Loading...
Varanasi News In Hindi, Latest Varanasi Headlines - Amarujala.com
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
سنتان کے اجول بھوشیہ و لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں سنتان گوپال پاٹھ و ہون- 24اگست
Astrology Services

سنتان کے اجول بھوشیہ و لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں سنتان گوپال پاٹھ و ہون- 24اگست

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

گورکھ ناتھ مندر پہنچ کر سی ایم یوگی نے بچوں کے ساتھ منائی جنم اشٹمی,دیکھیں تصویریں

اتر پردیش کے مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ جنم اشٹمی کے موقعے پر گورکھپور کے گورکھ ناتھ مندر میں موجود ہیں۔ یہاں وہ چھوٹے بچوں کے ساتھ جنم اشٹمی منا رہے ہیں۔اس دوران بھاری سنکھیا میں بھیڑ موجود ہے۔

24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن

وارانسی

شنیوار, 24اگست2019

بھوجپوری پھلموں کا گایک نکلا چوروں کا سردار,پولیس نے کیا گرفتار

فرار آنتکی جنید کی ہسٹری شیٹ کھولیگی آعظم گڑھ پولیس,گورکھپورجے پوراہمدا بلاسٹ میں تھا شامل

جموں کشمیر سے انوچھید370اور35اے ہٹائے جانے کے بعد سے ہی پاکستان سہت تمام آتنکی سنگٹھن بوکھلائے ہیں۔ آشنکا جتائی جا رہی ہے که بڑے دھماکے کی یوجنا بن رہی ہے۔ سرکشا ایجنسیاں کسی بھی پرکار کا رسک نہیں لینا چاہتی۔

آعظم گڑھ کے ایس پی گرامین,نریندر پرتاپ سنگھ نے بتایا که دس لاکھ روپے کے انعامی فرار آتنکی عارج عرف جنید کی ہسٹری شیٹ کھولنے کے لئے ایسؤ بلریاگنج راج کمار سنگھ کو نردیش دیا ہے۔ پولیس رپورٹ تیار کر رہی ہے۔ وہیں اسکی گتیودھیوں پر بھی نظر رکھی جا رہی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: 
بڑا خلاصہ: ڈا.رینا خود گری تھیں چھت سے,گرائی نہیں گئی تھیں,ایف ایس ایل کی ٹیم نے سونپی رپورٹ

عارج عرف جنید بلریاگنج تھانہ شیتر کے نصیرپور گاؤں کا نواسی ہے۔ عارج کی پرارمبھک شکشا اسکے گاؤں نصیرپور میں ہوئی ہے۔ ورش2001میں اسنے ہائی سکول اور2003میں انٹر میڈایٹ کی پریکشا شہر میں ستھت جیوتی نکیتن سکول سے پراپت کی ہے۔ اس نے سنا تم دھرم ابھیانترکی ایوں پرودیوگکی مہاودیالیہ مجپھنگر سے بی ٹیک میں داخلہ لیا,لیکن2007میں فیل ہو گیا۔
... اور پڑھیں

پولیس نے پکڑی8640لیٹر اویدھ شراب کی کھیپ,سات تسکر گرفتار

پاکستان کے ننکانہ صاحب سے کاشی پہنچی انترراشٹریہ کیرتن یاترا,پھول برسا کر بھویہ سواگت

کاشی پہنچی پاکستان کے ننکانہ صاحب سے آئی کیرتن شوبھایاترا کاشی پہنچی پاکستان کے ننکانہ صاحب سے آئی کیرتن شوبھایاترا

گنگا میں سی این جی سے چلی پی اے سی کی ناؤ,پردوشن کی روک تھام کے لئے سی ایم نے جتائی تھی اچھا

گیل نے‘ہوا بدلو بنارس’ابھیان کے انترگت شکروار کی صبح مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ کے سمکش سی این جی سے چلنے والی بوٹ کا گنگا میں پردرشن کیا۔ پردھان منتری اور جا گنگا یوجنا کے تحت شہری گیس وترن پریوجنا کے تحت پی اے سی کی ناؤ کو سی این جی سے چلانے کے پائلٹ پروجیکٹ کا صف ل پریکشن پہلے ہی کیا جا چکا تھا۔ اسکی جانکاری منڈلایکتنے مکھیہ منتری کو کیندریہ پریوجنا کی سمیکشا بیٹھک میں گرووار کو ہی دے دی۔ انکے نردیش پر صبح راجگھاٹ سے گنگا اور ورنا میں اسکا پردرشن کیا گیا۔

دراصل,پچھلی بیٹھکوں میں مکھیہ منتری نے اچھا جتائی تھی که گنگا میں چلنے والی ناووں میں ڈیزل کے پر یوگ سے پردوشن پھیل رہا ہے۔ اس سے مکتی کے لئے گیل ناووں میں سی این جی کا پریکشن کرے۔ اس پر مکھیہ منتری کے گنگا بھرمن کے دوران پی اے سی کی سی این جی سے چلنے والی ناؤ کو بھی کاپھی لے میں شامل کیا گیا۔ ایک گھنٹے تک راجگھاٹ سے گنگا و ورنا میں اسکا سنچالن کیا۔ گیل کے مکھیہ مہاپربندھک ایس این یادو نے بتایا که سی این جی سے ناووں سے ہونے والے پردوشن میں کمی آئیگی۔ ساتھ ہی ناوکوں کو سوچھ و کپھ ایتی ایندھن سے بچت بھی ہوگی۔ پریکشن سے جڑے گیل کے اپمہاپربندھک گوری شنکر مشرع نے بتایا که سی این جی سے بوٹ کا سنچالن سپھل رہا اور یہ اتساہت کرنے والا ہے۔ جلد ہی زیادہ سے زیادہ بوٹ کو سی این جی سے جوڑا جائیگا۔

کھڑکیا گھاٹ پر بنےگا پہلا فلوٹنگ اسٹیشن
ناؤ و بجڑے میں سی این جی بھرنے کے لئے کھڑکیا گھاٹ پر فلوٹنگ اسٹیشن بنایا جانا ہے۔ اسکے لئے پرشاسن سے جلد ہی انومتی ملنے کی امید ہے۔ وہیں رامنگر میں بنے ملٹیموڈل ٹرمنل کے بغل میں دوسرا سی این جی اسٹیشن ستھاپت کرنے کے لئے آئیڈبلیوئیائی سے بات چل رہی ہے۔ اسکے لئے بھی جلد انومتی ملنے کی امید ہے۔ گیل کے مکھیہ مہاپربندھک نے بتایا که گھاٹوں پر موجود دو ہزار ناووں میں سی این جی کٹ لگائی جاتی ہے تو اسکے لئے کئی اور سی این جی اسٹیشنوں کی ضرورت پڑیگی۔ ساتھ ہی گھاٹوں کے بیچ تیرنے والے سی این جی اسٹیشن چلانے کی سنبھاونا پر بھی منتھن کیا جا رہا ہے۔
 
... اور پڑھیں

باڑھ گرست علاقوں کا سی ایم یوگی نے کیا دورہ,پیڑتوں سے بات چیت کر بانٹی راحت سامگری

مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ نے اپنے دو دوسیہ وارانسی دورے کے دوران شکروار کو گنگا اور ورنا ندی میں آئی باڑھ کا جایجا لیا۔ سی ایم یوگی نے باڑھ گرست بھیساسر سے کونیا علاقے کے بیچ نریکشن کیااور باڑھ پیڑتوں سے بات چیت کرنے کے ساتھ ہی انکے بیچ راحت سامگری کا وترن کیا۔

باڑھ گرست علاقوں کا نریکشن کرنے کے بعد سی ایم یوگی آدتیناتھ نے کہا که پورے اتر پردیش میں باڑھ کو لیکر ستھتی نینترن میں ہے۔ باڑھ آنے سے پہلے ہی جلا پرشاسن کو موٹر بورڈ اور راحت سامگری اپلبدھ کرا دی گئی تھی۔

یہ بھی پڑھیں:
مرجاپر مڈ ڈے میل معاملہ:پرینکا گاندھی نے بھاجپا سرکار پر کیا تیکھا حملہ,کہی یہ بات

جسکے چلتے باڑھ پیڑتوں کی مدد میں کسی بھی پرکار کی سمسیا نہیں آ رہی ہے۔ باڑھ میں پھنسے لوگوں کو نکالنے کے لئے اینڈیارئیپھ ٹیم کی بھی تعیناتی کر دی گئی ہے۔ دو دوسیہ دورے پر کاشی آئے مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ شکروار کی صبح سڑک مارگ سے بھیساسر گھاٹ پہنچے۔

اینڈیارئیپھ کی موٹر بورڈ پر بیٹھ کر سی ایم نے راجگھاٹ,کھڑکیا گھاٹ,سرایموہانا اور کونیا علاقے کا نریکشن کیا۔ اس دوران ورنا کی تلہٹی کے پاس رہنے والے باڑھ پیڑتوں سے بات چیت کر انکا حال جانا اور پانچ لوگوں کو راحت سامگری دیا۔ سی ایم یوگی نے کہا که اتر پردیش میں باڑھ کی ستھتی پوری طرح سے نینترن میں ہے۔... اور پڑھیں

مکھیہ منتری کی بیٹھک میں دس منٹ تک گل رہی سرکٹ ہاؤس کی بجلی,ادھیکاریوں کے ہاتھ پائوں پھولے

مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ کی بیٹھک میں سرکٹ ہاؤس کی بجلی گل ہو گئی۔ اس سے وہاں موجود ادھیکاریوں اور کرمچاریوں میں ہڑکمپ مچ گیا۔ بجلی گل ہونے کی وجہ سرکٹ ہاؤس کی ایمسیبی جلنا بتائی گئی ہے۔
یہ بھی پڑھیں
اعظم کی پھر بڑھیں مشکلیں,کوسی سے پیڑ کٹوانے کے معاملے میں پھنسے

دراصل,شام6:30سے7:30بجے تک مکھیہ منتری کی بیٹھک ہونی تے تھی۔ بیٹھک شروع ہونے کے تقریباً15منٹ بعد بتی گل ہو گئی۔ قریب دس منٹ بعد آپورتی بحال ہوئی۔ بتی گل ہونے کے ساتھ ہی پی ڈبلیو ڈی اور بجلی وبھاگ کے ادھیکاریوں میں ہڑکمپ مچ گیا۔ وجہ پتہ چلتے ہی تتکال ایمسیبی کو بدلہ گیا۔

سرکٹ ہاؤس کی ویوستھا دیکھنے والے پی ڈبلیو ڈی کے کیئر ٹیکر آنند لال شریواستو نے بتایا که ایمسیبی جل گئی تھی۔ جسے تتکال بدل کر آپورتی بحال کر دی گئی ہے۔ ایس ڈی او ورنا پل اندریش رائے نے کہا که بیٹھک کے دوران ہماری آپورتی چالو رہی۔ مکھیہ منتری کی بیٹھک میں بجلی آپورتی جنریٹر سے کی گئی۔ سرکٹ ہاؤس کے اندر کی بجلی ویوستھا میں گڑبڑی سے آپورتی پربھاوت ہوئی ہے۔
... اور پڑھیں

یوپی: سبزی اور پھل نریات کا حب بنیگی کاشی,پرشاسن دیگا زمین

بنارسی لنگڑا عام,غاضی پور کا پرول و ہری مرچ اور جونپر کی مولی کا سواد دنیا کے کئی دیش لے سکیں گے۔ اس سے کسانوں کی آمدنی بھی بڑھےگی۔ سبزی اور پھل نریات کا حب بنانے کے کاشی کے ساتھ ہی آس پاس کے ضلعوں میں پیکیجنگ ہاؤس و لیب ستھاپت کی جائینگی۔ ایک پیکیجنگ حب اور لیب پر چار سے پانچ کروڑ روپے کا خرچ آئیگا۔

یہ بھی پڑھیں
یوپی: گائے نے تین منھ اور تین آنکھ والی بچھیا کو دیا جنم,دیکھنے والوں کی لگی بھیڑ

پیکیجنگ ہاؤس آدی کے لئے پرشاسن نے زمین مہیا کرانے کی بات کہی۔نریات سنوردھن,اس میں آنے والی دقتوں کو دور کرنے اور انٹیگریٹیڈ پلان کو انتم روپ دینے کے لئے گرووار کو آیکت سبھاگار میں بیٹھک ہوئی۔

اسکی ادھیکشتا کرشی ایوں پرسنسکرت کھادھیہ اتپاد نریات وکاس پرادھیکرن(وانجیہ ایوں ادیوگ منترالیہ)کے ادھیکش پون کمار برٹھاکر نے کی۔ بیٹھک میں مہاراشٹر,بہار اور ستھانیہ نریاتکوں کے ساتھ ہی وبھن وبھاگوں کے ادھیکاری موجود رہے۔

اس دوران بھوشیہ کی یوجناؤں کی جانکاری دی گئی۔ بتایا گیا که بنارس,غاضی پور,جونپر,مرجاپر,چندولی اور سنت کبیر نگر شیتر میں ودیشیوں کی پسندیدہ سبزیاں و پھ ل ہوتے ہیں۔ ورش2018-19میں اتر پردیش سے277.98کروڑ روپے کے پھ ل اور سبزی کا نریات ہوا۔

کمشنر دیپک اگروال نے بتایا که بنارس میں چار پانچ ورشوں میں انپھراسٹرکچر تیزی سے بڑھا ہے۔ نریات میں اسکا لابھ ملیگا۔ نریات سمبندھی وستوئیں اور سادھن اپلبدھ ہیں,انکے لنکیج پر کام کرنے کی ضرورت ہے۔ پھل سبزی کا نریات کسانوں کی آئے دوگنی کرنے و دیش کی اکانامی پانچ ٹرلین ڈالر کرنے کی دشا میں اہم بھومکا نبھائیگا۔

جلادھکاری سریندر سنگھ نے کہا که ہوائی اڈہ کا250ایکڑ میں ایک ہزار کروڑ کی لاگت سے وستار اور پاس ہی ایگرو پروسیسنگ پارک سے نریات کو بڑھاوا ملیگا۔

بیٹھک میں سنیکت سچو وانجیہ وبھاگ کیشو چندرا,ندیشک منڈی سمتی جیپی سنگھ,سیڈیؤ گورانگ راٹھی,ایڈیارئیم اتر ریلوے وارانسی روی پرکاش چترویدی,اسٹیشن ندیشک آنند موہن سنگھ میں بھی موجود رہے۔
... اور پڑھیں

وکاس کاریہ ادھورا رہنے پر سی ایم یوگی کی دو ٹوک لاپرواہی پر برخاستگی اور جیل جا ئینگے افسر

سبزیاں
منتری منڈل وستار کے بعد گرووار کو وارانسی پہنچے مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ نے سرکٹ ہاؤس میں منڈلیہ سمیکشا بیٹھک کی۔ اس دوران مکھیہ منتری نے ادھیکاریوں سے دو ٹوک کا کہا که وکاس کاریہ ادھورا رہنے سے جنتا پریشان ہو رہی ہے اور سرکار کی چھوی دھومل ہو رہی ہے۔ باربار سمیسیما بڑھائے جانے کے بعد بھی پریوجنائیں ادھوری ہیں اور اب اسکے لئے ادھیکاریوں کی ذمیداری تے کی جائیگی۔

سی ایم یوگی نے کہا که سمیہ پر کام پورا نہیں ہونے پر ذمیدار افسروں کو جیل بھیجا جائیگا۔ وہیں,جلا پرشاسن کی اور سے دکھائے گئے جل سنچین,گرامین علاقوں میں صفائی,پودھروپن کے پاور پائنٹ پرجینٹینشن کو دیکھ کر اسے پورے پردیش میں لاگو کرنے کو کہا۔ انہوں نے جلادھکاری سریندر سنگھ سے کہا که اگلے سپتاہ لکھنؤ میں اسکا پرستتیکرن کر کرایا جائیگا۔



یہ بھی پڑھیں: 
وارانسی غاضی پور میں بھاینک ستھتی,بلیہ میں لال نشان پار کرنے کے بعد گھروں میں گھسا گنگا کا پانی

اس دوران منڈلایکت دیپک اگروال نے پریوجناؤں کی ورتمان ستھتی پر رپورٹ پرستت کی۔ بیٹھک کے دوران سی ایم نے کاشی میں صفائی نہیں ہونے پر ناراضگی جتاتے ہوئے نگر نگم کے ادھیکاریوں کو پھٹکار لگائی۔ انہوں نے,نگر آیکت سے بیٹھک میں پوچھا گھر میں بھی ایسی گندگی رکھتے ہو۔ کاشی میں دنیا بھر سے پریٹک آتے ہیں اور شہر کو صاف نہیں رکھو گے تو کیا چھوی بنیگی۔
... اور پڑھیں

مڈ ڈے میل میں کروڑوں خرچ ہونے کے بعد بھی نمک سے روٹی کھا رہے سکولی بچے,دیکھیں تصویریں

پیپر لیک معاملہ: سرکار سے انجو کٹیار کے خلاف ابھیوجن کی انومتی ابھی تک نہیں ملی

وارانسی: گنگا کا گھٹاؤ شروع لیکن سنکرمن کا خطرہ,تین سیمی پرتی گھنٹے سے کم ہو رہا پانی

گنگا میں گھٹاؤ شروع ہو گیا,لیکن تٹورتی علاقے کے لوگوں کو اب سنکرمن کا خطرہ ستانے لگا ہے۔ لوگوں کا ماننا ہے که ندیاں واپس جاتی ہیں تو تمام طرح کی بیماریاں دے جاتی ہیں۔ ایسے میں پرشاسن کو پہلے سے ہی انتظام کر دینا چاہئیے۔ نہیں تو شیتر کے لوگ بیمار ہو جا ئینگے۔

گنگا کا جلستر بدھوار کی راتری سے ہی کم ہونے لگا ہے۔ گرووار کی شام تک گنگا کے جلستر میں گھٹاؤ تین سیمی پرتی گھنٹہ ہو گیا تھا۔ اس سے گنگا کا جلستر آدھا میٹر نیچے آ گیا۔ کیندری جل آیوگ کے انوسار بدھوار کی شام پانچ بجے گنگا کا جلستر گھٹ کر69.54میٹر پر پہنچ گیا تھا۔

اس سے تٹورتی علاقوں کے لوگوں نے راحت کی سانس لی ہے,لیکن تٹورتی علاقے کے لوگوں کو اب سنکرمن کا خطرہ ستانے لگا ہے۔ تٹورتی علاقے میں کا نیا,بجئیپرا,دنیالپر,سلارپر,سہت کئی علاقوں میں جب ورنا کا پانی کم ہو رہا ہے تو درگندھ سے انکا جینا دشوار ہو گیا ہے۔ لوگوں کو کہنا ہے که کوئی سودھا نہیں دی جا رہی اور نہ ہی دواؤں کا چھڑکاؤ کیا جا رہا ہے۔
... اور پڑھیں

سی ایم یوگی کا منتری منڈل وستار: پوروانچل کا رسوخ بڑھایا,جاتیہ سمیکرن بھی سادھے,جانیں کیسے

یوگی سرکار کے پہلے وستار میں پوروانچل کا رسوخ بڑھایا گیا ہے۔ منتری منڈل میں پردیش کے18نئے چہروں کو شامل کیا گیا ہے,جسمیں تین ودھایک پوروانچل سے ہیں۔ بنارس کے دو منتریوں کو پرموشن بھی دیا گیا ہے۔ منتری منڈل وستار سے پوروانچل کے جاتیہ سمیکرن سادھنے کی بھی پوری کوشش کی گئی ہے۔ مانا جا رہا ہے که پردیش سرکار2022کی زمین تیار کرنے کے لئے بنارس کو کیندر بناکر پوروانچل کو سادھیگی۔ یہی کارن ہے که سب سے زیادہ بنارس کو توجو دی گئی ہے۔ حالانکہ ان منتریوں کے سامنے کاشی کے وکاس کی چنوتی ہوگی۔

بدھوار کو راجیہ منتری سوتنتر پربھار انل راجبھر کو کیبنیٹ,راجیہ منتری ڈا.نیل کنٹھ تیواری کو سوتنتر پربھار اور شہر اتری ودھایک روندر جایسوال کو سوتنتر پربھار راجیہ منتری بنایا گیا۔ اسکے علاوہ مرجاپر کے مڑہان ودھایک رمٰی شنکر پٹیل اور بلیہ نگر کے آنند سوروپ شکلا کو منتری منڈل میں شامل کیا گیا ہے۔ پوروانچل کے دو براہمن اور تین پچھڑا سماج کے چہروں کو آگے کر جاتیہ سمیکرن درست کئے گئے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: 
بڑا خلاصہ: ڈا.رینا خود گری تھیں چھت سے,گرائی نہیں گئی تھیں,ایف ایس ایل کی ٹیم نے سونپی رپورٹ

ودھان سبھا چناؤ میں راجبھر سماج کو ایکجٹ کرنے کے لئے بھاجپا نے سہیلدیو بھارتیہ سماج پارٹی سے گٹھ بندھن کیا تھا۔ پردیش میں بھاجپا کی سرکار بننے کے بعد سبھاسپا کے ادھیکش اوم پرکاش راجبھر کو کیبنیٹ اور بھاجپا ودھایک انل راجبھر کو سوتنتر پربھار منتری بنایا گیا۔
... اور پڑھیں

وارانسی: اسکان میں کرشن جنم اتسو پر رشین بینڈ کا آنند لیں گے بھکت, 23سے25اگست تک چلیگا آیوجن

بھگوان شری کرشن کے جنم اتسو پر رسین راک بینڈ کے بھجنوں کی دھن بھکتوں کو رجھائیگی۔ روس سے آنے والے شری کرشن کے بھکتوں کی بھجن منڈلی جنم اتسو میں سنگیت کے نئے رنگ بکھیریگی۔23اگست سے شروع ہونے والے تین دوسیہ شری کرشن مہامہوتسو میں جھانکیوں کے ساتھ ہی وودھ پرتیوگتاؤں کا آیوجن کیا جائیگا۔

یہ جانکاری اسکان مندر کمیٹی کے چیئرمین دیپک مدھوک اور مندر کے ادھیکش کرشنارچن داس نے بدھوار کو دی۔ شری کرشن مہامہوتسو کی شروعات23اگست کو آرتی,کیرتن و بھجن سے ہوگی۔ اس دوران امت اگروال,آنند کرشن داس,ساکشی مراری داس موجود رہے۔اسکے ساتھ ہی مہمورگنج میں ستھت ماہیشوری بھون میں تین دوسیہ شری کرشن جنم اشٹمی اتسو شکروار کی صبح سے شروع ہو جائیگا۔ مکھیہ سماروہ24اگست کو ہوگا۔

سج گئے بازار:
کانہا کے جنم دن کے لئے بازار سج گئے ہیں۔ انکے سنہاسن سے لیکر بستر,انگ وستر کی کئی ویرایٹی مارکیٹ میں ہیں۔ پروڈکٹ کے انوسار انکی قیمت تے ہے۔ لڈو گوپال کی مورتی55روپے سے دس ہزار تک میں مل رہی ہے۔ شہرواسی جم کر خریداری کر رہے ہیں۔ بازار میں کنہیا کو سجانے کے لئے بازار میں موتیوں اور نگوں سے سجی مائکل جیکسن ہیٹ,چشمے اور چاندی کی جوتیاں ہیں۔ ٹھاکر جی کو گرمی سے بچانے کے لئے چھوٹے کولر کو لڈو گوپال جی کے پاس رکھ کر چلا سکتے ہے۔
... اور پڑھیں
اپنے شہر کی سبھی خبر پڑھنے کے لئےamarujala.comپر جائیں

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation