Loading...
Kotdwar News In Hindi, Latestکوٹ دوار نیوزHeadlines - Amarujala.com
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
سنتان کے اجول بھوشیہ و لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں سنتان گوپال پاٹھ و ہون- 24اگست
Astrology Services

سنتان کے اجول بھوشیہ و لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں سنتان گوپال پاٹھ و ہون- 24اگست

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

موسم راؤنڈ اپ دیہرادون میں امس نے کیا پریشان,آج ہو سکتی ہے بارش

راجدھانی دیہرادون اور آس پاس کے علاقوں میں آج بھی بارش ہو سکتی ہے۔

24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن

کوٹ دوار

شنیوار, 24اگست2019

چھام کو چاکیوسینن سے جوڑ نے والا ہنول پیدل پل بہا,پریشانی

کوٹ دوار۔ شیتر میں بھاری بارش سے اپھنائی ہنول ندی نے دواریکھال بلاک کے انترگت گرام پنچائت چھام سمیت سات گاؤوں کو چاکیوسینن بازار سے جوڑ نے والے پیدل پل بہا دیا ہے۔ اس سے شیتر کا چاکیوسینن بازار سمیت ضلعے کے دوسرے بھاگوں سے سمپرک کٹ گیا ہے۔ پل کے بہنے سے جیائیسی چاکیوسینن میں پڑھنے والے بچے اور گرامین جان جوکھم میں ڈال کر ندی پار کر آواجاہی کرنے کو مجبور ہیں۔ گرامینوں نے پل کا اولمب نرمان کرانے کی مانگ اٹھائی ہے۔
پروتیہ شیتروں میں ہو رہی بھاری بارش سے شیتر کی چھوٹی بڑی ندیاں افعان پر ہیں۔ رویوار کو ہنول ندی گرام پنچائت چھام سمیت سات گاؤوں کو چاکیوسینن بازار سے جوڑ نے والے ایکماتر پیدل سمپرک پل کو بہا لے گئی,جس سے ان گاؤوں کا سمپرک بلاک مکھیالیہ سے کٹ گیا ہے۔ چھام گرام پنچائت کے انترگت چھام,سوڑکھیت,بنجولی,ہلوگی,کمیپاکھ,آریکوٹ و ڈوبر گاؤں کو چاکیوسینن بازار سے جوڑ نے کے لئے سات سال پہلے ہنول ندی میں پیدل پل کا نرمان کرایا گیا تھا۔ اس پل کے بہنے سے گرامینوں اور جیائیسی چاکیوسینن میں پڑھنے والے بچوں کو جان جوکھم میں ڈال کر ندی پار کر آواجاہی کرنے کو مجبور ہونا پڑ رہا ہے۔ گرامین امیندر کنڈاری,ستیندر کنڈاری,سویمبر دت,پیتامبر جکھمولا,شو نارائن و وکرم سنگھ نے کہا که پل کے بہنے سے انہیں آواجاہی کرنے میں بھاری پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ انہوں نے شاسن پرشاسن سے پل کا نرمان اولمب کرانے کی مانگ کی ہے۔
بلاک کے سہایک وکاس ادھیکاری(پنچایتیراج)منموہن سنگھ بشٹ کا کہنا ہے که پل بہنے کی سوچنا انہیں نہیں ہے۔ وہ اس معاملے کو دکھواکر اچادھکاریوں کو پیدل پل بنانے کا پرستاؤ بھیجینگے۔
-فوٹو
... اور پڑھیں

کبڈی پرتیوگتا کے ادگھاٹن میچ میں کوٹڑیڈھانگ نے سکھرو کو20-15سے ہرایا

کوٹ دوار۔ دگڈا بلاک کی بلاک سطریہ شردکالین کریڑا پرتیوگتا سوموار کو کوٹ دوار کے راج کیہ سپورٹس سٹیڈیم گاڑیگھاٹ میں شروع ہو گئی ہے۔ کبڈی پرتیوگتا کے ادگھاٹن میچ میں کوٹڑیڈھانگ نے سکھرو کو پراجت کیا۔
سوموار کو راج کیہ سپورٹس سٹیڈیم گاڑیگھاٹ میں بلاک سطریہ پرتیوگتا کا ادگھاٹن بطور مکھیہ اتتھی کھنڈ شکشا ادھیکاری(مادھیمک)دگڈا لکھپت کھگشال نے کیا۔ انہوں نے کہا که کھیل ہمارے شریر ایوں من کو سوستھ رکھتے ہیں۔ انہوں نے چھاتروں سے پڑھائی کے ساتھ ہی کھیلوں میں بھی بڑھ چڑھ کر پرتبھاگ کرنے کا آہوان کیا۔ ادگھاٹن میچ کے انڈر 14بالکا ورگ کی کبڈی پرتیوگتا میں جیائیسی کوٹڈیڈھانگ نے جیائیسی سکھرو کو20-15سے پراجت کیا,جبکہ آریکنیا نے شانتی بلبھ میموریل پبلک سکول مانپر کو25-15سے ہرایا۔ جیجیائیسی کلالگھاٹی نے آدرش پبلک سکول کو26-5سے پراجت کیا۔ کھو کھو پرتیوگتا انڈر 19بالک ورگ میں جیائیسی دگڈا نے جیائیسی سکھرو کو4-3سے ہرایا۔ انڈر 14بالک ورگ میں جیائیسی سکھرو نے جیائیسی کوٹ دوار کو3-2سے پراجت کیا۔ بالکا ورگ میں جیائیسی کوٹڑیڈھانگ نے شانتی بلبھ انٹر کالج کو4-1سے ہرایا۔ انڈر 17بالکا ورگ کی کبڈی پرتیوگتا میں جیائیسی کوٹڑیڈھانگ نے روہت اگروال انٹر کالج پدمپر کو35-9سے پراجت کیا۔ انڈر 14بالک ورگ کی کبڈی پرتیوگتا میں جیائیسی دگڈا نے جیائیسی دھوبی گھاٹ کو ہرایا۔
اس موقعے پر دھیریندر سنگھ راوت,سدھارتھ کوٹنالا,سنیل راوت,سنجے شرما,پنکج شرما,سنجیو چندر,مہیندر سنگھ,انیتا بشٹ,کم کم چوہان,پردیپ راوت و دھیریندر کنڈاری آدی موجود رہے۔
-فوٹو
... اور پڑھیں

کوٹ دوار: انینترت ہوکر کھائی میں جا گری بس,ایک کی موت,دو لوگ اسپتال میں بھرتی

سیوانورت کرمی کے کھاتے سے دوسرے دن بھی نکالے

کوٹ دوار۔ فون پر اپنے کھاتے,اے ٹی ایم,آدھار کارڈ آدی کی جانکاری انجان ویکتی کو دینا سیوانورت کرمی کو مہنگا پڑ گیا۔ سائبر ٹھگوں نے انٹرنیٹ بینکنگ کے ذریعے لگاتار دوسرے دن کھاتیدھارک کے کھاتے میں شیش بچے8.78لاکھ روپے بھی اڑا لئے۔ پوری زندگی کی جمع پونجی گوانئے جانے سے پیڑت پریوار صدمے میں ہے۔ پیڑت کا کہنا ہے که ایس بی آئی دھماکوٹ میں سوچنا دینے کے بعد بھی انکا بینک کھاتا لاک نہیں کیا گیا,جس سے ٹھگوں نے کھاتے میں شیش بچے8.78لاکھ روپے بھی اڑا لئے۔
رکھنیکھال بلاک کے انترگت تولیونڈانڈا میں شکشا وبھاگ کے سیوانورت کلرک سرپال سنگھ راوت شکشا وبھاگ کے سیوانورت کرمی ہیں۔ انکا دھماکوٹ ایس بی آئی میں کھاتا ہے۔ برہسپت وار کو سائبر ٹھگوں نے بینک ادھیکاری بتاکر انہیں فون کیا تھا,تب کھاتے کی پوری جانکاری حاصل کرتے ہوئے دو گھنٹے کے بیچ دو ٹرانزیکشن کر ساڑھے دس لاکھ روپے اڑا لئے۔ شکروار کو سائبر ٹھگوں نے ایک بار پھر اسی کھاتے سے انٹرنیٹ بینکنگ کے ذریعے8.78لاکھ روپے بھی نکال لئے۔ ٹھگوں نے انکا کھاتا شونیہ کر دیا۔ سرپال سنگھ راوت کی پترودھو بیرا دیوی نے بتایا که انکے پتی سنجے سنگھ نے برہسپت وار کو ہی شام پانچ بجے اور رات کو دس بجے ایس بی آئی کے کسٹمر کیئر میں فون کر انکے کھاتے سے رقم نکلنے کی سوچنا دی تھی,لیکن سوچنا کے بعد بھی بینک کی اور سے کیول انکا اے ٹی ایم کارڈ لاک کیا گیا۔ کھاتے کو لاک نہیں کیا گیا,جس سے سائبر ٹھگوں نے شکروار کو یونو ایپ کے ذریعے لاگ ان آئی ڈی بنائی اور اس میں گراہک کا موبائل نمبر بھی چینج کر دیا۔ دھنراشی کی نکاسی کی بعد سے انکے سسر کے موبائل فون کی آؤٹ گوئنگ کال بھی بند چل رہی ہے۔
... اور پڑھیں

پوروی نیار میں گری کار,لونوی کے اور ابھینتا کی موت

بیجرو۔ بیرونکھال بلاک کے انترگت کاشیپر بواکھال راشٹریہ راجمارگ نیشنل ہائی وے پر بیجرو پنچپری موٹر پل کے پاس برہسپت وار رات ایک کار انینترت ہوکر پوروی نیار ندی میں جا گری۔ درگھٹنا میں کار میں سوار لونوی بیجرو کھنڈ کے اور ابھینتا کی موت ہو گئی۔ پولیس نے شو کو قبضے میں لیکر پنچناما بھر پوسٹ مارٹم کے لئے پوڑی بھیج دیا ہے۔ کار میں وہ اکیلے ہی تھے۔ حادثے کا پتہ لوگوں کو شکروار صبح لگا۔
تھلیسینن تھانہ کے ایس آئی منوج گیرولا نے بتایا که لونوی بیجرو میں کاریرت جنپد ہری دوار کے بہادراباد نواسی اور ابھینتا یوگیش کمار(32)پتر جیمل سنگھ برہسپت وار رات قریب نو بجے بیجرو بازار سے کھانا کھاکر پی ڈبلیو ڈی کالونی ستھت اپنے آواس لوٹ رہے تھے۔ راستے میں پنچپری موٹر پل کے پاس انکی کار انینترت ہوکر سڑک سے قریب50میٹر نیچے پوروی نیار ندی میں جا گری۔ رات کو حادثے کا پتہ نہیں چلا۔ شکروار صبح وبھاگ کے ادھیکاریوں اور کرمچاریوں نے انکی کھوجبین شروع کی تو انکی کار پنچپری کے پاس ندی میں درگھٹناگرست ملی۔ ستھانیہ گرامینوں کے ساتھ انکے ساتھی موقعے پر پہنچے اور بچاو کاریہ شروع کیا,لیکن وہ درگھٹناستھل کے آس پاس نہیں ملے۔ انکا موبائل فون بھی سوچ آف چل رہا تھا۔ نیار ندی میں پانی ادھک ہونے کی وجہ سے انکے بہہ جانے کی آشنکا کے چلتے گھٹنا کی سوچنا تھلیسینن تھانہ پولیس کو دی گئی۔ سوچنا پر پہنچی پولیس نے ستھانیہ گرامینوں کی مدد سے گھٹناستھل سے قریب500میٹر دور نیار ندی کے کنارے سے اور ابھینتا یوگیش کمار کا شو برآمد کیا۔ سب انسپیکٹر منوج گیرولا نے شو کو قبضے میں لیکر پنچناما بھرکر پوسٹ مارٹم کے لئے پوڑی بھیج دیا ہے۔ درگھٹنا کی سوچنا پرجنوں کو دے دی گئی ہے۔
... اور پڑھیں

ادھوکتاؤں اور ایس ڈی ایم کے مدھیہ سمجھوتہ وارتا رہی بینتیجا

کوٹ دوار۔ بار ایسوسی ایشن اور اپجلادھکاری کے بیچ اپجے وواد کو تھامنے کے لئے شکروار کو کوٹ دوار پہنچے اپر جلادھکاری ڈا.ایس کے برنوال کی مدھیہ ستھتا میں دونوں پکشوں کے مدھیہ ہوئی سمجھوتہ وارتا بینتیجا رہی۔ بار ایسوسی ایشن جہاں ایس ڈی ایم کے ستھان انترن کی مانگ پر اڑا رہا,وہیں اپجلادھکاری نے بھی ادھوکتا کے ساتھ ابھدرتا کے آروپوں کو نرادھار بتایا۔ اے ڈی ایم نے دونوں پکشوں سے معاملے میں سنیم برتنے اور مریادت بھاشا کا پر یوگ کرنے کی اپیل کی تاکہ بھوشیہ میں اس طرح کی گھٹناؤں کی پنراورتی نہ ہو۔
ایس ڈی ایم پر ایک ادھوکتا کے ساتھ بدسلوکی کا آروپ لگاتے ہوئے بار ایسوسی ایشن کی اور سے کئی دنوں سے ایس ڈی ایم اور تحصیلدار کورٹ کا نیایک بہشکار کیا ہوا ہے۔ دو دن سے بار ایسوسی ایشن کوٹ دوار تحصیل میں دھرنا پردرشن کر رہا ہے۔ وکیلوں کے دھرنا پردرشن کے ورودھ میں برہسپت وار سے کلکٹریٹ منسٹریل کرمچاری سنگھ بھی اتر آیا ہے۔ وکیلوں کی ہڑتال کو سماپت کروانے کے لئے پوڑی سے کوٹ دوار پہنچے اپر جلادھکاری ڈا.ایس کے برنوال نے سمجھوتے کے کئی پریاس کئے,لیکن وارتا بینتیجا رہی۔
ادھر,وارتا بینتیجا رہنے کے بعد بار ایسوسی ایشن نے ایک بار پھر سے تحصیل میں دھرنا پردرشن شروع کر دیا۔ بار ایسوسی ایشن کے ادھیکش کشن پنوار اور وکیلوں نے اس معاملے میں کلکٹریٹ منسٹریل کرمچاری سنگھ کے اترنے کو غلط بتایا۔
اپجلادھکاری یوگیش مہرا نے وارتا کے دوران انکے اوپر لگائے گئے آروپوں کو نرادھار بتایا۔ بار ایسوسی ایشن کی اور سے وارتا میں ورشٹھ ادھوکتا جگموہن سنگھ نیگی,دھنیش پوکھریال,سبودھ جوشی,راج کمار ایشٹوال,بھانو پرکاش بلودی,دیپیندر سنگھ دانی,مکیش کبٹیال و جیتیندر سنگھ چوہان سہت کئی ادھوکتا موجود رہے۔
-فوٹو
... اور پڑھیں

مہلا پردھان کے گھر میں توڈپھوڑ اور مارپیٹ کے معاملے ایک گرفتار

یمکیشور۔ گرام پنچائت رکھیڑا میں غط20مئی کی رات کو مہلا گرام پردھان کے گھر میں توڑ پھوڑ اور مارپیٹ کے معاملے میں راجسو پولیس نے ایک یووک کو گرفتار کر لیا ہے۔ راجسو پولیس نے یووک کو کورٹ میں پیش کیا,جہاں سے اسکو پوڑی جیل بھیج دیا ہے۔ راجسو پولیس اس معاملے کے دوسرے آروپی کی تلاش میں جٹ گئی ہے۔
راجسو نریکشک ہریندر سنگھ کھتری نے بتایا که غط20مئی کی رات کو پٹّی ادے پور ملا کے گرام رکھیڑا نواسی پردھان دکو دیوی کی اور سے انکے اور انکے دویانگ بیٹے کے ساتھ مارپیٹ کرنے اور پردھان منتری شوچالیہ یوجنا کے تحت بنے شوچالیہ کو توڑنے کی جانکاری ملی تھی۔ اس سمبندھ میں پیڑتا کی اور سے21مئی کو یمکیشور تحصیل میں کلدیپ لکھیڑا اور اسکے ساتھیوں کے خلاف لکھت رپورٹ درج کرائی گئی تھی۔ اس معاملے کی جانچ کے لئے یمکیشور کے تحصیلدار کیلاش چندر بڈالیا نے راجسو نریکشک ہریندر سنگھ کھتری کے نیترتو میں ایک ٹیم کا گٹھن کیا۔ ٹیم نے17اگست کو گاؤں میں دبش دیکر معاملے کے ایک آروپی ویریندر سنگھ کو گرفتار کیا۔ راجسو پولیس نے آروپی کو کورٹ میں پیش کیا,جہاں کورٹ نے اسے نیایک ابھرکشا میں پوڑی جیل بھیج دیا ہے۔ بتایا که معاملے کے دوسرے آروپی کی گرفتاری کے لئے دبش دی جا رہی ہے۔ جانچ ٹیم میں راجسو اپنریکشک راجپال سنگھ راوت اور ودیش تومر بھی شامل ہیں۔
ادھر,معاملے کے آروپی کلدیپ لکھیڑا نے ان پر اور انکے ساتھیوں پر لگائے گئے سبھی آروپوں کو راجنیتی سے پریرت بتایا ہے۔ کہا که پردھان کے کاریوں کی وہ پورو میں شکایت کر چکے ہیں۔ اسکے چلتے جھوٹھا مقدمہ درج کرایا گیا ہے۔
... اور پڑھیں

سائبر ٹھگ نے سیوانورت کرمی کے کھاتے سے اڑائی دس لاکھ کی نگدی

سائبر ٹھگ نے سیوانورت کرمی کے کھاتے سے اڑائے دس لاکھ
کوٹ دوار۔ رکھنیکھال بلاک کے انترگت تولیونڈانڈا میں شکشا وبھاگ کے ایک سیوانورت کلرک کے کھاتے سے سائبر ٹھگ نے دس لاکھ روپے کی نگدی اڑا لی۔
ایسئیسائی پردیپ نیگی نے بتایا که بھابر شیتر کے انترگت درگاپری نواسی بیرا دیوی پتنی سنجے سنگھ راوت نے کوتوالی پولیس کو فون پر سوچنا دی که رکھنیکھال بلاک کے انترگت تولیوڈانڈا نواسی انکے سسر سرپال سنگھ راوت شکشا وبھاگ کے سیوانورت کرمی ہیں۔ ورتمان میں وہ رکھنیکھال بلاک کے تولیوڈانڈا گاؤں میں ہی رہتے ہیں۔ برہسپت وار کو ایک سائبر ٹھگ نے انکے سسر کو فون کر سویں کو بینک ادھیکاری بتاتے ہوئے انکے کھاتے کو اپ ڈیٹ کرنے کی بات کہی۔ انکے آدھار نمبر,بینک کھاتا نمبر سمیت کئی دستاویزوں کی جانکاری مانگی۔ انہوں نے اسے بینک ادھیکاری کا ہی فون سمجھ کر سبھی جانکاری دے دی۔ اسکے بعد سائبر ٹھگ نے انکے موبائل پر آئے میسیج کے آدھار پر اوٹیپی کوڈ معلوم کیا۔ اسکے بعد انکے فون پر انکے ایس بی آئی دھماکوٹ شاخہ کے کھاتے سے دس لاکھ کی دھنراشی کی نکاسی کی سوچنا ملی تو انکے ہوش اڑ گئے۔ سسر کی سوچنا پر بہو نے کوٹ دوار کوتوالی میں فون کر معاملے کی جانکاری دی۔ بتایا که معاملے کی سوچنا سمبندھت تھانہ دھماکوٹ کو دے دی گئی ہے۔
... اور پڑھیں

گل دار کو جہر دیکر مارنے کے آروپی کی ضمانت منظور

کوٹ دوار۔ جلا ایوں ستر نیایادھیش پوڑی کی عدالت نے لینسڈون ون پر بھاگ کے لالڈھانگ شیتر میں گل دار کو جہر دیکر مارنے کے آروپی کی ضمانت یاچکا منظور کر لی ہے۔ کورٹ نے دونوں پکشوں کی دلیلیں اور پتراولیوں پر اپلبدھ ساکشیہ کے آدھار پر پایا که آروپی کے خلاف کوئی پرتیکش ساکشیہ نہیں ہیں۔ پرتھم درشٹیا آروپی دوارہ گل دار کو مارنے کا بھی کوئی آشیہ پرتیت نہیں ہوتا۔ اسکے آدھار پر اسکا ضمانت پرارتھناپتر منظور کر دیا گیا ہے۔
بچاو پکش کے ادھوکتا انوپ کھنتوال نے بتایا که غط دو اگست کو لینسڈون ون پر بھاگ کے لالڈھانگ رینج کے انترگت رواسن پرتھم بیٹ کے ککش سنکھیا48میں معدہ گل دار مرت پائی گئی۔ اسکے سبھی انگ سرکشت پائے گئے تھے۔ گھٹنا کے بعد معاملے میں ون وبھاگ کی اور سے آٹھ اگست کو لالڈھانگ شیتر کے تھانہ شیامپر نواسی سکھپال سنگھ پتر سو.جوت سنگھ کو گرفتار کر اسکے خلاف ونیہ جیو سنرکشن ادھنیم کی دھاراؤں میں مقدمہ درج کیا گیا۔ بتایا که انہوں نے جلا ایوں ستر نیایالیہ پوڑی میں آروپی کی اور سے ضمانت پرستت کیا۔ دلیل دی که معاملے میں اسکے خلاف کوئی پرتیکش ساکشیہ نہیں ہے۔ بتایا که آروپی سکھپال سنگھ کے چھوٹے کتے کے گھاؤ میں کیڑے پڑ چکے تھے۔ اسکی پتنی سنیتا جنگلات کی نرسری میں کام کرتی ہے اور وہاں سے دوا لائی تھی۔ اسے اسنے کتے کے گھاؤ میں ڈالا تاکہ اسکے کیڑے مر جائیں,لیکن اگلی صبح ہی کتا مر گیا۔ کتے کے شو کو اسنے نہر کے کنارے جنگل میں پھینک دیا۔ وہیں پر گل دار کتے کو کھاکر مر گیا۔ کہا که بیان میں بھی گل دار کو مارنے کا کوئی آشیہ پردت نہیں ہوتا۔ جلا ستر نیایادھیش جی ایس دھرمشکتو نے آروپی سکھپال شاہ کو30ہزار روپے کے بندھپتر اور اسی راشی کے دو وشوسنیہ جمانتی پرستت کرنے پر نیایک مجسٹریٹ کوٹ دوار کو اسے ضمانت پر رہا کرنے کے آدیش دیئے ہیں۔
... اور پڑھیں

ہاکی پرتیوگتا میں موٹاڈھانک نے کوٹ دوار کو3-1سے ہرایا

ہاکی میں موٹاڈھانک نے کوٹ دوار کو ہرایا
راج کیہ سپورٹس سٹیڈیم میں مادھیمک ودیالیوں کی جلا سطریہ پرتیوگتائیں شروع
مکھیہ اتتھی ہاکی کوچ دھیریندر سنگھ کنڈاری نے کیا شبھ ارمبھ
امر اجالا بیورو
کوٹ دوار۔ راج کیہ سپورٹس سٹیڈیم میں جلا سطریہ شردکالین کریڑا پرتیوگتائیں برہسپت وار کو شروع ہو گئیں۔ ہاکی پرتیوگتا انڈر 17بالکا ورگ میں انٹر کالج موٹاڈھانک نے جیجیائیسی کوٹ دوار کو3-1سے پراجت کیا۔
برہسپت وار کو راج کیہ سپورٹس سٹیڈیم میں جلاستریہ کریڑا پرتیوگتا کا شبھ ارمبھ بطور مکھیہ اتتھی ہاکی کوچ دھیریندر سنگھ کنڈاری نے کیا۔ اس موقعے پر ہاکی ٹرائل کھیلے گئے۔ ہاکی پرتیوگتا انڈر 17بالکا ورگ میں انٹر کالج موٹاڈھانک نے جیجیائیسی کوٹ دوار کو3-1سے پراجت کیا۔ انڈر 14بالک ورگ میں جیائیسی جیہریکھال نے جیائیسی سدھپر کو1-0سے ہرایا۔ انڈر 19بالک ورگ میں جیائیسی کوٹ دوار اور جیائیسی مٹیالی کے بیچ مقابلہ1-1کی برابری پر رہا۔ اس موقعے پر بلاک کریڑا سمنویک ونود پنت,سدھارتھ کوٹنالا,مہیش ککریتی,سنجے شرما,دیپک نیگی,انیتا بشٹ,کم کم چوہان,درشنی راوت,مہیندر کمار,سنجیو چندر آدی شریرک شکشک شکشکائیں موجود رہے۔
-فوٹو
... اور پڑھیں

نگر نگم میں شامل نئے شیتروں میں لگینگی60فیصدی سٹریٹ لائٹیں

کوٹ دوار۔ نگر نگم بورڈ کی بدھوار کو ہوئی بیٹھک میں40وارڈوں کے لئے سینسریکت2000ایلئیڈی لائٹیں خریدنے اور60فیصدی لائٹیں نگم میں سملت نئے شیتروں میں لگانے سمبندھی پرستاؤ کو دھونی مت سے پارت کیا گیا۔ اس موقعے پر ایجنڈے میں سملت28پرستاووں کو بھی پارت کیا گیا۔ پوروی مالویہ ادیان کو چلڈرن پارک کے روپ میں وکست کرنے کا پرستاؤ پارت کیا گیا۔
میئر ہیم لتا نیگی کی ادھیکشتا میں ہوئی نگر نگم بورڈ کی بیٹھک میں غط15جون کو ہوئی بورڈ بیٹھک کی پشٹی کی گئی۔ اس دوران تحصیل چوک کا نام شہید مندیپ چوک رکھنے پر سہمتی جتائی گئی۔ بیٹھک میں سہایک نگر آیکت راجیش نیتھانی نے بتایا که بھابر اور سنیہ شیتر کے لئے دو سٹی بس سنچالن کی مانگ پر پروہن وبھاگ نے لال بتی چوراہے سے سگڈی تک اور مالگودام روڈ سے سنیہ تک,سنیہ سے واپس گراسٹنگنج ہوتے ہوئے واپس کوٹ دوار تک دو روٹ نردھارت کئے ہیں,لیکن جیئیمؤیو نے کیول ایک روٹ بھابر پر ہی سٹی بس سنچالن کا پرستاؤ دیا ہے۔ بیٹھک میں گیسٹ ہاؤس کے سامان کی چوری کے معاملے کی جانچ کے لئے پارشدوں کی پانچ سدسیہ کمیٹی کا گٹھن کیا گیا۔ سبھی پارشدوں نے کہا که بی پی ایل کارڈ دھارکوں کو بی پی ایل کارڈ کا لابھ نہیں مل رہا ہے۔ اسکے علاوہ انکو پینشن و سواستھیہ سودھائیں بھی نہیں مل پا رہی ہیں۔ اسکے نستارن کے لئے شور آیوجت کئے جانے چاہئیے۔ نگر آیکت/ایس ڈی ایم یوگیش مہرا نے کہا که ایک سپتاہ کے بھیتر اکت سمپتیوں کا چہنیکرن کر لیا جائیگا۔ اسکے ساتھ ہی ندی نالوں اور سرکاری سمپتیوں سے اتیکرمن ہٹانے کی کارروائی بھی عمل میں لائی جائیگی۔ بیٹھک میں پوروی مالویہ ادیان کو چلڈرن پارک کے روپ میں وکست کرنے پر بھی سہمتی بنی۔ بیٹھک میں نگر نگم کے سمست وارڈوں میں کل109نرمان کاریوں کی آگنن سہت وتیہ ایوں پرشاسنک سویکرتی پر بھی سہمتی بنی۔ نگر نگم کاریالیہ میں آؤٹسورس کے تحت اپنل سے نیکت پانچ کمپیوٹر آپریٹروں کا ورودھ کرتے ہوئے پارشدوں نے ایک سور سے تتکال ہٹانے کی مانگ کی۔
-فوٹو
... اور پڑھیں

رادھا کرشن سجا پرتیوگتا میں سدھی اور آدتیہ رہے پرتھم

کوٹ دوار۔ ودیا بھارتی سے سمبدھ ہیمنداس سرسوتی ششو مندر جانکینگر میں رادھا کرشن روپ سجا پرتیوگتا کا آیوجن کیا گیا۔ اس میں بچوں نے رنگ برنگے پردھان میں رادھا کرشن بن کر پردرشن کیا۔ اس دوران رادھا کے روپ میں سدھی اور کرشن کے روپ میں آدتیہ نے پرتھم ستھان حاصل کیا۔
برہسپت وار کو ودیالیہ میں آیوجت کاریہ کرم کا شبھ ارمبھ پیٹیئے ادھیکش مہیندر اگروال اور بالاسوڑ کی پارشد نیروبالا کھنتوال نے کیا۔ پیٹیئے ادھیکش مہیندر اگروال نے کہا که ششو مندر ہی ایسے ودیالیہ ہیں,جہاں ششوؤں کو سنسکار کی شکشا پراپت ہوتی ہے۔ پرتیوگتا میں کرشن کے روپ میں آدتیہ پرتھم,اکشت دوتیہ,سارتھک ترتیہ اور رادھا کے روپ میں سدھی پرتھم,رشمی دوتیہ اور توشی ترتیہ ستھان پر رہی۔ سداما کے روپ میں یوگیندر نے پرتھم ستھان پراپت کیا۔ نرنائک کی بھومکا میں منجو اگروال,سنجے کھنتوال,میناکشی رہے۔ پردھاناچاریہ بھگوان سنگھ راوت نے سبھی کا آبھار ویکت کیا۔ ادھر,مہربان سنگھ کنڈاری سرسوتی ودیا مندر انٹر کالج میں شری کرشن جنم اشٹمی دھوم دھام سے منائی گئی۔ کاریہ کرم کا شبھ ارمبھ جیئیمؤیو کے ادھیکش جیت سنگھ پٹوال اور بھارت سوابھمان نیاس کی یوگ شکشکا اندو نوٹیال نے کیا۔ کاریہ کرم میں بچوں نے رادھا کرشن کی جھانکیاں بھی پرستت کیں۔ اس اوسر پر اتراکھنڈ لوک ساہتیہ ایوں سانسکرتک منچ کے ادھیکش ستیپرکاش تھپلیال اور ونود کالا,پردھاناچاریہ ہرچرن چترویدی موجود رہے۔
... اور پڑھیں

ایس ڈی ایم کے ستھان انترن کے لئے وکیلوں نے کھولا مورچہ,دھرنا پردرشن

کوٹ دوار۔ ایس ڈی ایم کوٹ دوار کے تبادلے کی مانگ کو لیکر بار ایسوسی ایشن سے جڑے وکیلوں نے بدھوار سے تحصیل مکھیالیہ پر دھرنا پردرشن شروع کر دیا ہے۔ غط14اگست کو بار ایسوسی ایشن نے ایس ڈی ایم پر ایک ادھوکتا کے ساتھ ابھدرتا کرنے کا آروپ لگاتے ہوئے انکے تبادلے کی مانگ ڈیئیم پوڑی سے کی تھی۔ اپنی ایک سوتری مانگ کو لیکر وکیل ایک سپتاہ سے ایس ڈی ایم اور تحصیلدار کورٹ کا بہشکار کئے ہوئے ہیں۔
بدھوار کو بار ایسوسی ایشن کے ادھیکش کشن سنگھ پنوار کے نیترتو میں ادھوکتاؤں نے تحصیل مکھیالیہ میں دھرنا پردرشن کیا۔ ادھیکش نے کہا که غط سات جولائی کو ایس ڈی ایم یوگیش مہرا نے اپنے کاریالیہ میں ادھوکتا دیپیندر سنگھ راوت کے ساتھ ابھدرتا کی۔ کہا که جب ادھوکتا کے ساتھ ادھیکاری بدسلوکی کرینگے تو عام جنتا کا کیا ہوگا۔ کہا که ایک سپتاہ پورو اپنی مانگ کے لئے بار ایسوسی ایشن ڈیئیم پوڑی کو لکھت روپ سے پتر بھیج چکے ہیں,لیکن اس اور دھیان نہیں دیا گیا۔ کہا که انکی مانگ مانے جانے تک بار ایسوسی ایشن ایس ڈی ایم اور تحصیلدار دونوں کورٹ کا بہشکار جاری رکھیگا۔ ضرورت پڑی تو آندولن کو اور تیز کیا جائیگا۔
دھرنا پردرشن میں سچو مکیش کپٹیال,دھیان سنگھ نیگی,پنکج بھٹ,آشوتوش دیورانی,انل کھنتوال,سرتا رانی,ہیمیندر نوٹیال,دیپک راوت,للت پٹوال,پرمود رانا,اشوک اوجھا,سبھاش جوشی,جیار انیال,راج کمار ایشٹوال,اندریش بھاٹیہ,رجنیش راوت,روہت کبٹیال,روندر ججیڑی,انوپ راوت,بنی بھٹ,جیتیندر چوہان,راجیش جوشی,سوہن سنگھ,امت بڈولا,آشوتوش کنڈوال,کرشن بھاردواج,سنیتا تھاپا,رتن سنگھ نیگی,انکت اگروال,مہیندر سنگھ,لاجونتی بھٹ و ناگیندر جوشی سمیت کئی ادھوکتا شامل رہے۔
-فوٹو
... اور پڑھیں

کبڑی پرتیوگتا میں ننھیںمنہیں بچوں نے دکھایا دم خم

کوٹ دوار۔ نگر شیتر کے سرکاری ودیالیوں کی سنکل سطریہ کریڑا پرتیوگتا کا آیوجن کیا گیا۔ اس میں پراتھمک اور سب جونیئر سطر پر ننھیںمنہے بچوں نے وبھن کریڑا پرتیوگتاؤں میں دم خم دکھایا۔
بدھوار کو بدری ناتھ روڈ ستھت ماڈل مانٹیسری سکول کے کھیل میدان میں آیوجت کریڑا پرتیوگتا میں بچوں نے کبڈی,کھو کھو,دوڑ اور چکہ پھینک پرتیوگتا میں پرتبھاگ کیا۔ پرتیوگتا کے50میٹر دوڑ بالک ورگ میں راجن نے پرتھم,اظہر نے دوتیہ,محمد جید نے ترتیہ ستھان پراپت کیا۔ بالکا ورگ میں پائل پرتھم,نرملا دوتیہ اور سمیرا ترتیہ رہی۔100میٹر بالک ورگ میں راہل,راجن,جید,بالکا ورگ میں الینا,نرملا,پائل, 200میٹر دوڑ بالک ورگ میں راہل,اظہر,عدنان,بالکا ورگ میں الینا,نرملا,سمیرا نے کرمش: پرتھم,دوتیہ اور ترتیہ ستھان پراپت کیا۔
سب جونیئر سطر پر100میٹر دوڑ بالک ورگ میں ہرش,پرکاش,قادر,بالکا ورگ میں امرتا,زینت,عائشہ, 200میٹر دوڑ کے بالک ورگ میں میں پرکاش,وشال,کیشو,بالکا ورگ میں امرتا,سنیتا,عائشہ, 400میٹر بالک ورگ کی دوڑ میں ہرش,انکت اور روشن نے کرمش: پہلا,دوسرا اور تیسرا ستھان پراپت کیا۔ پراتھمک ورگ کی کبڈی میں پرنس,راجن,ناہد,راہل اور امن نے سروشریشٹھ پردرشن کیا۔
اس اوسر پر شکشک ناگیندر ڈوبریال,بھوپال سنگھ,کیپی ککریتی,اجیم حیدر نقوی,مو.عثمان,جےپرکاش کیشٹوال,منسود حسن,ہرپال سنگھ,سنگیتا,کرن,انتا,نمتا بڑاکوٹی,ونیتا,ہیما,شکیل احمد و وندو جوشی آدی موجود تھے۔
-فوٹو
... اور پڑھیں
اپنے شہر کی سبھی خبر پڑھنے کے لئےamarujala.comپر جائیں

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation