Loading...
Research Says One In Four Women Date For Free Food -ریسرچ میں ہوا خلاصہ,مفت میں کھانے کے لئے ڈیٹ پر جاتی ہیں لڑکیاں Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن
Home ›   Video ›   Bizarre News ›   Weird Stories ›   research says one in four women date for free food

ریسرچ میں ہوا خلاصہ,مفت میں کھانے کے لئے ڈیٹ پر جاتی ہیں لڑکیاں

884 Views
کنورجینس ڈیسک,امر اجالا Updated Mon, 24 Jun 2019 05:47 PM IST

کسی بھی رشتے کی شروعات ڈیٹنگ سے ہوتی ہے۔ لڑکا لڑکی ملنے کے لئے ایک جگہ تے کرتے ہیں اور پیار کی گاڑی کو آگے بڑھانے کی کوشش کرتے ہیں۔ لیکن حال ہی میں آئی ایک ریسرچ لڑکوں کے من میں لڑکیوں کے پرتی کھٹاس پیدا کر سکتی ہے۔

امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں 
وگیاپن

Latest

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation