Loading...
Haridwar News In Hindi, Latestہری دوار نیوزHeadlines - Amarujala.com
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
سمسیا کیسی بھی ہو,پائیں اسکا اچوک سمادھان پرسدھ جیوتشاچاریوں سے کیول99روپے میں
Astrology Services

سمسیا کیسی بھی ہو,پائیں اسکا اچوک سمادھان پرسدھ جیوتشاچاریوں سے کیول99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

اتراکھنڈ: مصوری میں بارش نے بڑھائی پریشانی, 25گھنٹے کے بعد بعد کھلا کیدارناتھ ہائی وے

اتراکھنڈ میں آج بھی کئی ضلعوں میں بارش کے آثار ہے۔ صبح سے ہی مصوری میں بارش نے حال بےحال کر دیا ہے۔ بھاری بارش کے کارن پریٹکوں کو خاصی پریشانی اٹھانی پڑ رہی ہے۔

25اگست2019

وگیاپن
وگیاپن

ہری دوار

رویوار, 25اگست2019

وجے ہجارے ٹرافی کے لئے کرائیں پنجیکرن

دیپک راوت سمیت تین افسر سمانت

کمبھ میلہ ادھیکاری اور ہری دوار کے جلادھکاری رہے دیپک راوت کے ساتھ ہی مکھیہ وکاس ادھیکاری ونیت تومر اور جلا پریوجنا ادھیکاری مقل چودھری کو شکروار کو دہلی میں آیوجت ایک سمان سماروہ میں کیندریہ منتری سمرتی ایرانی نے سمانت کیا۔
قریب دو سال پہلے پردھان منتری نریندر مودی نے2022تک کپوشن وہین بھارت بنانے کا دعویٰ کیا تھا۔ اسکے لئے کپوشن ختم کرنے کے لئے وسترت کاریہ یوجنا تیار کی گئی تھی۔ اتراکھنڈ کے ہری دوار,اودھمسنہ نگر,چمولی اور اترکاشی ضلعے کو بھی شامل کیا گیا تھا۔ ہری دوار میں پچھلے قریب ڈیڑھ سال کے دوران پوشن ابھیان کے انترگت دھراتل پر کام کیا گیا۔
جلا پریوجنا ادھیکاری موہت چودھری نے بتایا که اس ابھیان کے انترگت ہری دوار جنپد کا رزلٹ لکشیہ سے کہیں بہتر رہا۔ فلسوروپ دہلی سے لگاتار کی جا رہی مانٹرنگ کے بیچ ہری دوار پرشاسن کی کاریہ پرنالی کو بہتر مانتے ہوئے اس پرسکار کے لئے چنا گیا۔ شکروار کو دہلی میں یہ پرسکار پانے کے بعد کمبھ میلہ ادھیکاری دیپک راوت نے کہا که اتی مہتوپورن ابھیان کے انترگت ہری دوار ضلعے کا چنا جانا پورے ضلعے کے لئے غرو کی بات ہے۔ انہوں نے اس سمان کو جلیبھر کی آنگنباڑی کاریہ کرتاؤں اور سہایکاؤں کو سمرپت کرتے ہوئے کہا که پرشاسن تبھی بہتر کام کر پاتا ہے جب سب سے نچلے سطر کی اکائی کرمٹھتا سے اپنے کام کو انجام دیتی ہیں۔
... اور پڑھیں

لہسن کی آڑ میں ہو رہی تھی افیم تسکری

پتنجلی کے مہا منتری آچاریہ بال کرشن کے ساتھ ہوئی گھٹنا کی کرائینگے جانچ: بابا رامدیو

ہری دوار: جلا اسپتال میں ہر طرف ملی اویوستھائیں

مکھیہ چکتسادھکاری سروج نیتھانی نے جلا اسپتال کا اوچک نریکشن کیا تو ہر طرف اویوستھائیں نظر آئی۔ ڈاکٹروں کے ککش کے باہر مریضوں کے لئے بیٹھنے کی پریاپت کرسیاں اور بینچ نہیں تھے۔ نراشرت وارڈ میں جگہ جگہ گندگی پھیلی تھی۔ ایکسرے اور الٹرا ساؤنڈ ککش میں کئی خامیاں ملی۔ انہوں نے اسپتال کی ویوستھاؤں پر ناراضگی جتاتے ہوئے پر بھاری سی ایم ایس چندن مشرع کو سدھار کے نردیش دیئے۔ صفائی ہونے پر ٹھیکیدار پر کارروائی کرنے کے نردیش دیئے۔

شنیوار کو سی ایم او ڈا.سروج نیتھانی نے جلا اسپتال کا نریکشن کیا۔ اسپتال کے کورڈور میں مریضوں کے بیٹھنے کی ویوستھا ٹھیک نہیں ملی۔ یہاں پرکاش اور پنکھے کی بھی ویوستھا نہیں تھی۔ اسپتال کی دیواروں پر مکڑی کے جالی لٹک رہے تھے۔ بچوں کے وارڈ میں بھی صفائی نہیں ہوینے گہری ناراضگی جتائی۔

ایکس رے اور الٹرا ساؤنڈ ککش کی دیواروں سیلن تھی اور گندگی پھیلی ہوئی ملی۔ انہوں نے میلہ اسپتال میں تعینات ڈا.سنجے تیاگی کو ایکس رے کی ویوستھا دیکھنے کے نردیش دیئے۔
مانسک روگیوں کی جانچ کرینگے منوروگ وشیشگیہ اسپتال کے سٹاف نے بتایا که اسپتال میں مانسک روپ سے پیڑت مریض بھی بھرتی ہوتے ہیں,جنکو دیکھنے کے لئے کوئی ڈاکٹر نہیں ہے۔ جس پر سی ایم او نے میلہ اسپتال کے ادھیکشک کو وہاں پر تعینات منوروگ وشیشگیہ ڈا.راجیو رنجن تیواری کو جانچ کے لئے بھیجنے کے نردیش دیئے۔
پرتیدن بھیجے جا ئینگے سیمپل جلا اسپتال سے ڈینگو اور سکرب ٹائفس کے مریضوں کے سیمپل میلہ اسپتال میں ستھت ڈیپیئیچئیل لیب میں نہ بھیجنے پر پیتھولاجی سٹاف کو سمنویہ بناکر کام کرنے کو کہا۔ سی ایم او نے جلا اسپتال کے لیب ٹیکنیشین کو پرتدنی ایکترت ہوئے سیمپل کو بھیجنے کو نردیشت کیا۔
... اور پڑھیں

زمین کے بدلے مانگی نوکری یا بڑھا معاوضہ

ارن جیٹلی
ڈیئیم دیپیندر چودھری کی ادھیکشتا میں کلکٹریٹ سبھاگار میں روڑکی دیوبند ریل لائن کے سمبندھ میں آیوجت بیٹھک میں کسانوں نے زمین کے بدلے پریوار کے ایک سدسیہ کو نوکری نہیں ملنے ناراضگی جتائی۔ ساتھ ہی کہا که اگر نوکری یا ورتمان سرکل ریٹ کے حساب سے انہیں زمین کا معاوضہ نہیں دیا ملا تو آندولن تیز کیا جائیگا اور ریل لائن نہیں بچھنے دی جائیگی۔ یہی نہیں کسانوں نے30اگست کو منگلور ستھت گڑ منڈی میں مہاپنچایت کر ہائی وے جام کرنے کی چیتاونی دی ہے۔
شنیوار کو آیوجت بیٹھک میں کسان سنگٹھنوں کے پرتندھیوں نے کہا که روڑکی دیوبند ریل لائن کے لئے ورش2011میں پردیش کے چار گاؤوں بھستیپر,پنیالا,رہیمپر اور شاہلاپر میں زمین کا ادھگرہن کیا گیا تھا۔ اس سمیہ زمین ادھگرہن کے بدلے پریوار کے ایک سدسیہ کو ریلوے میں نوکری دیئے جانے کا آشواسن دیا گیا تھا,لیکن ابھی تک کسی کو نوکری نہیں دی گئی۔ یہی نہیں اب تو ریلوے کی اور سے نوکری دینے سے انکار کیا جا رہا ہے۔ لہٰذا کسانوں نے نوکری کے بدلے ورتمان سرکل ریٹ کے انوسار,زمین کا معاوضہ دلانے کی مانگ کی۔ ریلوے کی اور سے اپستھت اپ مکھیہ ابھینتا(نرمان)شیلیندر کمار نے بتایا که زمین ادھگرہن ایکٹ کے انوسار اس کسان کے پریوار کو نوکری دینے کا پراودھان ہے,جو ادھگرہن کے بعد بھومی ہین ہو گیا ہو۔
انہوں نے کہا که ریلوے کے پراودھان کے انوسار پرانا معاوضہ بڑھاکر نہیں دیا جا سکتا ہے۔ اس سمبندھ میں کچھ کسانوں نے نیایالیہ میں واد بھی دائر کیا ہے۔ ڈیئیم دیپیندر چودھری نے کہا که پرشاسن کسانوں کے ہتوں کی ان دیکھی نہیں ہونیے دیگا۔ انہوں نے کسانوں سے مانگوں کا پرستاؤ بناکر دینے کو کہا۔ ساتھ ہی آشواسن دیا که ریلوے بورڈ کو کسانوں کی سمسیاؤں اور مانگوں کو بھیج کر انکا نراکرن کرائیگا۔ انہوں نے کسانوں سے جن ہت میں پریوجنا کو بادھا نہ پہنچانے کا انورودھ کیا۔ وہیں,بیٹھک میں بھارتیہ کسان یونین کے منڈل ادھیکش سنجے چودھری,ضلع ادھیکش وجے شاستری نے کسانوں کی مانگیں پوری نہیں ہونے پر ریلوے پریوجنا کو پورا نہیں ہونے دینے کی چیتاونی دی۔
... اور پڑھیں

دو شکشکا ملی گیرہاجر,ویتن روکا

جلا شکشا ادھیکاری مادھیمک نے دھیروالی ستھت راج کیہ پراتھمک ودیالیہ نمبر 6کا نریکشن کیا۔ دو شکشکا بغیر سوچنا گیرہاجر تھیں,جن کا ویتن روکنے کے نردیش دیئے۔ اسکے علاوہ ودیالیہ پرسر میں گھاس پھوس دیکھ کر ناراضگی جتاتے ہوئے صفائی کرانے کے نردیش دیئے۔
جلا شکشا ادھیکاری مادھیمک گووند رام جایسوال نے سب سے پہلے وہ راج کیہ کنیا انٹر کالج دھیروالی پہنچے۔ جہاں اوکاش تھا۔ پردھاناچاریہ سے جانکاری لی تو پتہ چلا که جنم اشٹمی کے چلتے وویکادھین اوکاش کیا گیا ہے۔ اسکے بعد انہوں نے راج کیہ پراتھمک ودیالیہ نمبر6, 8اور10میں نریکشن کیا۔ بچوں کی سنکھیا20پرتیشت ہی ملی۔ شکشکوں نے بتایا که کچھ بچے جنم اشٹمی کی وجہ سے نہیں آئے ہیں۔ ودیالیہ نمبر 6میں دو شکشکا گیرہاجر ملیں۔ اس پر مکھیادھیاپک کو دونوں شکشکاؤں کے ویتن روکنے کے آدیش دیئے۔ جلا شکشا ادھیکاری مادھیمک گووند رام جایسوال نے بتایا که ودیالیوں کے پرسر میں گھاس پھوس ہے,جسکی صاف صفائی کے لئے ایک سپتاہ کا سمیہ دیا گیا ہے۔ انہوں نے بتایا که مڈ ڈے میل مانکوں کے انوسار صحیح ملا۔
... اور پڑھیں

ٹرین میں لٹکتے ملا بریلی کے یووک کا شو

پتی نے کی تھی پتنی کی ہتیا,پتی گرفتار

سڈکل کے گاؤں راولی محدود میں مہلا سنگیتا نے پھانسی نہیں لگائی تھی بلکہ پتی نے ہی اسکی ہتیا کی تھی۔ پوسٹ مارٹم رپورٹ میں یہ خلاصہ ہوا ہے۔ پولیس نے جب سنگیتا کے پتی دیپ چند کو گرفتار کرکے پوچھ تاچھ کی تو اسنے سویکار کیا که گلے کو چنے سے باندھ اور منھ کو دباکر ہتیا کی۔ دیپ چند کو سندیہ تھا که سنگیتا کا کسی یووک کے ساتھ پریم پرسنگ ہے۔
نو اگست کو ستھانیہ پولیس کو سوچنا ملی تھی که گاؤں راولی محدود میں ایک مہلا نے پھانسی کے پھندے پر جھول کر آتم ہتیا کر لی۔ پولیس نے موقعے پر پہنچ کر سنگیتا(32)پتنی دیپ چند نواسی گاؤں تمارپر منڈاور بجنور کے شو کو پوسٹ مارٹم کے لئے بھیجا تھا۔ اس وقت پوچھ تاچھ میں دیپ چند نے پولیس کو بتایا تھا که وہ چھت پر سونے گیا تھا۔ صبح جب وہ اٹھ کر نیچے آیا تب اسکی پتنی دپٹے کے پھندے کے سہارے جھول رہی تھی۔ اسنے جب تک اسے نیچے اتارا تھا تب تک اسکی موت ہو چکی تھی۔ دیپ چند نے تب پتنی سے کسی طرح کا وواد ہونے کی بات سے انکار کیا تھا۔ مہلا کی دو ورش پورو ہی شادی ہوئی تھی۔ بجنور کے ہرچندپر سے پہنچے مائکے پکش نے دہیج کی خاطر ہتیا کرنے کا آروپ جڑا تھا۔ ایسؤ پرشانت بہگنا نے بتایا که پوسٹ مارٹم رپورٹ میں سامنے آیا که مہلا کی موت دم گھٹنے سے ہوئی ہے۔ اسنے آتم ہتیا نہیں کی ہے۔ دیپ چند کو جب حراست میں لیکر پوچھ تاچھ کی گئی تو اسنے کبولا که سنگیتا اکثر موبائل فون پر بات چیت کرتی تھی۔ اسے سندیہ تھا که سنگیتا کا کسی یووک سے پریم پرسنگ چل رہا ہے۔ اس بات کو لیکر انکا اکثر جھگڑا ہوتا رہتا تھا۔ گھٹنا والے دن بھی جھگڑا ہوا تھا۔ تب اسنے چنی اسکے گلے میں ڈال دی تھی اور منھ پر ہاتھ رکھ کر اسکا دم گھوٹ دیا تھا۔ ایسؤ نے بتایا که ایس آئی منوج شرما کی اور سے اس سمبندھ میں ہتیا کا مقدمہ درج کرتے ہوئے آروپی پتی کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔
... اور پڑھیں

آچاریہ بال کرشن کی طبیعت میں ہوا سدھار,ایمس سے ملی چھٹی

پتنجلی یوگپیٹھ کے مہا منتری آچاریہ بال کرشن رشکیش ستھت ایمس اسپتال میں اپچار کے بعد پوری طرح سوستھ ہیں۔ انہیں یہ سمسیا فوڈ پوائجننگ کے کارن ہوئی۔ یہ دعویٰ خود یوگ گرو سوامی رامدیو نے ویڈیو جاری کرکے کیا ہے۔ ساتھ ہی ایمس کے ڈایریکٹر ڈا.روی کانت نے بھی آچاریہ بال کرشن کو پوری طرح سوستھ بتایا۔وہیں مکھیہ منتری ترویندر سنگھ راوت انکا حال جاننے کے لئے ایمس پہنچے۔



یہ بھی پڑھیں:
پتنجلی کےCEOآچاریہ بال کرشن کی طبیعت خراب,ایمس میں چل رہا ہے علاج

پتنجلی یوگپیٹھ کے مہا منتری آچاریہ بال کرشن کو ایمس سے چھٹی دے دی گئی ہے۔ ایمس کے ندیشک ڈا.روی کانت نے بتایا که آچاریہ بال کرشن کی طبیعت اب ٹھیک ہے۔ وہ چل پھر رہے ہیں اور لوگوں سے بات چیت بھی کر رہے ہیں۔ بال کرشن نے خود ہی ایمس سے چھٹی کر پتنجلی جانے کی اچھا جتائی تھی۔ میڈکل جانچ میں سبھی پہلو سامانیہ پائے جانے کے بعد ہی انہیں ڈسچارج کیا گیا۔ اس سے پہلے اتراکھنڈ کے مکھیہ منتری ترویندر سنگھ راوت بھی شنیوار کو آچاریہ بال کرشن کے سواستھیہ کا حال جاننے ایمس پہنچے۔
... اور پڑھیں
اپنے شہر کی سبھی خبر پڑھنے کے لئےamarujala.comپر جائیں

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation