Loading...
Shankaracharya Swaroopanand Saraswati Says That On February 21, Ram Temple Will Lay Foundation Stone -رام مندر پر شنکراچاریہ سوروپانند کا بڑا اعلان,جنم بھومی پر21فروری کو شلانیاس- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

رام مندر پر شنکراچاریہ سوروپانند کا بڑا اعلان,جنم بھومی پر21فروری کو شلانیاس

نیوز ڈیسک,امر اجالا,پریاگ راج Updated Mon, 11 Feb 2019 08:06 PM IST
شریودیامٹھ میں سوامی سواروپانند سرسوتی جی مہاراج
شریودیامٹھ میں سوامی سواروپانند سرسوتی جی مہاراج -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
وسنت پنچمی کے تیسرے اور آخری شاہی سنان کے بعد سوموار کو دوارکا شاردا,جیوتش پیٹھ کے شنکراچاریہ سوامی سوروپانند سرسوتی نے ایودھیا میں رام مندر نرمان کے لئے راماگرہ یاترا نکالنے کا اعلان کیا۔ راماگرہ یاترا کے تحت وہ رام مندر کے شلانیاس کے لئے17فروری کو پریاگ راج سے ایودھیا کے لئے سنتوں بھکتوں کے ساتھ کوچ کرینگے۔21فروری کو شبھ مہورت میں جنم بھومی پر شری رام ینتر کی ستھاپنا اور اشٹکا نیاس ہوگا۔
وگیاپن
راماگرہ یاترا کے سنیوجکوں کے نام بھی تے کئے گئے۔ شنکراچاریہ نے کہا که ہائیکورٹ نے رامللا جس جگہ وراجمان ہیں,اسکو رام جنم بھومی مانا ہے۔ جب تک اسکے وپریت کورٹ کا کوئی فیصلہ نہیں آتا,تب تک وہاں جانا نیایالیہ کے آدیش کی اوگیا نہیں مانا جا سکتی۔

منکامیشور مندر ستھت سرسوتی گھاٹ پر شنکراچاریہ سوامی سوروپانند سرسوتی نے رام مندر کے لئے راماگرہ یاترا نکالنے کی گھوشنا دوپہر بعد تین بجے کی۔ انہوں نے بتایا که وہ21فروری کو جنم بھومی ستھان پر ہی شلانیاس کرینگے۔

اسکے لئے17فروری کو دوپہر ایک بجے پریاگ راج سے راماگرہ یاترا کے روپ میں وہ ایودھیا کے لئے کرینگے۔ تے کاریہ کرم کے انوسار پہلے دن یاترا پرتاپگڑھ میں پرواس کریگی۔ اور18کو سلطانپور میں یاترا پرواس کریگی۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

پرتاپگڑھسلتانپو کے یاترا سنیوجکوں کے نام تے

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Prayagraj

پریاگ راج میں پراپرٹی ڈیلر کو گولیوں سے بھونا

گولیکانڈ سے جھونسی میں مچا ہڑکمپ

19اپریل2019

وگیاپن

پریاگ راج کے اس گاؤں میں جڑوا بچے ہوتے ہیں پیدا,رہسیہ کا نہیں ہو سکا خلاصہ

یوں تو اپنے اب تک بالی وڈ میں جڑواں چہروں پر بنی نہ جانے کتنی ہی فلمی دیکھی ہوگی لیکن یہ کہانیاں صرف ریل لائف کی ہی نہیں ہے۔ بلکہ پریاگ راج مے ایک گاؤں ایسا ہے جہاں پر حقیقت میں جڑوا چہروں کی بھرمار ہے۔

19اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation