Loading...
Two Month Old Unclaimed Child Found At Door Of The House In Mainpuri -سرد رات میں گھر کی چوکھٹ پر کسی نے چھوڑا لاوارث,دل جھک جھور رہی اس معصوم کی کہانی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

سرد رات میں گھر کی چوکھٹ پر کسی نے چھوڑا لاوارث,دل جھک جھور رہی اس معصوم کی کہانی

نیوز ڈیسک,امر اجالا,مینپری Updated Fri, 11 Jan 2019 06:28 PM IST
معصوم بچہ
معصوم بچہ -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
مینپری ضلعے میں دل کو جھک جھور دینے والا معاملہ سامنے آیا ہے۔ سرد رات کے اندھیرے میں کوئی ایک گھر کی چوکھٹ پر معصوم بچے کو چھوڑ گیا۔ گرہسوامی نے بچے کو چھوڑنے والے کو آس پاس کافی تلاش کیا,لیکن اسکا سراغ نہیں لگا۔
وگیاپن
اسکے بعد مکان مالک نے اسکی سوچنا تھانہ پولیس کو دی۔ موقعے پر پہنچی پولیس نے معصوم بچے کو بال کلیان سمتی کے سپرد کر دیا۔ معصوم کو چوکھٹ پر چھوڑنے والی کی تلاش میں جٹ گئی ہے۔ اس گھٹنا سے علاقے کے لوگ حیران ہیں۔
 
معاملہ قصبہ بیور کے موہلہ کاجی ٹولا کا ہے۔ یہاں راجو بیس کا مکان ہے۔ گرووار رات کو تقریباً10بجے پریوار کے لوگ سونے کی تیاری کر رہے تھے,تبھی اچانک کسی نے گھر کا دروازہ کھٹکھٹایا۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

کمبل میں لپٹا ملا معصوم

وگیاپن

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Agra

پردھان منتری کی'سادھنا'پر راج ببر نے قصہ تنج,مودی مجھ سے بہتر ایکٹر ہیں

راج ببر بولے,مودی مجھ سے بہتر ایکٹر,ووٹ ڈالنے پہنچے ببر نے مودی کی کیدارناتھ یاترا پر قصہ تنج

19مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation