Loading...
Misdeed With Six Month Old Child In Jalaun Uttar Pradesh - 6مہینے�کی بچی سے دشکرم,جوتوں سے پیٹنے کے بعد سب چیخ چیکھکر کہہ رہے تھے صاحب اسکو پھانسی پر لٹکانا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

6مہینےکی بچی سے دشکرم,جوتوں سے پیٹنے کے بعد سب چیخ چیکھکر کہہ رہے تھے صاحب اسکو پھانسی پر لٹکانا

کرائم ڈیسک,امر اجالا,جالون Updated Wed, 12 Jun 2019 11:58 PM IST
پرتیکاتمک تصویر
پرتیکاتمک تصویر
خبر سنیں
یوپی کے جالون ارئی ضلعے میںدرندے نے ایک گاؤں میں6مہینے کی ددھمنہی بچی کو کھلانے کے بہانے گھر سے باہر لے جاکر اسکے ساتھ دشکرم کیا۔ مہلاؤں نے جب بچی کو جھاڑیوں میں لہولہان حالت میں پایا تو آروپی یووک کی جوتوں سے جم کر پٹائی کی اور اسے کمرے میں بند کر پولیس کو معاملے کی جانکاری دی۔
وگیاپن
موقعے پر پہنچی پولیس نے بچی کو اسکی ماں کے ساتھ میڈکل کے لئے بھیجا اور آروپی کو حراست میں لیا۔ اپر پولیس ادھیکشک اےکے سنگھ نے بتایا که پتا کی تحریر پر دشکرم اور پاکسو ایکٹ کے تحت رپورٹ درج کر لی گئی ہے۔ بچی کی میڈکل رپورٹ کا انتظار ہے۔

جلا اسپتال میں بچی کی ماں چہرے کو گھونگھٹ سے بھلے ڈھکے تھی لیکن چھاتی سے کلیجے کے ٹکڑے کو چپکانے کے بعد اسکی آنکھوں سے گرنے والی آنسؤں کی دھار سبھی کو نظر آ رہی تھی۔ اسپتال میں موجود مہلائیں ماں کو دیکھ اپنی آنکھوں کے آنسو پوچھتی نظر آئی۔ سبھی کی زبان سے صرف یہی نکل رہا تھا کیا بگاڑا تھا اس معصوم نے جو درندے نے اتنی تکلیف دی۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

مہلائیں بچی کی حالت دیکھ بار بار آروپی کو پیٹنے کے لئے بڑھ رہی تھی

وگیاپن

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

کیا آپکی نوکری کی تلاش ختم نہیں ہو رہی؟ پرسدھ کریر وشیشگیہ سے پائیں سمادھان۔
Astrology

کیا آپکی نوکری کی تلاش ختم نہیں ہو رہی؟ پرسدھ کریر وشیشگیہ سے پائیں سمادھان۔

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Kanpur

تم کسی اور کی نہیں صرف میری ہو مجھ سے شادی کروگی بول پریمی نے لڑکی کو سر راہ ماری گولی

اناو کے پروا میں ماں کے ساتھ بازار سے لوٹ رہی چھاترا کو پڑوسی گاؤں کے یووک نے راستے میں روک لیا۔ کسی اور سے شادی نہ کرنے کی بات کہ کر چھاترا پر دو فائر کر دیئے۔ ایک گولی داہنے ہاتھ میں چھوتے ہوئے نکل گئی۔

20جون2019

وگیاپن

چندر بابو نائڈو کو بڑا جھٹکا,ٹیڈیپی کے4سانسد بھاجپا میں شامل

تیلگو دیشم پارٹی کے چار سانسد بھارتیہ جنتا پارٹی میں شامل ہو گئے ہیں۔ بھاجپا نے اسکی جانکاری پریس کانپھرینس کر دی ہے۔

20جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation