Loading...
Lok Sabha Chunav 2019: Kushinagar Constituency, Issue Related To Public Missing In Campaign -بدھ کی دھرتی پر اصل مدعے چناوی چرچا میں گون,گنا کسانوں کے حال,باڑھ سے تباہی پر�نہیں بات- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

بدھ کی دھرتی پر اصل مدعے چناوی چرچا میں گون,گنا کسانوں کے حال,باڑھ سے تباہی پرنہیں بات

شوبھت کمار پانڈییہ,امر اجالا,کشینگر Updated Thu, 16 May 2019 04:34 AM IST
وجے کمار دبے(بھاجپا),آرپیئین سنگھ(کانگریس)اور نتھنی پرساد کشواہا(گٹھ بندھن)
وجے کمار دبے(بھاجپا),آرپیئین سنگھ(کانگریس)اور نتھنی پرساد کشواہا(گٹھ بندھن) -فوٹو:امر اجالا

لوک سبھا چناؤ2019 آپکے شہر میں کون جیتا؟

خبر سنیں
پوری دنیا کو شانتی کا پاٹھ پڑھانے والے مہاتما بدھ نے جس دھرتی پر شریر کا تیاگ کیا,وہاں چناوی ماحول جاتیہ سمیکرن کے چکرویوہ میں الجھ گیا ہے۔ گنے کی کھیتی والے اس شیتر کے کسان ابھی بھی بدحال ہیں۔ سڑک,بجلی اور باڑھ اس علاقے کی بڑی سمسیائیں ہیں,پر یہ مدعوں سے غائب ہیں۔
وگیاپن
بھاجپا کو مودی یوگی کے بھروسے اس سیٹ پر دوبارہ قبضہ کرنے کی آس ہے تو کانگریس جاتگت سمیکرن کو اپنی اور مان رہی ہے۔ آمنے سامنے کی لڑائی کو گٹھ بندھن پرتیاشی نے رومانچک بنا دیا ہے۔ بھاجپا نے موجودہ سانسد راجیش پانڈییہ کا ٹکٹ کاٹ کر پورو ودھایک وجے کمار دبے پر دانو لگایا ہے۔ وجے ورش2009میں بھاجپا سے چناؤ ہار گئے تھے۔2012میں پالا بدلہ اور کانگریس کے ٹکٹ پر کھڈا ودھان سبھا سے ودھایک چنے گئے۔ وہیں,کانگریس نے پورو کیندریہ منتری آرپیئین سنگھ پر ہی دانو لگایا ہے۔ آرپیئین سنگھ2009میں چناؤ جیت کر سنسد پہنچے تھے۔ وہ گاندھی پریوار کے نجدیکیوں میں سے ہیں۔ جبکہ سپہ بسپا گٹھ بندھن سے نتھنی پرساد کشواہا چناؤ میدان میں ہیں۔ بھویہ بودھ مندر کے چلتے انترراشٹریہ پریٹن ستھل بنے کشینگر ضلعے کے پانچ ودھان سبھا شیتر پڈرونا,کشینگر,ہاٹا,رامکولا اور کھڈا ہیں۔ ضلعے کا ایک علاقہ پھاجلنگر اور تمکہیراج دیوریا سنسدیہ سیٹ کا حصہ ہے۔

متداتاؤں اور سمرتھکوں کے اپنے اپنے ترک
پڈرونا شہر میں وجے کمار مدھیشیا کی مٹھائی کی دوکان ہے۔ وہ کہتے ہیں,بھاجپا یہ چناؤ مودی کے نام پر لڑ رہی ہے۔ لہٰذا پرتیاشی کون یہ مہتوپورن نہیں ہے۔ وہیں,کپتانگنج شیتر کے پٹکھولی نواسی پنیت مشرع اور رامکولا ودھان سبھا میں پھرنا نواسی سداما پانڈییہ مانتے ہیں که راشٹرواد ہی سب سے بڑا مدعا ہے۔ ستھانیہ سمسیائیں تو کبھی بھی سلجھ جائینگی۔ حالانکہ پڈرونا شہر کے گووند پٹیل اور کپتانگنج کے بھڑسر خاص نواسی راجن سنگھ ایوں ابھیشیک استھانا کی رائے الگ ہے۔ وہ کہتے ہیں,بھاجپا چناؤ میں مدعے کی جگہ پاکستان اور چوکیدار کی بات کر رہی ہے۔ کانگریس امیدوار آرپیئین سنگھ آج بھی مدعوں کی بات کر رہے ہیں۔ پہلے بھی منتری رہتے بہت سارے کاریہ کرائے۔ انہیں اسکا فائدہ مل سکتا ہے۔ کھڈا شیتر کے بھیسہاں نواسی رٹائرڈ انسپیکٹر ردل پرساد آریہ اور کپتانگنج کے بسہیا نواسی رامنواس یادو بھاجپا اور کانگریس کی نیتی اور نیت کو کٹگھرے میں کھڑا کرتے ہیں۔ اکھلیش یادو کے کاریہ کال کو وکاس کا پیمانہ مانتے ہیں اور گٹھ بندھن کی مضبوطی کا دعویٰ کرتے ہیں۔ وہیں,پڈرونا کے ویر عبدل حمید نگر کے رامدلارے یادو کہتے ہیں,لڑائی رومانچک ہے۔ جاتگت آدھار ہونے کے چلتے گٹھ بندھن پرتیاشی بھی کسی کم نہیں ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

ادھورے کاریہ...امیدیں...

وگیاپن

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation