Loading...
Lok Sabha Elections 2019: Robertsganj Constituency, Direct Fight Apna Dal (s) And Gathbandhan -چناوی گنت میں اس بار ستھانیہ باہری کا رنگ,اپنا دل(ایس)اور گٹھ بندھن امیدواروں میں سیدھی ٹکر- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

چناوی گنت میں اس بار ستھانیہ باہری کا رنگ,اپنا دل(ایس)اور گٹھ بندھن امیدواروں میں سیدھی ٹکر

پشکر پانڈے,امر اجالا,سونبھدر Updated Thu, 16 May 2019 04:55 AM IST
پکوڑی لال کول(عد ایس),بھائی لال کول(گٹھ بندھن),بھگوتی پرساد چودھری(کانگریس)
پکوڑی لال کول(عد ایس),بھائی لال کول(گٹھ بندھن),بھگوتی پرساد چودھری(کانگریس) -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
سنسدیہ شیتر رابرٹسگنج کی چناوی تصویر اس بار بالکل الگ ہے۔ پہلے جن سنگھ اور بعد میں بھاجپا کا گڑھ مانے جانے والی یہ سیٹ گٹھ بندھن میں اپنا دل(ایس)کے پورو سانسد پکوڑی لال کول کو ملی ہے۔ سپہ بسپا گٹھ بندھن کے تحت سپہ سے بھائی لال کول میدان میں ہیں۔ وہیں,کانگریس نے پرانے چہرے بھگوتی پرساد چودھری پر دانو لگاکر مقابلہ دلچسپ بنا دیا ہے۔ پرگتیشیل سماجوادی پارٹی(لوہیا)نے سپہ سے ددھی کی پورو ودھایک روبی پرساد کو امیدوار بناکر لڑائی چوطرفہ بنانے کی کوشش کی ہے۔
وگیاپن
اس سیٹ پر جاتیہ سمیکرنوں کے بیچ باہری اور ستھانیہ کا مدعا بھی ہے۔ پریاورن اور اودیوگکیکرن بھی مدعا نہیں بن پایا ہے۔ رابٹرسگنج کے کرشن کمار کہتے ہیں که بہہ چرچت وکاس کی تو کوئی بات ہی نہیں کر رہا ہے۔ روڈ ویز کے پاس رہنے والے دوکاندار کنہیا کیشری شکایتی لہجے میں کہتے ہیں که اس بار کا چناؤ کس مدعے پر ہو رہا,سمجھ میں نہیں آ رہا ہے۔ چرک موڑ کے رہنے والے منصور عالم کی مانیں تو چناؤ میں مدعے کم اور آروپپرتیاروپ زیادہ ہیں۔ کمہاری کے راج کمار کی رائے ہے که اس بار متداتا ستھانیہ باہری پرتیاشی کے بجائے راشٹرواد کے آدھار پر متدان کریگا۔2014میں مودی لہر میں بھاجپا پرتیاشی چھوٹے لال خروار نے اس سیٹ سے سروادھک ووٹ اور سب سے بڑی جیت کا ریکارڈ بنایا تھا۔

بھاجپا پرتیاشی کو لیکر گٹباجی
اس بار تصویر الگ ہے۔ ایک طرف بھاجپا میں اسنتوش ہے تو دوسری طرف پورو سانسد پکوڑی کول کو بھاجپا عد(ایس)گٹھ بندھن کے روپ میں امیدواری کو ایک دھڑا پچا نہیں پا رہا ہے۔ حالانکہ بھاجپا کو مودی میجک پر بھروسہ ہے۔ وہیں,بسپا امیدوار نہ ہونے کے کارن اسکے کا ڈر ووٹ میں سیندھماری پر بھی نظر ہے۔ دوسری اور سپہ بسپا گٹھ بندھن مان رہا ہے که انکا جاتیہ سمیکرن بھاجپا پر بھاری ہے۔ وپکشی خیمے میں اسنتوش,پانچ سال میں اپیکشا کے انوروپ وکاس کاریہ نہ ہونے سے متداتاؤں کی ناراضگی انکے لئے مددگار ثابت ہو رہی ہے۔ کانگریس کو امید ہے که بھاجپا اور بسپا کا امیدوار یہاں سے نہ ہونے سے انہیں اسکا فائدہ مل سکتا ہے۔ وہیں,پرسپا امیدوار کو ستھانیہ بنام باہری کی لڑائی کا فائدہ ملنے کی امید ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

2014کا پردرشن دوہرانے کی چنوتی

وگیاپن

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

وواہ میں آ رہیں اڑچنوں اور بادھاؤں کو دور کرنے کا پائیں سمادھان وشوپرسدو جیوتشاچاریو سے
جیوتش سمادھان

وواہ میں آ رہیں اڑچنوں اور بادھاؤں کو دور کرنے کا پائیں سمادھان وشوپرسدو جیوتشاچاریو سے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Lucknow

سبھاسپا ادھیکش اوم پرکاش راجبھر یوگی کیبنیٹ سے برخاست,راجیہ پال نے معنی سی ایم کی سفارش

سہیلدیو بھارتیہ سماج پارٹی کے ادھیکش اوم پرکاش راجبھر کو منتری منڈل سے برخاست کر دیا گیا ہے۔ وہ پچھڑا ورگ کلیان اور دویانگ جن کلیان منتری کے پد پر تھے۔

20مئی2019

وگیاپن

لوک سبھا چناؤ کے نتیجوں سے ایک دن پہلے شیئر بازار میں آیا اچھال سمیت5بڑی خبریں

امر اجالا ڈاٹ کام پر دیش دنیا کی راجنیتی,کھیل,کرائم,سنیما,فیشن اور دھرم سے جڑی خبریں۔

22مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation