Loading...
Uttarkashi News In Hindi, Latestاترکاشی نیوزHeadlines - Amarujala.com
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
من چاہا جیون ساتھی پانے کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں رادھا کرشن یگل پوجا- 24اگست2019
Astrology Services

من چاہا جیون ساتھی پانے کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں رادھا کرشن یگل پوجا- 24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

اترکاشی آپدا راحت سامگری بانٹ کر واپس لوٹ رہا ہیلی کاپٹر قریش,تین لوگوں کی موت

اترکاشی کے آراکوٹ میں راحت سامگری پہنچا کر لوٹ رہا ایک ہیلی کاپٹر قریش ہو گیا ہے۔ جسمیں تین لوگوں کی موت ہو گئی ہے۔

21اگست2019

وگیاپن
وگیاپن

اتر کاشی

بدھوار, 21اگست2019

اتورشٹی سے کرشی بھومی کو پہنچا بھاری نقصان

بیتے دنوں ہوئی بھاری بارش کے کارن چنیالیسوڑ پرکھنڈ کے کئی گاؤوں میں کرشی بھومی کو بھاری نقصان پہنچا۔ شیتر کے دگپال بشٹ,کومل رانا آدی گرامینوں نے بتایا که بارش سے گاڑ گدیروں میں افعان آ گئے۔ اس سے پجارگانو,کواگڈی,سرپ,جگڑ گاؤں آدی گاؤوں میں سیکڑوں نالی کرشی بھومی تباہ ہو گئی۔ جبکہ پانی کے ساتھ بہکر آئے ملبے کے کارن کئی آواسیہ بھونوں کے لئے بھی خطرہ پیدا ہو گیا ہے۔ انہوں نے پرشاسن سے شیگھر شتی کا آکلن کراکر پربھاوت گرامینوں کو کشتپورتی کی مانگ کی ہے۔ بارش میں بجلی کی لائن شتگرست ہونے سے بنچورا سمیت شیتر کے ادھکانش گاؤوں کی ودیت آپورتی ٹھپ ہو گئی ہے۔ گرامینوں نے اور جا نگم سے شیگھر ودیت آپورتی سچارو کرنے کی مانگ کی ہے۔ ادھر بڑکوٹ کے پٹاگڑی گاؤں کے ڈوکھری توم میں اتورشٹی سے ایک چھانی شتگرست ہو گئی۔ بھون سوامی جگموہن سنگھ نے بتایا که شنیوار رات کو ہوئی اس گھٹنا میں چھانی کے ساتھ ہی اس میں رکھا سامان بھی برباد ہو گیا۔ حالانکہ گھٹنا کے وقت چھانی میں کوئی موجود نہیں تھا۔ پیڑت پریوار نے پرشاسن سے معاوضے کی مانگ کی ہے۔ ... اور پڑھیں

اترکاشی میں بادل پھٹنے سے تباہی: مرتکوں کی سنکھیا بڑھکر ہوئی11,سات لوگ ابھی بھی لاپتہ

موری بلاک کے آراکوٹ شیتر میں بادل پھٹنے سے مچی تباہی میں مرتکوں کی سنکھیا بڑھتی جا رہی ہے۔ ابھی تک11لوگوں کے شو برآمد ہو چکے ہیں۔ سات لوگ اب بھی لاپتہ ہیں۔ سوموار کو پربھاوت شیتر میں یدھ سطر پر راحت اور بچاو ابھیان شروع کر دیا گیا۔ آپدا پربھاوت گاؤوں سے دس گھائلوں کا ریسکیو کیا گیا۔ ان میں سات لوگوں کو علاج کے لئے ہیلی کاپٹر سے دیہرادون بھیج دیا گیا۔

صوبے کے کرشی منتری سبودھ انیال,ضلعے کے پر بھاری منتری ڈا.دھن سنگھ راوت نے آراکوٹ پہنچ کر راحت ایوں بچاو کاریوں کا نریکشن کیا اور آپدا پربھاوتوں کو ڈھانڈھس بندھایا۔ آپدا پربندھن سچو امت نیگی اور آئی جی سنجے گنجیال ایسڈیارئیپھ کی ٹیم اور راحت سامگری کے ساتھ ہیلی کاپٹر سے آراکوٹ پہنچے۔ ادھیکاریوں نے ستھتی کا جایجا لیتے ہوئے راحت سامگری وترت کی۔

جلا پرشاسن ابھی تک آپدا میں مرت,گھائل ایوں لاپتہ لوگوں کی سپشٹ جانکاری نہیں جٹا پایا ہے۔ سماچار لکھے جانے تک ماکڑی سے5,آراکوٹ سے4اور سنیل و ٹکوچی سے ایک ایک شو برآمد ہوا ہے,جبکہ ان گاؤوں سے سات لوگ ابھی بھی لاپتہ چل رہے ہیں۔




چاردھام یاترا کی بات کریں تو کیدارناتھ یاترا سچارو ہے۔ بدری ناتھ یاترا روکی گئی ہے۔ ہائی وے پر کئی جگہ ملبہ آنے سے یاترا رکی ہے۔ چمولی ضلعے میں موسم سامانیہ ہے۔ رات سے ہو رہی بارش تھم گئی ہے۔
... اور پڑھیں

اتراکھنڈ کے اترکاشی میں بادل پھٹنے سے تباہی کا منظر,گھائلوں کو کیا گیا ایئر لفٹ

اتراکھنڈ کے میں باڑھ اور بھوسکھلن سے حالات بد سے بد تر ہے۔ پرشاسن کی طرف سے ریسکیو آپریشن چلایا جا رہا ہے۔ راستوں کے ٹوٹنے کی وجہ سے ہیلکاپٹر بھی راحت اور بچاو کاریہ میں لگے ہے۔ گھائلوں کو ایئر لفٹ کر دیہرادون کے دون اسپتال پہنچایا جا رہا ہے۔ ... اور پڑھیں

اترکاشی آپدا پربھاوت شیتر میں راحت لیکر پہنچے تھے,خود ہو گئے موت کے شکار,دردناک تصویریں

راحت سامگری لیکر اترکاشی کے موری سے مولڈی جا رہا ہیلی کاپٹر قریش ہو گیا۔ اس میں پائلٹ سہت تین لوگوں کی موت ہو گئی ہے۔... اور پڑھیں
helicopter crash helicopter crash

اترکاشی آپدا راحت سامگری بانٹ کر واپس لوٹ رہا ہیلی کاپٹر قریش,تین لوگوں کی موت

اترکاشی کے آراکوٹ میں راحت سامگری پہنچا کر لوٹ رہا ایک ہیلی کاپٹر قریش ہو گیا ہے۔ جسمیں تین لوگوں کی موت ہو گئی ہے۔ بتا دیں که17اگست کی رات اترکاشی کے آراکوٹ گاؤں میں بادل پھٹنے کے بعد تباہی مچ گئی تھی۔ جانکاری کے مطابق اکت ہیلی کاپٹر آراکوٹ میںراحت سامگری وترت کر واپس لوٹ رہا تھااور اسی دوران وہ کرشی اتپادوں کو لانے کے لئے بنائے گئے روپوے کی تاروں سے الجھ کرپہاڑی سے ٹکرایا اورقریش ہو گیا۔ ہیلی کاپٹر میں پائلٹ رنجیو لال,کو پائلٹ سیلیش اور ایک ستھانیہوالنٹیر راجپال رانا سوار تھے۔ہیلی کاپٹر ہیرٹیج کمپنی کا ہے اور مولڈیمیں قریش ہوا ہے۔ راحت بچاو کاریہ کے لئےآراکوٹ سے بچاو دل کے ساتھ ایک ہیلی کاپٹر حادثے والی جگہ بھیج دیا گیا ہے۔سوچنا پر اترکاشی جلا پرشاسن کی ٹیم موقعے کے لئے روانہ ہو گئی۔
... اور پڑھیں

اترکاشی: آپدا میں گھائل لوگوں نے سنائی آپ بیتی,بتائی اس'منحوس صبح'کی خوفناک داستاں

آپدا میں گھائل ہوئے لوگوں نے اس منحوس صبح کی آپ بیتی سنائ تو ہر کوئی سحر اٹھا۔‘ہم کئی جیپ والے سیب کی کھیپ لینے کے لئے لاکڑی ٹکوچی گئے تھے۔ سبھی لوگ جیپوں میں ہی آرام کر رہے تھے۔ رویوار صبح اچانک وشالکائے پتھر کے ساتھ بہت سارا ملبہ آیا اور سب کچھ تہس نحس کر دیا۔’
... اور پڑھیں

اترکاشی: چاروں طرف بکھرے تباہی کے نشاں,آپدا کے درد کو بیاں کرتی10تصویریں...

اتراکھنڈ کے اترکاشی میں رویوار کو آئی آپدا کے دو دن بعدبھی تباہی کا منظر جیوں کا تیوں ہے۔ لگ رہا ہے جیسے لوگوں کی زندگی تھم سی گئی ہے۔ آپدا کے درد کو بیاں کرتی تصویروں میں دیکھیئے کیا ہے وہاں کا حال...
... اور پڑھیں

آپدا: دادی کی گود سے معصوم کو چھین لے گیا تیز سیلاب,پھر اسی'سیلاب'نے ایسے بچائی دو بچوں کی جان

اتراکھنڈ کے اترکاشی میں رویوار صبح آراکوٹ میں جلجلے نے دادی کی گود میں سرکشت محسوس کر رہے ایک ورش کے معصوم سوبت پر بھی رحم نہیں کیا۔ اس پریوار کے سبھی سدسیہ سرکشت بچنے میں کامیاب رہے,لیکن سوبت سیلاب میں بہہ گیا۔ ماکڑی گاؤں کے سکشم اور ہتیش خوش قسمت رہے۔
... اور پڑھیں

اترکاشی آپدا: 52گاؤں میں15لوگوں کی موت,سی ایم نے مرتک آشرتوں کو چار لاکھ روپے معاوضہ دینے کی گھوشنا

اتراکھنڈ کے اترکاشی ضلعے میں آئی آپدا سے70ورگ کلومیٹر شیتر پربھاوت ہوا ہے۔ اتورشٹی سے جنپد کی موری تحصیل سروادھک پربھاوت ہے۔52گاؤں اسکی جد میں آئیں ہے,جسمیں15لوگوں کی موت ہوئی ہے۔ جبکہ6لاپتہ اور8گھائل ہیں۔ وہیں, 115بھون آنشکشتگرست ہو گئے ہیں۔ جبکہ17پوری طرح شتگرست ہوئے ہیں۔

آپدا میں دو موٹر مارگ اور دو پیدل پل بہہ گئے ہیں۔14کلومیٹر شیتر میں ودیت آپورتی پوری طرح سے شتگرست ہو گئی ہے۔ پرارمبھک انومان کے انوسار130کروڑ روپے کے نقصان کا ہے۔ یہ جانکاری آپدا پربھاوت شیتر سے لوٹ کر مکھیہ منتری ترویندر سنگھ راوت نے دی ہے۔

مکھیہ منتری ترویندر سنگھ راوت نے بھیآراکوٹ پہنچ کر آپدا پربھاوت گاؤوں کا ہوائی نریکشن کیا۔ انہوں نے آپدا میں مرت لوگوں کے آشرتوں کو4-4لاکھ روپے اور گھائلوں و انیہ پربھاوتوں کو مانکوں کے انوسار آرتھک سہایتا دینے کی گھوشنا کی۔ انہوں نے بتایا که آپدا میں15لوگوں کی موت ہوئی ہے۔

مکھیہ منتری ترویندر راوت منگلوار صبح قریب ساڑھے گیارہ بجے شیتریہ سانسد مالا راجیلکشمی شاہ اور بھاجپا پردیش ادھیکش ایوں سانسد اجے بھٹ کے ساتھ آراکوٹ پہنچے۔ انہوں نے ہیلی کاپٹر سے آپدا پربھاوت ماکڑی,ڈگولی,ٹکوچی,چواں,مونڈا آدی گاؤوں کا ہوائی نریکشن کیا۔

اسکے بعد آراکوٹ میں انہوں نے آپدا پیڑتوں سے ملاقات کر انہیں ڈھانڈھس بندھایا۔ مکھیہ منتری نے کہا که آپدا نے جان مال کے ساتھ ہی بنیادی سنسادھنوں کو بھاری نقصان پہنچایا ہے۔ آپدا کے ترنت بعد ایسڈیارئیپھ,اینڈیارئیپھ,آئیٹیبیپی,پولیس اور ون وبھاگ نے پربھاوت شیتروں میں راحت ایوں بچاو کاریہ کے لئے مورچہ سنبھال لیا ہے۔ ستھانیہ لوگوں کے ساتھ نیپال مول کے لوگوں کو مدد دی جا رہی ہے۔

ہر گاؤں تک ہماری ٹیمیں پہنچ چکی ہے۔ ایک ہزار کلوگرام کھادیان,دو ہزار فوڈ پیکیج,پانچ ہزار لیٹر پانی,تین سو کمبل,پچاس ٹینٹ,دوائیاں,آسکا اور سولر لائٹیں پریاپت ماترا میں آراکوٹ,موری ایوں تیونی میں بھنڈارت کر پربھاوتوں تک پہنچائی جا رہی ہے۔ چار ہیلی کاپٹر راحت ایوں بچاو کاریہ کے لئے سنچالت کیے جا رہے ہیں۔ دس ستھانوں پر ہیلی پیڈ بنائے گئے ہیں۔ آراکوٹ تک مارگ کھل گیا ہے۔ شیش اگلے دو دن میں سچارو ہو جا ئینگے۔12گاؤوں میں پییجل ویوستھا بحال ہے۔
... اور پڑھیں

اتراکھنڈ میں جلد بنےگا چاردھام شرائن مینیجمینٹ بورڈ,نیا ایکٹ بنانے کی قوائد تیز

اتراکھنڈ میں چار دھام شرائن مینیجمینٹ بورڈ کے گٹھن کی تیاری تیز ہو گئی ہے۔ ورتمان میں اتراکھنڈ میں ایسا کوئی شرائن بورڈ نہیں ہے,جو بدری ناتھ ,کیدارناتھ کے ساتھ ہی گنگوتری اور یمنوتری مندر کی یاترا ویوستھا کو بھی سنچالت کرتا ہو۔ بہتر یاترا ویوستھا کے لئے ایک شرائن بورڈ کے گٹھن کی ضرورت کو دیکھتے ہوئے ایکٹ کے پرستاؤ پر کام شروع ہو گیا ہے۔

سوتروں کے انوسار,سنسکرتی وبھاگ نے کچھ دن پہلے ہی مکھیہ سچو کے سمکھ اس سمبندھ میں پرستتکرن دیا ہے۔1935میں بنے بدری کیدار مندر سمتی کے ایکٹ کو بہت پرانا ہو جانے کے کارن سرکار نئی پرستھتیوں میں اپیکت نہیں مان رہی ہے۔

اس ایکٹ سے بدری ناتھ اور کیدارناتھ کے علاوہ بھلے ہی36انیہ مندروں کی ویوستھا بھی سنچالت ہو رہی ہو,لیکن گنگوتری اور یمنوتری مندر کور نہیں ہو رہے ہیں۔ یہ ساری ستھتیاں ایک نیا ایکٹ بناکر چار دھام شرائن مینیجمینٹ بورڈ کے گٹھن کا آدھار تے کر رہی ہیں۔
... اور پڑھیں

آپدا میں سڑکیں تباہ ہونے سے خطرے میں پڑی آپدا پربھاوتوں کی آجیوکا

ہماچل پردیش کی سیما سے لگے آراکوٹ موری شیتر میں آئی آپدا میں شیتر کی لائف لائن کہی جانے والی چار پرمکھ سڑکیں تباہ ہونے سے اب لوگوں کی سیب سے جڑی آجیوکا پر خطرہ منڈرانے لگا ہے۔ شیتر کے لوگوں کا کہنا ہے که کھیت باغیچے پہلے ہی آپدا میں تباہ ہو گئے ہیں,یدی سرکار نے تباہ ہوئی سڑکوں پر شیگھر یاتایات بحال نہیں کیا تو بچی ہوئی سیب کی فصل بھی منڈیوں کا منھ نہیں دیکھ پائیگی۔
رویوار صبح آئی آسمانی آفت نے آراکوٹ,ماکڑی,ٹکوچی شیتر میں بھاری تباہی مچائی۔ اونچی پہاڑیوں سے آئی جل پرلے نے نہ کیول گھر,مکان,دوکان,کھیتوں میں کھڑی فصل اور باغبانی کو بھاری نقصان پہنچایا,بلکہ آراکوٹ چواں,برنالی ماکڑی,کرانو دچانو اور برنالی جھوٹاڑی موٹر مارگ کو بھی تباہ کرکے رکھ دیا۔ ان سڑکوں سے ماکڑی,کلیچ,تھنارا,ڈامٹی,بھوٹانو,مینجنی,پاولی,چواں,جاگٹا,برنالی,گوکل,جھوٹاڑی,کھکواڑی,بلاوٹ,مونڈا آدی گاؤوں کا باغبانی شیتر جڑا ہے۔ ان شیتروں میں سیب کے باغیچوں کو آپدا میں بھاری نقصان پہنچنے کے ساتھ ہی اب سڑکیں تباہ ہونے سے بچی ہوئی سیب کی فصل کو منڈیوں تک پہنچانے کا سنکٹ کھڑا ہو گیا ہے۔
ماکڑی کے سیب کسان مدن سنگھ راوت,مونڈا کے آشیش چوہان آدی کا کہنا ہے که یدی سرکار نے آپدا سے شتگرست سڑک کو15دن کے بھیتر درست نہیں کیا تو شیتر میں سیب کی تیار فصل باغیچوں میں ہی سڑ جائیگی۔ انہوں نے بتایا که شیتر میں کسانوں کی آجیوکا مکھیہ روپ سے سیب پر ہی ٹکی ہے۔ پھتیہپروت شیتر میں دھولا سے بسی ایوں سیوا گاؤں کے پیدل راستے پوری طرح تباہ پڑے ہیں۔ سیوا کے پردھان پٹواری سنگھ نے بتایا که دس کمی لمبا یہ راستہ چلنے لائق نہیں ہے,ایسے میں سیب کا ڈھلان کیسے کرینگے۔ ادیان وبھاگ کی رپورٹ کے انوسار موری میں بیتے سال5465میٹرک ٹن سیب کا اتپادن ہوا تھا۔ اس میں ادھکانش آراکوٹ بنگان شیتر میں ہوتا ہے۔ اس سال سردیوں میں اچھی برفباری سے سیب اتپادن دوگنا ہونے کی امید تھی۔
U2H translate Method Index was outside the bounds of the array.
بڑی سنکھیا میں پشدھن کو پہنچا نقصان
اترکاشی۔ آراکوٹ شیتر میں ایک سو سے زیادہ مویشی بھی آپدا کی بھینٹ چڑھ گئے۔ آراکوٹ کے مہیندر رانا بتاتے ہیں که اکیلے آراکوٹ گاؤں سے ہی60سے زیادہ پالتو پشو ملبے میں دفن ہو گئے,جبکہ شیتر میں مونڈا,بلاوٹ,ماکڑی,ٹکوچی آدی گاؤوں میں بھی بڑی ماترا میں پشو دھن کو ہانی پہنچنے کی سوچنا ہے۔... اور پڑھیں

ایک درجن سے زیادہ سڑکیں ابھی بھی اوردھ

بیتے دنوں بھاری بارش کے کارن ضلعے میں پربھاوت ہوئی یاتایات ویوستھا ابھی پوری طرح پٹری پر نہیں لوٹ سکی ہے۔ دو دنوں سے بارش کا سلسلہ تھمنے سے سڑک نرمان وبھاگوں نے کچھ سڑکوں پر تو یاتایات بحال کر دیا ہے,لیکن آپدا پربھاوت شیتر کی کئی سڑکیں ابھی تک اوردھ ہیں۔ اس سے گرامینوں کو خاصی دقتوں کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔
بتا دیں که بیتے17اور18اگست کو ہوئی بھاری بارش کے کارن گنگوتری اور یمنوتری ہائی وے سمیت قریب تین درجن سے ادھک موٹر مارگ اوردھ ہو گئے تھے۔ دو دنوں سے ضلعے میں بارش کا سلسلہ تھما ہونے پر ان میں سے ادھکانش سڑکوں پر یاتایات بحال کر لیا گیا ہے۔ منیرا دلسوڑ,تیکھلا منیرا بائی پاس,آراکوٹ ٹکوچی,ٹکوچی سرتولی,برنالی ماکڑی,برنالی جھوٹانی,برنالی چنوا مونڈا,نیٹواڑ سیوا,دیویدھار رناڑی,سیالنا سرتلی,کھالسی بنگساری,گڑھوالگاڈ آدی سڑکوں پر ابھی تک یاتایات بحال نہیں ہو پایا ہے۔ آراکوٹ سنیل روہڑو ہائی وے بھی آراکوٹ کے پاس ابھی اوردھ ہے۔ یمنوتری ہائی وے منگلوار صبح قریب سوا نو بجے ڈامٹا کے پاس بھوسکھلن سے اوردھ ہوا۔ یہاں ایک گھنٹے کے بھیتر ملبہ ہٹاکر یاتایات بحال کر لیا گیا۔ گنگوتری ہائی وے پر فی الحال یاتایات سچارو ہے۔ بیورو... اور پڑھیں

چار دھام یاترا مارگ پر اویوستھاؤں کو لیکر ہائیکورٹ نے بدری کیدارناتھ مندر سمتی سے مانگا جواب

ہائیکورٹ نے چار دھام یاترا مارگ پر اویوستھاؤں کے معاملے میں بدری ناتھ کیدارناتھ مندر سمتی کو جواب داخل کرنے کے لئے چار سپتاہ کا سمیہ دیا ہے۔ کورٹ نے جلا پنچائت اترکاشی کو بھی نوٹس جاری کر جواب مانگا ہے۔ راجیہ سرکار نے اس معاملے میں اپنا جواب کورٹ میں داخل کر دیا ہے۔

مکھیہ نیایادھیش رمیش رنگناتھن ایوں نیائےمورتی آلوک کمار ورما کی کھنڈپیٹھ کے سمکش معاملے کی سنوائی ہوئی۔ بامبے ہائیکورٹ کے جسٹس کیار شری رام پچھلے دنوں چار دھام یاترا پر آئے تھے۔

انہوں نے چار دھام یاترا مارگ میں پھیلی اویوستھاؤں کو لیکر اتراکھنڈ ہائیکورٹ کے چیف جسٹس کو پتر لکھا ہے۔ انہوں نے یمنوتری میں تتکال سرکشا کے انتظام کرنے کی بات لکھی ہے۔ پتر میں انہوں نے لکھا که مارگ میں کئی کلومیٹر تک پولیس کے جوان تعینات نہیں ہیں۔

ایسے میں سواستھیہ اور آپاتکال میں مدد کی امید نہیں کی جا سکتی ہے۔ یاترا مارگ پر کرسی بینچ جیسی سودھاؤں کا ابھاؤ ہے۔ ٹیکسیوں,کھچروں اور رہنے کی دقتیں بھی ہیں۔ انہوں نے لکھا که راجیہ سرکار ان اویوستھاؤں کو دور کر سکتی ہے مگر ایسا نہیں کیا گیا ہے۔

اس پر سرکار نے اپنے جواب میں کہا ہے که اسنے سبھی اویوستھاؤں کو دور کیا ہے اور پولیس کی بھی تعیناتی یاترا روٹ پر کی گئی ہے۔سرکار نے کہا ہے که جو بھی کمیاں ہیں انکو بھی دور کر دیا جائیگا۔ کورٹ نے جلا پنچائت اترکاشی اور بدری کیدار مندر سمتی کو چار سپتاہ کے بھیتر جواب داخل کرنے کا سمیہ دیا ہے۔
... اور پڑھیں

اتراکھنڈ: بھوسکھلن نے بڑھائی مصیبت,دو نیشنل اور15سٹیٹ ہائی وے اوردھ, 345سڑکیں بند

اتراکھنڈ میں رویوار کو ہوئی بھاری بارش کے بعد اببھوسکھلن نے مصیبت بڑھا دی ہے۔ پردیش میں دونیشنل اور15سٹیٹ ہائی وے اوردھ ہو گئے ہیں۔ وہیں, 345سے زیادہسڑکیں بند ہو گئی ہیں۔

اترکاشی ضلعے میں گنگوتری اور یمنوتری ہائی وے سہت تین درجن سے ادھک موٹر مارگ بادھت ہو گئے تھے۔ سڑک نرمان سے جڑے وبھاگ اوردھ سڑکوں پر یاتایات بحالی کے پریاس میں جٹے تھے,جسکے بعد دیر رات کو ہائی وے کھولے گئے۔ اترکاشی کے نکٹ ورتی دلسوڑ گاؤں کو جوڑ نے والی سڑک کا بڑا حصہ بھوسکھلن سے تباہ ہو گیا ہے۔ پرشاسن نے جلد ہی سبھی سڑکوں کو کھولنے کا دعویٰ کیا ہے۔

وہیں,بھاری بارش اور بھوسکھلن کے چلتے ردرپریاگ جنپد میں دہلی بدری ناتھ مانا اور رانی کھیت میں الموڑا گھاٹ راشٹریہ راجمارگ سمیت کل15سٹیٹ ہائی وے بھیبند ہو گئے ہیں۔ بارش کے کارن آدھا درجن پل بھی شتگرست ہو گئے ہیں۔

ایک ہی دن میں قریب1393سڑکوں پر ملبہ آ جانے سے پردیش میں کئی جگہ یاتایات ٹھپ ہو گیا ہے۔ ان سڑکوں کو کھولنے میں لوک نرمان وبھاگ کو خاصی مشقت کرنی پڑ رہی ہے۔ سوموار تک1048سڑکوں کو ہی کھولا جا سکا۔345سڑکیں اب بھی بند پڑی ہیں۔

سڑکوں سے ملبہ اور چٹانیں ہٹانے کے لئے وبھاگ نے316جیسیبی مشینوں کو جھونک رکھا ہے۔ کئی پرمکھ مارگ کچھ ستھانوں سے شتگرست ہو گئے ہیں۔ یہاں وبھاگیہ مشینری ویکلپک مارگ کے ذریعے یاتایات کو سچارو رکھنے کا پریاس کر رہی ہے۔

پرمکھ ابھینتا لونوی ہری اوم شرما کے مطابق,موسم انوکول رہا تو منگلوار تک تقریباً سبھی سڑکوں کو کھول دیا جائیگا۔ انکی مانیں تو وبھاگیہ ادھیکاریوں اور فیلڈ کرمیوں کو پوری طرح سے چوکس رہنے کے لئے کہا گیا ہے۔
... اور پڑھیں
اپنے شہر کی سبھی خبر پڑھنے کے لئےamarujala.comپر جائیں

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation