Loading...
Father Committed Suicide After Marriage Broken Of Daughter For Dowry In Mainpuri -دولہا نہیں آیا تو دولہن کے پتا نے دی جان,کورٹ میرج کے بعد اٹھی ارتھی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن

دولہا نہیں آیا تو دولہن کے پتا نے دی جان,کورٹ میرج کے بعد اٹھی ارتھی

نیوز ڈیسک,امر اجالا,مینپری Updated Fri, 11 Jan 2019 01:27 PM IST
روتے بلکھتے مرتک کے پرجن
روتے بلکھتے مرتک کے پرجن -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
مینپری ضلعے میں شادی کے منڈپ میں سجی دلہن دولہے کا انتظار کرتی رہی,لیکن دولہا نہیں آیا۔ عین وقت پر دلہن کے پتا کے پاس ور پکش کا فون آیا۔ دہیج میں پانچ لاکھ روپے مانگے گئے۔ روپے نہ دینے پر شادی توڑنے کی بات کہ کر فون کاٹ دیا۔
وگیاپن
پتا اتنی راشی دینے میں اسمرتھ تھا۔ بیٹی شادی ٹوٹنے سے آہت پتا نے گرووار رات کو پھانسی لگاکر جان دے دی۔ شکروار کی صبح گاؤں کے باہر پراتھمک سکول کے برامدے میں اسکا شو لٹکا ملا تو گاؤں میں کہرام مچ گیا۔

آکروشت ودھو پکش اور گرامینوں نے بیٹی کی شادی نہ ہونے تک شو کی انتییشٹی کرنے سے انکار کر دیا۔ آنن پھانن میں دولہا دلہن کی کورٹ میرج کرائی اور اسکے بعد ہی دلہن کے پتا کا انتم سنسکار ہو سکا۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

ساموہک وواہ سماروہ میں ہونی تھی شادی

وگیاپن

Recommended

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News Appاپنے موبائل پہ|
Get all crime news in Hindi. Stay updated with us for all breaking hindi news.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Agra

لگاتار دو دن تاج محل کے اوپر ڈرون اڑانے کے معاملے میں سامنے آئی چونکانے والی بات

تاج محل پر دو دن لگاتار ڈرون اڑانے کے معاملے میں چونکانے والا تتھیہ سامنے آئے ہیں۔ دونوں دن چین کے پریٹکوں نے ڈرون اڑایا تھا۔ پولیس کی پراتھمک جانچ میں یہ بات سامنے آئی ہے۔

19جنوری2019

وگیاپن

قرض نہیں اس بات سے پریشان کسان نے کی جان دینے کی کوشش

یوپی کے متھرا میں آوارہ پشوؤں سے پریشان کسان نے ایسا قدم اٹھایا که لوگوں کے ہاتھ پائوں پھول گئے۔ دراصل اس کسان نے ایسا کیا کیا که موقعے پر پولیس کو بھی بلانا پڑ گیا۔ یہ جاننے کے لئے دیکھیئے یہ رپورٹ۔

19جنوری2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation