Loading...
Rajnath Singh Says Chowkidar Pure Hai Pm Banana Sure Hai -چوکیدار پیور ہے پھر سے پی ایم بننا شیور ہے: راجناتھ سنگھ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

چوکیدار پیور ہے پھر سے پی ایم بننا شیور ہے: راجناتھ سنگھ

نیوز ڈیسک,امر اجالا,مرادآباد Updated Mon, 11 Feb 2019 08:37 PM IST
راجناتھ سنگھ
راجناتھ سنگھ -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
بھاجپا کے سیکٹر سمیلن کو سمبودھت کرنے مرادآباد پہنچے کیندریہ گرہ منتری راجناتھ سنگھ نے کانگریس ادھیکش راہل گاندھی پر نشانہ سادھتے ہوئے کہا که ہمارا چوکیدار چور نہیں بلکہ پیور ہے اور اسکا پھر سے پی ایم بننا شیور ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
انہوں نے آگے کہا که یہی پیور چوکیدار دیش کی سبھی سمسیاؤں کا کیور(حل)ہے۔ کانگریس ادھیکش پر راجنیتی کی مریادائیں توڑنے کا آروپ لگاتے ہوئے انہوں نے کہا که یدی سنستھاؤں کی گرما ٹوٹی تو دیش کا لوکتنتر بھی ٹوٹ جائیگا۔

یوپی میں سپہ اور بسپا کے گٹھ بندھن کو بھرشٹاچار کا گٹھ بندھن بتاتے ہوئے انہوں نے چنوتی دی که وپکش میں کلیجہ ہے تو جنتا کی آنکھوں میں آنکھیں ڈال کر سچ کی راجنیتی کرے۔





پاکبڑا میں ہائی وے کنارے آیوجت سیکٹر سنیوجک سمیلن کو سمبودھت کرتے ہوئے راجناتھ سنگھ نے کہا که لوکتنتر میں وپکش کے مہتو کو نقارہ نہیں جا سکتا لیکن جس طرح وپکش راجنیتی کر رہا ہے,وہ بھارت کو سویکار نہیں ہے۔

انہوں نے کہا که دیش کی سینا30سال تک فائٹر پلین اور ہتھیار مانگتی رہی۔ پہلی بار ہم نے دینے کی پہل کی تو پردھان منتری کے اوپر آروپ لگائے جا رہے ہیں۔

بولے,دیش کی سینیہ شکتی کو مہان سینیہ شکتی اور دیش کو وشو گرو بنانے کے لئے بھاجپا سرکار پرتیبدھ ہے۔ انہوں نے کہا که چوکیدار کو چور کہنے والے سن لیں که ہمارا چوکیدار پیور ہے,اسکا پھر سے پی ایم بننا شیور ہے اور وہی سبھی سمسیاؤں کا کیور ہے۔

راجناتھ نے کہا که مودی اور یوگی پر بھرشٹاچار کا داغ تو چھوڑئے ایک چھینٹا تک نہیں پڑا ہے۔ مودی نے دنیا میں دیش کے مان کو بڑھایا ہے اور یوگی کے راج میں اپرادھیوں میں دہشت ہے۔ اس سمیلن میں پانچوں لوک سبھا شیتروں سے بھاجپا کے سیکٹر پر بھاری موجود تھے۔

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Moradabad

نظام نہیں بدلہ تو ختم ہو جائیگا وجود: اعظم خاں

72گھنٹے کا پرتیبندھ ہٹنے کے بعد مرادآباد پہنچے سماجوادی پارٹی کے مہاسچو اعظم خاں نے کہا که دلتوں,پچھڑوں اور مسلمانوں کے ایکجٹ ہونے سے ہی دہلی کا نظام بدلیگا۔

19اپریل2019

وگیاپن

کانپور ٹرین حادثے کے بعد کا حال,سنئے کیا اپ ڈیٹس دے رہیں ہیں ریلوے ادھیکاری

کانپور کے نزدیک روما گاؤں میں ایک بڑا ٹرین حادثہ ہوا ہے۔ ہاوڑا سے دہلی آ رہی پوروا ایکسرپریس کے12ڈبیر پٹری سے اتر گئے۔ یہ ٹرین حادثہ دیر رات1بجے ہوا,جب جیااداتر یاتری گہری نیند میں سو رہے تھے۔

20اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation