Loading...
Weird Tribal Marriage Tradition In Gujrat -یہاں بنا دولہے کے ہوتی ہے شادی,گھر بیٹھ کر کرتا ہے دلہن کا انتظار Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن
Home ›   Video ›   Bizarre News ›   Weird Stories ›   weird tribal marriage tradition in gujrat

یہاں بنا دولہے کے ہوتی ہے شادی,گھر بیٹھ کر کرتا ہے دلہن کا انتظار

1.8K Views
کنورجینس ڈیسک,امر اجالا Updated Sun, 26 May 2019 07:47 PM IST

گجرات کے تین گاؤوں میں رہنے والے آدیواسی پریوار شادی کے دوران ایک انوکھی پرمپرا کو نبھاتے ہیں۔ یہ ایک ایسی پرمپرا ہے,جسمیں دولہے کے بنا ہی شادی سمپن کی جاتی ہیں۔ یہ تین گاؤں ہیں,سرکھیدا,سنادا اور امبل۔

امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں 
وگیاپن

Latest

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation