائی کا اپیوگ

آسٹریلیا اور نیوزی لینڈ میں نفرت پھیلانے والے سموہوں کی پہچان کر انہیں اپنے پلیٹپھارم سے ہٹانے کے لئے فیس بک آرٹی فیشیل انٹیلی جینس(ایائی)کا استعمال بھی کر رہا ہے۔ ایسے سموہ فیس بک کی کوئی بھی سیوا کا استعمال نہیں کر سکیں گے۔ فیس بک نے پچھلے دنوں گھوشنا کی تھی که وہ شویت راشٹرواد اور شویت الگاوواد کی تعریف یا اسکے سمرتھن کو پرتبندھت کریگا۔ فیس بک اور انسٹاگرام پر یہ پرتیبندھ اگلے ہفتے لاگو ہو جائیگا۔ فیس بک نے فوٹو اور ویڈیو وشلیشن تکنیک میں سدھار کرنے کے لئے امریکہ کے تین وشوودیالیوں کے ساتھ انوبندھ کیا ہے۔ اسکے لئے وہ75لاکھ ڈالر(قریب51کروڑ روپے)خرچ کر رہا ہے۔

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News Appاپنے موبائل پہ|
Get all Tech News in Hindi related to live news update of latest gadgets News apps, tablets etc. Stay updated with us for all breaking news from Tech and more Hindi News.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Social Network

اب کمپیوٹر پرTwitterکا بدل گیا ہے لک,ملیں گے یہ زبردست فیچر

نیویگیشن بار میں اب آپ کو باییں اور ملیگا,وہیں بکمارکس,لسٹ,پروفائل کے لئے ایک الگ مینو مل رہا ہے۔ نئے اپ ڈیٹ کے بعد یوجرس لوکل ٹرینڈس کے ساتھ ساتھ لائیو ویڈیو آسانی سے دیکھ سکیں گے۔

17جولائی2019

وگیاپن

ممبئی میں پھر آسمان سے آفت کی بارش

ممبئی میں آسمان سے آفت کی بارش شروع ہو گئی ہے۔ دیر رات ہوئی موسلادھار بارش میں ممبئی کے کئی علاقوں میں پانی بھر گیا۔ موسم وبھاگ نے بارش کا الرٹ جاری کر رکھا ہے۔

24جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation