Loading...
High Court Order To Real Estate Company Super Tech Directors Surrender Within 30 Days  -سپرٹیک کے ندیشکوں کو عدالت سے جھٹکا, 5جون تک کرنا ہوگا سرینڈر- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

سپرٹیک کے ندیشکوں کو عدالت سے جھٹکا, 5جون تک کرنا ہوگا سرینڈر

نیوز ڈیسک,امر اجالا,پریاگ راج Updated Thu, 16 May 2019 07:03 AM IST
الہ آباد ہائیکورٹ
الہ آباد ہائیکورٹ
خبر سنیں
ریئل ایسٹیٹ کمپنی سپرٹیک کے ندیشکوں کو عدالت سے بڑا جھٹکا لگا ہے۔ الہ آباد ہائیکورٹ نے گرین بیلٹ پر دوکان بناکر بیچنے کے معاملے میں انکی گرفتاری پر روک لگانے کا آدیش سماپت کر دیا ہے اور ساتھ ہیچیئرمین سمیت چار لوگوں کو5جون تک کورٹ میں پیش ہونے کے آدیش دیئے ہیں۔
وگیاپن
وگیاپن
اسکے ساتھ ہی کمپنی کے ندیشک سہت چاروں آروپیوں کو30دن میں ادھینستھ عدالت میں سمرپن کرنے کا آدیش دیا ہے۔ یہ آدیش نیائےمورتی ایس ڈی سنگھ نے دیا ہے۔ کورٹ نے کہا ہے که وہ یدی ضمانت عارضی دیتے ہیں تو اسے امراوتی کیس کے فیصلے کے انوسار نرنیہ کیا جائے۔ یہ اودھی پانچ جون کو پورا ہوگی۔

معلوم ہو که ویشالی کی سونم رنگٹا نے سپرٹیک کے نرمان ادھین ویاوسایک کامپلیکس میں ورش2006میں15لاکھ70ہزار روپے میں دوکان لیا تھا۔ گرین بیلٹ پر بنی دوکانوں کو جیڈیئے نے اویدھ بتاکر دھوست کر دیا تھا۔ تب رونگٹا نے سپرٹیک کے پدادھکاریوں سے پونے اٹھارہ لاکھ روپے مانگے تھے۔

بعد میں روپے نہیں دینے پر اندراپرم تھانے میں انکے خلاف مقدمہ درج کرا دیا تھا۔ رپورٹ میں دھوکھادھڈی کے آروپ میں سپرٹیک کے چییرمین آر کے اروڑہ,جوائنٹ مینیجنگ ڈایریکٹر سنگیتا اروڑہ,ایم ڈی موہت اروڑہ اور ندیشک جیئیل کھیڑا کو نامزد کرایا تھا۔

سیجیئیم کورٹ نے بیتے ورش سبھی آروپیوں کے خلاف غیر جمانتی وارنٹ جاری کیا تھا۔ اسکے بعد آروپیوں نے اچ نیایالیہ میں یاچکا کر گرفتاری پر روک کا آدیش پراپت کر لیا تھا۔

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

وواہ میں آ رہیں اڑچنوں اور بادھاؤں کو دور کرنے کا پائیں سمادھان وشوپرسدو جیوتشاچاریو سے
جیوتش سمادھان

وواہ میں آ رہیں اڑچنوں اور بادھاؤں کو دور کرنے کا پائیں سمادھان وشوپرسدو جیوتشاچاریو سے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Prayagraj

پریاگ راج میں سٹرانگ روم کی سرکشا کو لیکر کانگریس,سپہ بسپا نیتاؤں نے کیا ہنگامہ

پریاگ راج ضلعے کے منڈیرا منڈی میں رکھی ای وی ایم کے سٹرانگ روم کی سرکشا کو لیکر دیر رات1:30بجے کے قریب کانگریس,سپہ اور بسپا نیتاؤں نے منڈی میں ہی ہنگامہ کیا۔

22مئی2019

وگیاپن

لوک سبھا چناؤ کے نتیجوں سے ایک دن پہلے شیئر بازار میں آیا اچھال سمیت5بڑی خبریں

امر اجالا ڈاٹ کام پر دیش دنیا کی راجنیتی,کھیل,کرائم,سنیما,فیشن اور دھرم سے جڑی خبریں۔

22مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation